DPC DPCH rouletering

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
rc5-64 (dit is toch het hoofd project voor het komende jaar) elke dag en op elke woensdag een van de andere projecten.

bij seti heeft het heel erg geholpen bij think ook.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Je moet eens wat minder gokken joh :P

Je bedoeld een roulatie-schema voor DPCH's op de frontpage van tnet :?

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:59
Op zaterdag 06 oktober 2001 23:42 schreef gp500 het volgende:
rc5-64 (dit is toch het hoofd project voor het komende jaar) elke dag en op elke woensdag een van de andere projecten.
goed idee

http://www.donorofniet.nl/

Verwijderd

Waarom niet constant rouleren ? RC5 heeft geen nieuwe leden meer nodig, de overige projecten des te meer.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
In ieder geval een simpel probleem: als er op een vaste dag een DPCH van project X gepost wordt zal een significant gedeelte van de leden hun workunits vast houden om in specifiek die DPCH te komen. Laten we het een onbedoelde megaflush effect of Megafect (c) noemen. :P

We spend our years as a tale that is told

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Maar het mag duidelijk zijn dat posten op de frontpage wel degelijk nut heeft, zie Genome en Seti. Ineens een enorme toestroom van leden (ivm met de normale toestroom daarvoor). Dus dat het moet gebeuren mag duidelijk zijn willen we DPC naar een hoger niveau tillen.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• DSmarty
  • Niet online
Op zondag 07 oktober 2001 00:19 schreef Hunter het volgende:
Waarom niet constant rouleren ? RC5 heeft geen nieuwe leden meer nodig, de overige projecten des te meer.
1. Het gros van de DPC'ers doet RC5
2. De RC5 hitparade werd altijd al gepost,dat kan je niet zomaar schrappen

Wat niet wil zeggen dat er wat meer over andere projecten gepost mag worden, maar mijns inziens mag dat niet ten koste gaan van de huidige RC5-DPCH's.

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Uiteraard mag de aandacht op RC5 niet verslappen, we willen dat project toch als eerste afronden *D

Maar van de andere kant kan je de "kudde" ook niet dom houden... er is meer dan RC5 alleen :)

Als ik mag stemmen stem ik dus voor :P

D3 char(s)

• DSmarty
  • Niet online
Moet op zich wel kunnen natuurlijk, elke dag de RC5 Hitparade + een van de andere hitparades (in een vast roulatieschema) met daarin ook de links naar de overige hitparades die alhier worden gepost.

• Crack
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Op zondag 07 oktober 2001 01:38 schreef DSmarty het volgende:
...elke dag de RC5 Hitparade + een van de andere hitparades ...
Waarom elke dag RC5 :?
Al tijden werd voor de kleine projecten volstaan met slechts een link en voor RC5 zou dat plotseling niet kunnen?
Als de frontpage bij tourbeurt een ander project publiceert, krijgen alle projecten (ongeacht hun grootte) evenveel aandacht.

De invloed van de frontpagepublicaties is nu al merkbaar bij de kleine projecten, terwijl de personen die overstappen van RC5 daar niet eens gemist worden.
Voor nieuwe leden is het ook interessant te weten, dat er meer is dan RC5. De daily stats worden daar beheerst door subteams, terwijl individuele grazers nauwelijks meer aan bod (kunnen) komen.

Voor de toekomst van DPC is het ook belangrijk, dat de kleine projecten in kracht winnen. Als de key in RC5 plotseling gevonden wordt, zou het aantal leden wel eens in één klap dramatisch kunnen dalen. Een groot aantal cliënts is niet bereikbaar om omgezet te worden en de cliënts van andere projecten vereisen nu eenmaal vaak wat meer aandacht.

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

ja, ik vind het ook wel een goed plan

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Ik ben voor een roulatieschema zonder elke dag een rc5 dpch + iets anders maar gewoon elke dag een ander project, omdat we zo beter kunnen groeien bij andere projecten

btw, alsik gaar typ, blame dmotion, want die heeft me op de ircow lan vanavond zat lopen voeren :P

Wat wel nep is is dat iedereen hier nu al slaapt! :P Mietjes :P :P

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Dit is idd een dilemma, als je roeleert (ik prefereer deze versie van het woord :P ) dan zullen sommige -minder actieve- rc5 leden zich afvragen waarom er nog maar 1x in de week stats zijn. Het zou dan zou kunnen zijn dat ze gaan klagen, en in zekere zin hebben ze ook gelijk, de afspraak was dat rc5 elke dag op de frontpage komt. Mischien is het een optie 2 hitparades te doen per dag? 1x rc5 en 1x de andere 'geroeleerd'

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• DSmarty
  • Niet online
Op zondag 07 oktober 2001 03:59 schreef Crack het volgende:

[..]

