rc5-64 (dit is toch het hoofd project voor het komende jaar) elke dag en op elke woensdag een van de andere projecten.
bij seti heeft het heel erg geholpen bij think ook.
bij seti heeft het heel erg geholpen bij think ook.
goed ideeOp zaterdag 06 oktober 2001 23:42 schreef gp500 het volgende:
rc5-64 (dit is toch het hoofd project voor het komende jaar) elke dag en op elke woensdag een van de andere projecten.
Verwijderd
We spend our years as a tale that is told
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
1. Het gros van de DPC'ers doet RC5Op zondag 07 oktober 2001 00:19 schreef Hunter het volgende:
Waarom niet constant rouleren ? RC5 heeft geen nieuwe leden meer nodig, de overige projecten des te meer.
Waarom elke dag RC5Op zondag 07 oktober 2001 01:38 schreef DSmarty het volgende:
...elke dag de RC5 Hitparade + een van de andere hitparades ...
Verwijderd
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Zoals ik al eerder zei: Het gros van de DPC'ers doet RC5, de RC5 hitparade wordt altijd al op de frontpage gepost.Op zondag 07 oktober 2001 03:59 schreef Crack het volgende:
[..]
Waarom elke dag RC5
Al tijden werd voor de kleine projecten volstaan met slechts een link en voor RC5 zou dat plotseling niet kunnen?
Als de frontpage bij tourbeurt een ander project publiceert, krijgen alle projecten (ongeacht hun grootte) evenveel aandacht.
De invloed van de frontpagepublicaties is nu al merkbaar bij de kleine projecten, terwijl de personen die overstappen van RC5 daar niet eens gemist worden.
Voor nieuwe leden is het ook interessant te weten, dat er meer is dan RC5. De daily stats worden daar beheerst door subteams, terwijl individuele grazers nauwelijks meer aan bod (kunnen) komen.
Voor de toekomst van DPC is het ook belangrijk, dat de kleine projecten in kracht winnen. Als de key in RC5 plotseling gevonden wordt, zou het aantal leden wel eens in één klap dramatisch kunnen dalen. Een groot aantal cliënts is niet bereikbaar om omgezet te worden en de cliënts van andere projecten vereisen nu eenmaal vaak wat meer aandacht.
Verwijderd
Volledig mee eens !Op zondag 07 oktober 2001 11:08 schreef Gulpener het volgende:
De stats blijken vooral handig te zijn om nieuwe leden te werven. Rc5 is een project dat eigenlijk weinig tot geen nieuwe leden nodig heeft... we staan tenslotte echt een heel eind voor TA. Het posten van de stats van andere projecten heeft denk ik wat dat betreft de voorkeur boven het posten van de rc5 stats. Je kunt het toch ook omdraaien.. de stats van een project posten met links naar RC5.. zo hebben de rc5-ers die alleen op tnet komen toch nog alle stats die ze willen hebben. En de andere projecten de aandacht die ze nodig hebben. Ik snap niet waarom de rc5 stats percee de voorkeur verdienen ten opzichte van de overige projecten.
We spend our years as a tale that is told
Hmmz ???Op zondag 07 oktober 2001 11:57 schreef Dutchman! het volgende:
DSmarty: Als je eerst eens overlegt voor je voor de statsposters gaat besluiten.
Gulpener: Voor zover ik weet is 1 DPCH op de frontpage per datum de max.
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Het is alleen knap dat je al naar dingen kan informeren zonder daarbij aan te kunnen geven wat eventuele mogelijkheden en/of problemen zijn vanaf onze kant ...Op zondag 07 oktober 2001 13:13 schreef DSmarty het volgende:
[..]
Hmmz ???
Ik besluit niks, ik informeer alleen maar hoor.... (wat dus eventueel de mogelijkheden zijn etc.)
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Wij (als DPC) vinden dat niet, maar D.net is hier dus absoluut niet blij mee, die zouden dat wel eens als Megaflushing kunnen opvatten, en je kent hun standpunt daarover neem ik aan wel...Is dat heel erg dan, als mensen moeite gaan doen om in die 'ene' DPCH te komen??
Virussen? Scan ze hier!
Dan neem je toch een willekeurig project, enige wat je nodig hebt is een dobbelsteenOp zondag 07 oktober 2001 14:11 schreef [eNeRGy] het volgende:
Het punt met een vast schema van DPCH's is dat mensen gaan sparen om in die ene DPCH te komen..
En dat is iets wat we juist niet willen.
Verwijderd
Wat kan een week sparen voor kwaad doen.Op zondag 07 oktober 2001 14:11 schreef [eNeRGy] het volgende:
Het punt met een vast schema van DPCH's is dat mensen gaan sparen om in die ene DPCH te komen..
En dat is iets wat we juist niet willen.
hmm ik denk dat jij het ook niet helemaal snapt.Op zondag 07 oktober 2001 13:46 schreef [eNeRGy] het volgende:
[..]
Het is alleen knap dat je al naar dingen kan informeren zonder daarbij aan te kunnen geven wat eventuele mogelijkheden en/of problemen zijn vanaf onze kant ...
