Toon posts:

Nascar 4 online ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met N4 online? Ik ben op zoek naar een goed online racespel. MCO is beta en knudde. Alle andere spelen zijn veel te traag of hebben geen servers of geen deelnemers... Nu denk ik eraan N4 te kopen. Is dat wat online? Veel spelers? Goede servers en ping met ADSL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-09 10:39

reapher

Z POWER

N4 is zeker zeer cool online, rij al jaren mee met de nascar series. Maar n4 is toppie onder de online racegames.

Echt een aanrader, veel server heel veel rijder enz.

En als je echt goed ben kan je je aanmelden bij www.escors.com voor het echte werk

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
En als je echt goed bent, en je wilt tegen Nederlanders rijden, dan kan je je aanmelden bij de Dutch Simracing Zone (http://dutch.simracingzone.net). :P

Het kampioenschap start binnen enkele weken en we gaan, om niet in de knoop met de ESCORS-kalender te komen, waarschijnlijk rijden op de donderdag- of vrijdagavond.

N4 is online inderdaad heel heel erg goed.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zit dat met de lag? Ik heb nu ADSL en enkele racespelen geprobeerd (NFS Porsche, MCO). Daar is geen lol aan, omdat de stand tijdens de race meestal niet klopt met de werkelijke stand. Lig je tweede, kom je over de finisch, blijk je derde te zijn. Of je ligt eerste en opeens krijg je te zien dat nummers 2 en 3 gefinished zijn, terwijl jij er nog lang niet bent. Dat soort werk.

Dat lijkt me met Nascar 4 echt onmogelijk. Ik bedoel: hoe kun je ooit side by side 3 wide racen als je zware lag hebt? Heeft Papy dat goed voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
O ja, nog even over dat kampioenschap: dat lijkt me echt te gek, maar daar kan ik jammergenoeg niet aan meedoen: ik weet nooit wanneer ik ff achter de computer kan duiken om te racen.
Vraagje: zijn er ook Nederlandse N4 servers waar je gewoon in kunt loggen, kijken wie er is, en ff een race kunt racen? Dus zonder kalender en zo? Of zijn de meeste N4 races op afspraak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 16:39

Raimond613

Simracer

Lag met N4 is heel goed gedaan door papy IMO.
De meeste servers hebben ook een maximale ping, als je daar boven zit kun je niet eens joinen (tijdens het racen wordt je eruit gegooid als je ping te hoog blijft).
Je moet natuurlijk altijd rekening houden met lag, want tenslotte zit je met vrijwel alleen maar amerikanen te spelen, dus ga niet te close bij iemand rijden.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Grand prix legends online is vet.

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel stuur kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 oktober 2001 20:16 schreef erikvs het volgende:
Wel stuur kopen!
Tssss, ik rij al jaren met een stuur. Natuurlijk.
Wat denk jij nou zeg, dat ik N4 met het toetsenbord wil rijden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just checking, ik weet niet wat voor mensen hier allemaal komen. Nascar op een keyboard lijkt me erg lastig en zal wel aardig wat rubber kosten
Pagina: 1