Waarom elke dag RC5 :?
Al tijden werd voor de kleine projecten volstaan met slechts een link en voor RC5 zou dat plotseling niet kunnen?
Als de frontpage bij tourbeurt een ander project publiceert, krijgen alle projecten (ongeacht hun grootte) evenveel aandacht.

De invloed van de frontpagepublicaties is nu al merkbaar bij de kleine projecten, terwijl de personen die overstappen van RC5 daar niet eens gemist worden.
Voor nieuwe leden is het ook interessant te weten, dat er meer is dan RC5. De daily stats worden daar beheerst door subteams, terwijl individuele grazers nauwelijks meer aan bod (kunnen) komen.

Voor de toekomst van DPC is het ook belangrijk, dat de kleine projecten in kracht winnen. Als de key in RC5 plotseling gevonden wordt, zou het aantal leden wel eens in één klap dramatisch kunnen dalen. Een groot aantal cliënts is niet bereikbaar om omgezet te worden en de cliënts van andere projecten vereisen nu eenmaal vaak wat meer aandacht.
Zoals ik al eerder zei: Het gros van de DPC'ers doet RC5, de RC5 hitparade wordt altijd al op de frontpage gepost.
Je kan dat niet opeens weglaten...
Daarom moet er gewoon iets extra's bijkomen... maar de rc5-stats schrappen is wat mij betreft out of the question.

• gp500
  • Niet online
dat vindt ik ook
rc5 is waar het allemaal mee begonnen is

• Gulpener
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

De stats blijken vooral handig te zijn om nieuwe leden te werven. Rc5 is een project dat eigenlijk weinig tot geen nieuwe leden nodig heeft... we staan tenslotte echt een heel eind voor TA. Het posten van de stats van andere projecten heeft denk ik wat dat betreft de voorkeur boven het posten van de rc5 stats. Je kunt het toch ook omdraaien.. de stats van een project posten met links naar RC5.. zo hebben de rc5-ers die alleen op tnet komen toch nog alle stats die ze willen hebben. En de andere projecten de aandacht die ze nodig hebben. Ik snap niet waarom de rc5 stats percee de voorkeur verdienen ten opzichte van de overige projecten.

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 11:08 schreef Gulpener het volgende:
De stats blijken vooral handig te zijn om nieuwe leden te werven. Rc5 is een project dat eigenlijk weinig tot geen nieuwe leden nodig heeft... we staan tenslotte echt een heel eind voor TA. Het posten van de stats van andere projecten heeft denk ik wat dat betreft de voorkeur boven het posten van de rc5 stats. Je kunt het toch ook omdraaien.. de stats van een project posten met links naar RC5.. zo hebben de rc5-ers die alleen op tnet komen toch nog alle stats die ze willen hebben. En de andere projecten de aandacht die ze nodig hebben. Ik snap niet waarom de rc5 stats percee de voorkeur verdienen ten opzichte van de overige projecten.
Volledig mee eens !

• DSmarty
  • Niet online
Je kan wel extra dingen doen voor de andere projecten, maar imho mag dat niet ten koste gaan van RC5.

Van de 5600 DPC'ers doen er zeker 4000 RC5, alleen al gezien die cijfers vind ik het onacceptabel dat de stats dan zouden verdwijnen van de frontpage.

• Crack
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Het helemaal schrappen van RC5 is ook niet aan de orde.
Maar evenveel aandacht besteden aan de diverse projecten lijkt mij een betere optie.

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Verwijderd

Niet verdwijnen maar gewoon mee rouleren met de andere projecten.

• DSmarty
  • Niet online
Dan hebben wij een verschil van inzicht :)

Mijn idee is:

Elke DAG RC5 + een van de andere projecten op roulatiebasis. (met natuurlijk in beide posts de links naar de overige projecten)

• Gulpener
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Hoe denken ze er bij T.net over? Daar komen dan dus 2 DPC frontpage postings per dag. En is dat geen overkill.. ?

• DSmarty
  • Niet online
Zal even mailtje naar ze sturen...

