Mooi is een woord van 3 letters .......AMD
Ja heb ik ook eens gekeken. Moest serienummerinvullen kunnen ze produktiedatum en alles opzoeken. Ik kreeg nog garantie van de winkel, maar bij Seagate kon ik 'm toen nog 3 jaar omruilen.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Bij ons op de zaak staat een Comprak met een verotte Seagate (1,5 jaar oud),
volgens de site geen garantie meer
Idd bij ons hadden se foetsisu's en daar zat op de hd ook als geen garantie meer op terwijl de pc's net 2 jaar oud zijn.
Dat komt omdat het OEM HDD's zijn. Op mijn Seagate OEM staat iets in de trend van: "For warranty don't contact Seagate but your OEM"
20*350ZO45°
Verwijderd
Dit is echt vet handig om te weten. Ikheb een 20 gig van 1,5 jaar oud die alleen nog maar in pio 4 mode wil draaien. Als ik hem op udma/66 of 33 zet boot windows niet, (op 2 pc's).
thnx dude
thnx dude
Maar compaq neemt ook de seagate garantie over... d'r zal ook wel een stickertje van compaq op die hdd staan...Op zondag 07 oktober 2001 00:43 schreef Narf het volgende:
Bij ons op de zaak staat een Comprak met een verotte Seagate (1,5 jaar oud),
Dus dan moet je naar compaq toe voor je garantie..
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Het is altijd het proberen waard.
Ik had het eens met een Escom schijf.
Toen zeiden ze ook van :"Je moet bij escom/commodore wezen"
Ik 5 dagen later: Ik heb het geprobeert bij hun, maar ze doen heel moeilijk, kunnen jullie niks voor me betekenen.
En ja hoor. Ik mocht 'm opsturen en binnen een paar dagen had ik een nieuwe terug.
Dus gewoon blijven aan kloppen bij die gasten
Ik had het eens met een Escom schijf.
Toen zeiden ze ook van :"Je moet bij escom/commodore wezen"
Ik 5 dagen later: Ik heb het geprobeert bij hun, maar ze doen heel moeilijk, kunnen jullie niks voor me betekenen.
En ja hoor. Ik mocht 'm opsturen en binnen een paar dagen had ik een nieuwe terug.
Dus gewoon blijven aan kloppen bij die gasten
Ik had een bijna 3 jaar oude Seagate harddisk die relabeld was door HP. Zat echter wel garantie van Seagate op. Heb er ook een nieuwe voor gekregen
Verwijderd
Waarom deze tip alleen voor maxtor & seagate eigenaars?
IBM doet dit bijvoorbeeld ook hoor.
IBM doet dit bijvoorbeeld ook hoor.
Pagina: 1