Toon posts:

Commandos 2 -> Hoe doe ik dit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb een vraagje, in de tweede missie van commandos 2 moet je een tank mollen, nou heb ik een explosive barrel in zijn weg gezet, die daardoor ontploft wanneer hij eroverheen rijdt, en 3 granaten (meer kan ik er niet vinden) op losgelaten, hierna nog een aantal molotovs en machinegeweren, maar nog steeds is hij niet kapot te krijgen. Weet iemand hoe dit moet? Zie ik soms iets over het hoofd ofzo? Iig ik snap er nix van..
Help me thnx

Verwijderd

[topic=238133/1/25]

have fun..

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:18

Termy

valt er nog wat te fragge?

misschien handig als je gewoon GOED luisterd wat er gezegt word in de briefing en tijdens het spel. er zijn namelijk een aantal doosjes waar een remote charge in zit en 2 anti tank mijnen..... makkie, en voor de mannetjes, pleur daar de grenaten op. klaar is kees :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

je moet ff de mijnen pakken uit de kist in het radiohuisje

Verwijderd

en nadat je de mijnen hebt gepakt, leg je ze voor de tank en volgens mij moet het lukken 8-)

Verwijderd

ach, briefings lezen is vaak voor de wat jongere gamertjes (-10 :)) nog iets te moeilijk en te saai, en hee, denk nou eens na, denk je nou echt dat grenades/machinegeweren enig verschil maken bij een tank ? het is geen NES spel hoor....

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op donderdag 11 oktober 2001 15:15 schreef Predjee het volgende:
het is geen NES spel hoor....
niet ohhhh :)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 11:13 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
en nadat je de mijnen hebt gepakt, leg je ze voor de tank en volgens mij moet het lukken 8-)
precies.. je legt ze gewoon op de weg, en wanneer de tank eroverheen rijdt... *BOEM* :)
Pagina: 1