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
DSmarty: Als je eerst eens overlegt voor je voor de statsposters gaat besluiten.

Gulpener: Voor zover ik weet is 1 DPCH op de frontpage per datum de max.

We spend our years as a tale that is told

• gp500
  • Niet online
DSmarty elke woensdag een ander project inclusief rc5-64.

dat ligt meer voor hand, wat ik dus ook in het begin al zei.

• DSmarty
  • Niet online
Op zondag 07 oktober 2001 11:57 schreef Dutchman! het volgende:
DSmarty: Als je eerst eens overlegt voor je voor de statsposters gaat besluiten.

Gulpener: Voor zover ik weet is 1 DPCH op de frontpage per datum de max.
Hmmz ???
Ik besluit niks, ik informeer alleen maar hoor.... (wat dus eventueel de mogelijkheden zijn etc.)

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

DS|Thuis has been idle 57hrs 17mins 8secs, signed on Fri Oct 05 04:09:22

Iedereen die je wilt spreken is op irc...overlegt wat makkelijker.

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Op zondag 07 oktober 2001 13:13 schreef DSmarty het volgende:

[..]

Hmmz ???
Ik besluit niks, ik informeer alleen maar hoor.... (wat dus eventueel de mogelijkheden zijn etc.)
Het is alleen knap dat je al naar dingen kan informeren zonder daarbij aan te kunnen geven wat eventuele mogelijkheden en/of problemen zijn vanaf onze kant ...

Vaak hou je dan eerst even overleg... maar je hebt de afgelopen 5 weken nog geen woord op IRC @ sorcery gezegt naar mijn weten...

Lijkt me dus sterk dat je alle argumenten die daar al besproken zijn kent en dus mee zou kunnen nemen in een vraag en/of voorstel.

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Laat ik dan ook maar ff mijn mening gaan verkondigen :P

Ik ben met DPC in contact gekomen via de frontpage, het is waar. MAAR nadat ik via GoT erachter kwam dat er (destijds) ook nog OGR en nu dan ECCp (voor mij) was... Ben ik blijelijk overgestapt.

Het voordeel voor mij is dat ik alle toegang heb tot de clients die ik zélf kan beheren. Hierbij komt dus gelijk het probleem (dat al veel vaker hier genoemd is): Bereikbaarheid van clients. Ik weet dat veel RC5-ers niet actief bij hun clients (meer) kunnen komen.

Maar om die 4K DPC-ers niet boos te maken lijkt het mij dat je zoals GP500 dat in het begin zei: Elke dag gewoon de RC5 stats met op woensdag een Special edition: Links en shorts over andere projecten + de uitgebreide stats van 1 roelerend project.

Gekkie is a proud member of TheBenny!

• [eNeRGy]
Het punt met een vast schema van DPCH's is dat mensen gaan sparen om in die ene DPCH te komen..

En dat is iets wat we juist niet willen.

• _Gekkie_

_Gekkie_

Is dat heel erg dan, als mensen moeite gaan doen om in die 'ene' DPCH te komen??
Gaat er toch gewoon om dat er meer actieve leden (dus meer GK's* in de DPC komt te zitten) in alle projecten?

*GK's: zoiets als PK's, maar dan GraasKracht

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is dat heel erg dan, als mensen moeite gaan doen om in die 'ene' DPCH te komen??
Wij (als DPC) vinden dat niet, maar D.net is hier dus absoluut niet blij mee, die zouden dat wel eens als Megaflushing kunnen opvatten, en je kent hun standpunt daarover neem ik aan wel...

Virussen? Scan ze hier!

• sjorsv
  • Niet online
Op zondag 07 oktober 2001 14:11 schreef [eNeRGy] het volgende:
Het punt met een vast schema van DPCH's is dat mensen gaan sparen om in die ene DPCH te komen..

Dan neem je toch een willekeurig project, enige wat je nodig hebt is een dobbelsteen :)

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 14:11 schreef [eNeRGy] het volgende:

Wat kan een week sparen voor kwaad doen. :?

Als dat toch een bezwaar is dan geen vast schema aanhouden, als je er maar voor zorgt dat elk project 1x in de 6 dagen aan de beurt komt.