Vaak hou je dan eerst even overleg... maar je hebt de afgelopen 5 weken nog geen woord op IRC @ sorcery gezegt naar mijn weten...
Lijkt me dus sterk dat je alle argumenten die daar al besproken zijn kent en dus mee zou kunnen nemen in een vraag en/of voorstel.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Ehm, ik denk dat jij het al helemaal niet snapt...Op zondag 07 oktober 2001 14:29 schreef m.m het volgende:
[..]
hmm ik denk dat jij het ook niet helemaal snapt.
1. rc5 komt op de frontpage (edit: elke dag dus he)
2. tot nu toe was de regel 1 dpc posting op de frontpage per dag
3. roelering moet dus in 2e posting komen
4. DSMarty gaat nu vragen of er 2 postings p/d op t.net geplaatst mogen worden
nou? vertelOp zondag 07 oktober 2001 14:31 schreef [eNeRGy] het volgende:
[..]
Ehm, ik denk dat jij het al helemaal niet snapt...
Aleen kloppen je feiten niet, maar ik was niet van plan hier een slowchat van te maken.Op zondag 07 oktober 2001 14:36 schreef m.m het volgende:
[..]
nou? vertel
het enige wat ik gedaan heb is wat feitjes overzichtelijk op een rijtje zetten, was niet als flame or whatever bedoeld hoor.
Zo hey, met een kanon op een mug schietenOp zondag 07 oktober 2001 13:46 schreef [eNeRGy] het volgende:
[..]
Het is alleen knap dat je al naar dingen kan informeren zonder daarbij aan te kunnen geven wat eventuele mogelijkheden en/of problemen zijn vanaf onze kant ...
Vaak hou je dan eerst even overleg... maar je hebt de afgelopen 5 weken nog geen woord op IRC @ sorcery gezegt naar mijn weten...
Lijkt me dus sterk dat je alle argumenten die daar al besproken zijn kent en dus mee zou kunnen nemen in een vraag en/of voorstel.
nee hoor je bent niet de enige, ik ben ook weer de pineutOp zondag 07 oktober 2001 15:09 schreef DSmarty het volgende:
[..]
Zo hey, met een kanon op een mug schieten
Ik vraag alleen of het mogelijk is dat er een tweede frontpage-posting bijkomt.
Daarvoor hoef ik niks te weten van de mogelijkheden en onmogelijkheden van de statsposters.... Voordat je zoiets gaat ontwikkelen is het handig om van te voren te weten of tw.n er uberhaupt mee akkoord gaat dat er eventueel meer posts komen.
Het zal wel weer aan mij liggen....
Zoals al vaker te lezen is geweest hier op het forum wijkt de EECp layout / code erg af van de gemiddelde DPCH, het kost dus heel veel werk om hem om te bouwenOp maandag 08 oktober 2001 07:21 schreef KoW het volgende:
Bij mijn weten is <sensuur> trouwens nog nooit op de frontpage geweest.
Geef dan iig ff kort aan wat dan wel de mogelijkheden zijn ipv alleen te zeggen dat de dingen genoemd hier door anderen niet kunnen.Op zondag 07 oktober 2001 14:42 schreef [eNeRGy] het volgende:
[..]
Aleen kloppen je feiten niet, maar ik was niet van plan hier een slowchat van te maken.
[removed]
Hmm...Op maandag 08 oktober 2001 07:55 schreef [eNeRGy] het volgende:
Zoals al vaker te lezen is geweest hier op het forum wijkt de EECp layout / code erg af van de gemiddelde DPCH, het kost dus heel veel werk om hem om te bouwen
Ehm, als je het over mij hebt weet ik echt niet waar je het over hebt ??Op maandag 08 oktober 2001 11:08 schreef KoW het volgende:
[..]
Hmm...
Er zijn genoeg manieren om mij prive te bereiken, dus, waar een wil is is een weg
Heel in het begin was de layout inderdaad wat anders ja.
En daar is toen één keer over gezeurd door één iemand.
Maar, dat was voor mij de eerste DPCH waar toen nog maar één dag code voor geschreven was.
Ik weet niet of die betreffende persoon ook op de eerste dag dat ie een DPCH postte, en die code die dag moest ontwikkelen, of die het van de eerste keer goed deed.
Die iemand was toen nog steeds boos omdat er een keer een te groot plaatje in de DPCH heeft gestaan.
Nu blijkt dat die persoon, wiens naam ik niet zal noemen, nog steeds chagrijnig is.
Goed, als dat een reden is om de DPCH van <sensuur> niet op de FrontPage te plaatsen, nou ja, dan niet.
Mij hoor je niet meer.
kee,Op maandag 08 oktober 2001 13:51 schreef Chaos het volgende:
Probeer eens zo'n layout te maken anders: http://xyrion.org/zooi/eccp.html
Ok, ff mijn opmerkingen hierbij:Op maandag 08 oktober 2001 20:20 schreef KoW het volgende:
http://kow.qik.nl/basic.html
Sorry, ik ben er niet meer aan toegekomen.Op dinsdag 09 oktober 2001 09:07 schreef ikke het volgende:
Ik zal er eens naar kijken als ik vanavond nog wat tijd heb.