Dualscreen en 2 taskbars. Bestaat dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Paul_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11-2021
Ik wil graag m'n computer upgraden naar een dualscreen systeempje. En vroeg me af of het ook mogelijk is om dan 2 taskbars te hebben. Dus de normale windows taskbar op monitor I (met klok, start menu, quick launch) en op Monitor II de taskbar met de programma's die daarop staan.

Dus als ik ICQ chat vensters, MS Outlook en winamp op m'n 2de monitor heb staan. Dat die dan ook op m'n 2de taskbar staan.

Ik heb namelijk alleen nog maar dualscreen systemen gezien met 1 taskbar en dus met 1 leeg beeldscherm (alleen de programma's).

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-01 15:35
volgens mij kan het niet

Verwijderd

Dat kan je doen door te stretchen... :) Ipv twee resoluties...

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Volgens mij niet zonder te klonen! En dat heeft weer weinig zin.

Waarom zou je het willen?

You can't have everything. Where would you put it?

• mister iks
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 16:21
Ik hab vroeger 2x een viper330 (wie kent ze nog?) in mijn systeem. Dus gewoon 2 losse kaarten, ik had toen op beide schermen een taskbar staan, maar enkel op het linker scherm een start button. Het was echter niet zo dat als ik winamp (of een ander prog) op mijn rechter scherm had staan het ook op mijn rechter scherm in de taakbalk had staan. De taakbalk vulde zich normaal, dus van links naar rechts.
Dat kan je doen door te stretchen... Ipv twee resoluties...
ja volgens mij had ik toen inderdaad een resolutie van 2048x768

• Paul_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11-2021
Erg jammer, stretchen is niet een oplossing.

Maar waarom ik het zou willen:
Ik draai meestal erg veel programma's te gelijk. En dan is mijn taskbalk erg vol (en mijn beeldscherm). Daarom wil ik er nu een 2de beeldscherm erbij nemen alleen dan blijft nu dus mijn taskbalk even vol... Stretchen is niet handig omdat ik dan soms naar mijn rechter balk moet om op mijn linker beeldscherm een bepaald programma boven te krijgen.
Pagina: 1