• _Gekkie_

_Gekkie_

Dat standpunt van Dnet is mij geheel duidelijk :P

MAAR als RC5 wél elke dag op T.Net komt, dan is het toch geen probleem? (Behalve misschien OGR) Ik weet namelijk wel dat het bij ECCp /SETI en Gnome@Home géén probleem is om te flushen :)
(Word zelf binnenkort weer gedaan >:) )

Dus dat probleem maakt voor niet-Dnet projecten niet zo uit...

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 23-05 00:26
Ik denk dat je gewoon random moet roeleren met de stats op de frontpage. Niet de projecten op vaste dagen posten op t.net want dat gaat sparen in de kaart spelen.

Mijns inziens kan je d.m.v. random de stats te posten ook inspelen op de media. Zo staat er nu een bericht op Smallzine en dat gaat over Seti@home, RC5 en UD waarin duidelijk de Dutch Power Cows worden genoemd. Hier moet je op inspelen door 1 van die projectenstats te posten. Snappie wat ik bedoel :?

p.s. ik vind trouwens wel dat de RC5 stats er ook gepost moeten worden. Ook al staan we daar ruim op de 1e plek.

• MM
  • Niet online

MM

Op zondag 07 oktober 2001 13:46 schreef [eNeRGy] het volgende:

[..]

Het is alleen knap dat je al naar dingen kan informeren zonder daarbij aan te kunnen geven wat eventuele mogelijkheden en/of problemen zijn vanaf onze kant ...

Vaak hou je dan eerst even overleg... maar je hebt de afgelopen 5 weken nog geen woord op IRC @ sorcery gezegt naar mijn weten...

Lijkt me dus sterk dat je alle argumenten die daar al besproken zijn kent en dus mee zou kunnen nemen in een vraag en/of voorstel.
hmm ik denk dat jij het ook niet helemaal snapt.
1. rc5 komt op de frontpage (edit: elke dag dus he)
2. tot nu toe was de regel 1 dpc posting op de frontpage per dag
3. roelering moet dus in 2e posting komen
4. DSMarty gaat nu vragen of er 2 postings p/d op t.net geplaatst mogen worden

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• [eNeRGy]
Op zondag 07 oktober 2001 14:29 schreef m.m het volgende:

[..]

hmm ik denk dat jij het ook niet helemaal snapt.
1. rc5 komt op de frontpage (edit: elke dag dus he)
2. tot nu toe was de regel 1 dpc posting op de frontpage per dag
3. roelering moet dus in 2e posting komen
4. DSMarty gaat nu vragen of er 2 postings p/d op t.net geplaatst mogen worden
Ehm, ik denk dat jij het al helemaal niet snapt...

• MM
  • Niet online

MM

Op zondag 07 oktober 2001 14:31 schreef [eNeRGy] het volgende:

[..]

Ehm, ik denk dat jij het al helemaal niet snapt...
nou? vertel :)
het enige wat ik gedaan heb is wat feitjes overzichtelijk op een rijtje zetten, was niet als flame or whatever bedoeld hoor.

• [eNeRGy]
Op zondag 07 oktober 2001 14:36 schreef m.m het volgende:

[..]

nou? vertel :)
het enige wat ik gedaan heb is wat feitjes overzichtelijk op een rijtje zetten, was niet als flame or whatever bedoeld hoor.
Aleen kloppen je feiten niet, maar ik was niet van plan hier een slowchat van te maken.

• DSmarty
  • Niet online
Ik was donderdagnacht nog op IRC.

Zoals ik al zo vaak heb gezegd: Overdag heb ik geen IRC toegang op het werk, dus zul je mij niet zo veel op IRC zien... derhalve ben ik 's ochtends en 's avonds te bereiken via icq en de rest van de dag gewoon via mail/telefoon etc.

* DSmarty heeft dus inderdaad alleen maar gevraagd of er een mogelijkheid is tot het posten van meerdere DCPH's op de t.net frontpage.

Niks meer en niks minder...

• DSmarty
  • Niet online
Op zondag 07 oktober 2001 13:46 schreef [eNeRGy] het volgende:

[..]

Zo hey, met een kanon op een mug schieten :?
Ik vraag alleen of het mogelijk is dat er een tweede frontpage-posting bijkomt.
Daarvoor hoef ik niks te weten van de mogelijkheden en onmogelijkheden van de statsposters.... Voordat je zoiets gaat ontwikkelen is het handig om van te voren te weten of tw.n er uberhaupt mee akkoord gaat dat er eventueel meer posts komen.

Het zal wel weer aan mij liggen....

• MM
  • Niet online

MM

Op zondag 07 oktober 2001 15:09 schreef DSmarty het volgende:

[..]

Zo hey, met een kanon op een mug schieten :?
Ik vraag alleen of het mogelijk is dat er een tweede frontpage-posting bijkomt.
Daarvoor hoef ik niks te weten van de mogelijkheden en onmogelijkheden van de statsposters.... Voordat je zoiets gaat ontwikkelen is het handig om van te voren te weten of tw.n er uberhaupt mee akkoord gaat dat er eventueel meer posts komen.

Het zal wel weer aan mij liggen....
nee hoor je bent niet de enige, ik ben ook weer de pineut :(
>:)

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Peace Bradda's :+

No need to get angry for nothin' Misverstandjes happen, we zijn allemaal nog steeds menselijk (hoewel de hoeveelheid cafeïne in mijn lichaam dat nu ff sterk tegenspreekt :P )

Vriendjes? :+

D3 char(s)

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

1: Elke dag of elke woensdageen andere DPCH naast de RC5 DPCH:
Helemaal mee eens

2: vast schema geeft MeaFlushes:
Daar zou je we eens gelijk in kunnen krijgen.
Maar het zou wel handig zijn als je een dag, of de avond vantevoren bekend maakt welk project er morgen aan de beurt is. Als je project op de frontpage staat zet je wat meer info voor beginners in de DPCH-tekst. Maar dan moet je dat natuurlijk wel vantevoren weten.
Als je het een dag of een halve dag vantevoren weet, is er ook geen gelegenheid tot sparen. En eventueel zou je de statsposter kunnen mailen.

Bij mijn weten is <sensuur> trouwens nog nooit op de frontpage geweest.

3: Ruzie maken:
Nergens voor nodig

• [eNeRGy]
Op maandag 08 oktober 2001 07:21 schreef KoW het volgende:
Bij mijn weten is <sensuur> trouwens nog nooit op de frontpage geweest.
Zoals al vaker te lezen is geweest hier op het forum wijkt de EECp layout / code erg af van de gemiddelde DPCH, het kost dus heel veel werk om hem om te bouwen

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Op zondag 07 oktober 2001 14:42 schreef [eNeRGy] het volgende:

[..]

Aleen kloppen je feiten niet, maar ik was niet van plan hier een slowchat van te maken.
Geef dan iig ff kort aan wat dan wel de mogelijkheden zijn ipv alleen te zeggen dat de dingen genoemd hier door anderen niet kunnen.

[removed]

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Op maandag 08 oktober 2001 07:55 schreef [eNeRGy] het volgende:
Zoals al vaker te lezen is geweest hier op het forum wijkt de EECp layout / code erg af van de gemiddelde DPCH, het kost dus heel veel werk om hem om te bouwen
Hmm...

Er zijn genoeg manieren om mij prive te bereiken, dus, waar een wil is is een weg

Heel in het begin was de layout inderdaad wat anders ja.
En daar is toen één keer over gezeurd door één iemand.
Maar, dat was voor mij de eerste DPCH waar toen nog maar één dag code voor geschreven was.
Ik weet niet of die betreffende persoon ook op de eerste dag dat ie een DPCH postte, en die code die dag moest ontwikkelen, of die het van de eerste keer goed deed.

Die iemand was toen nog steeds boos omdat er een keer een te groot plaatje in de DPCH heeft gestaan.

Nu blijkt dat die persoon, wiens naam ik niet zal noemen, nog steeds chagrijnig is.

Goed, als dat een reden is om de DPCH van <sensuur> niet op de FrontPage te plaatsen, nou ja, dan niet.

Mij hoor je niet meer.

• _Gekkie_

_Gekkie_

Keej..

Kindertjes kindertjes... >:)

Go kiss and make up, please?

Al dat ge "sensuur" en geharrewar...
Laten we het erop houden dat we ALLEMAAL? meer projecten in een vorm op T.Net willen zien..

Voorals nog zijn het de volgende opties: NAAST de blijvende DPCH's van RC5 elke dag, op 1 dag 2 DPCH's

Welke DPCH op die (welke?) dag dat moet zijn, daar kunnen we het nu over hebben toch??

• Chaos
  • Niet online
Probeer eens zo'n layout te maken anders: http://xyrion.org/zooi/eccp.html

• [eNeRGy]
Op maandag 08 oktober 2001 11:08 schreef KoW het volgende:

[..]

Hmm...

Er zijn genoeg manieren om mij prive te bereiken, dus, waar een wil is is een weg

Heel in het begin was de layout inderdaad wat anders ja.
En daar is toen één keer over gezeurd door één iemand.
Maar, dat was voor mij de eerste DPCH waar toen nog maar één dag code voor geschreven was.
Ik weet niet of die betreffende persoon ook op de eerste dag dat ie een DPCH postte, en die code die dag moest ontwikkelen, of die het van de eerste keer goed deed.

Die iemand was toen nog steeds boos omdat er een keer een te groot plaatje in de DPCH heeft gestaan.

Nu blijkt dat die persoon, wiens naam ik niet zal noemen, nog steeds chagrijnig is.

Goed, als dat een reden is om de DPCH van <sensuur> niet op de FrontPage te plaatsen, nou ja, dan niet.

Mij hoor je niet meer.
Ehm, als je het over mij hebt weet ik echt niet waar je het over hebt ??

Ik heb niet als enige er een opmerking over gemaakt. Je kan zelf ook wel zien dat jouw layout erg afwijkt van andere DPCH's.

Ik ben vanochtend een kwartier bezig geweest om de source van een ECCp hitparade te verbouwen om hem geschikt te maken voor een eventuele Tn Frontpage posting. Chaos heeft hem nog iets mooier gemaakt zoals je hierboven kan zien.

Ik heb echt niets tegen jouw ofzo, ik ken je niet eens, dus waarom zou ik ?

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Op maandag 08 oktober 2001 13:51 schreef Chaos het volgende:
Probeer eens zo'n layout te maken anders: http://xyrion.org/zooi/eccp.html
kee,

http://kow.qik.nl/basic.html

Die bevat die layout, voor zover ik dat kan beoordelen.
Jah, sorry het is data van een oude DPCH. Willekeurig geprikt. :)

• [eNeRGy]
Op maandag 08 oktober 2001 20:20 schreef KoW het volgende:
http://kow.qik.nl/basic.html
Ok, ff mijn opmerkingen hierbij:

- Schrijf alles in HTML, dus geen [ url="" ][ /url ] enzo
- <td noWrap> mag helemaal lowercase
- probeer [DPC] en [Dutch Power Cows] enzo van nicknames af te filteren (wordt ook gedaan bij PGR, RC5 en sinds gisteren ook S@H en THINK). In de DPCH staan toch alleen DPC'ers, dus dan is de tag niet nodig. Chaos heeft hier enkele mooie regexpjes voor :)

Verder ziet ie er goed uit hoor !

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

[eNeRGy]

- Schrijf alles in HTML, dus geen [url="http://"""][/url] enzo

Secret info in bovenstaande regel :)
Dat is geen probleem.
Op de frontpage komt dus wel gewone HTML ?
Ik moet het dan gewoon even door de parser halen die normaal de DPCH's naar HTML converteerd.

- <td noWrap> mag helemaal lowercase

ok

- probeer [DPC] en [Dutch Power Cows] enzo van nicknames af te filteren (wordt ook gedaan bij PGR, RC5 en sinds gisteren ook S@H en THINK). In de DPCH staan toch alleen DPC'ers, dus dan is de tag niet nodig. Chaos heeft hier enkele mooie regexpjes voor :)

Ik zal er eens naar kijken als ik vanavond nog wat tijd heb.

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 23-05 00:26
Yes het heeft wat moeite gekost maar we zitten alles weer op 1 lijn :)

* MarcyDarcy love you all O+

En dat er nu maar snel weer stats op de frontpage worden gepost. :)

Wat wordt nu eigenlijk het definitieve postings schema?
Ook al ben ik een echte RC5'er toch ben ik van mening dat ieder project evenveel recht (ook al zijn we door rc5 groot geworden) heeft om op de frontpage gepost te worden.
Wat mijn betreft mag best dagelijks een ander project (waarbij dan vermeld wordt wel project er mogen komen dit om het sparen wat tegen te gaan) er komen.

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Op dinsdag 09 oktober 2001 09:07 schreef ikke het volgende:
Ik zal er eens naar kijken als ik vanavond nog wat tijd heb.
Sorry, ik ben er niet meer aan toegekomen.

Er kwam hier iets tussen wat de hele avond duurde.
Pagina: 1