Unreal 2 alpha kort vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Sorry als het niet in de search staat, maar in mijn eerste search had ik unreal verkeerd gespeld, en daarna deed de search het hier niet :( telkens zo`n 'server hang up' scherm ;(

Maar m`n vraag is dus: hoe kan ik een level veranderen? Als ik in m`n default file de map verander (hoe moet het eig? doe ik iets verkeerd?) en ik start de game, dan kom ik 1 seconde in het spel, en daarna kickt ie me eruit.

Enig idee, iemand?

* mods, als dit niet mag, dan trash je dit maar :)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:06
Op zaterdag 06 oktober 2001 23:07 schreef Blue-eagle het volgende:
Enig idee, iemand?
Ultieme oplossing: Wacht op de final! >:)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:17
Op zaterdag 06 oktober 2001 23:10 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

Ultieme oplossing: Wacht op de final! >:)
Oplossing voor mensen die niet kunnen wachten :) : [topic=228749/1/25]

En dan moeie ff doorscrollen naar de 2e post van Dutchspirit (of zoiets) daar staat onder aan de 2 screenies hoe het moet.

Althans als dat is wat je bedoelde dan.

There is no magic.

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Tnx, die final ga ik zowieso kopen, da`s 1 ding dat zeker is :)
Maar eerst m`n rijbewijs halen, en een auto kopen, en dan weer werken om games te kopen...

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:17
Op zaterdag 06 oktober 2001 23:20 schreef Blue-eagle het volgende:
Tnx, die final ga ik zowieso kopen, da`s 1 ding dat zeker is :)
Maar eerst m`n rijbewijs halen, en een auto kopen, en dan weer werken om games te kopen...
Kortom tegen de tijd dat jij geld hebt is Unreal 2 Tournament (ook maar ff zelf bed8, anders noem je het Unreal 3) alweer in de Alpha en dan download je die en zo blijft het maar door gaan :+

There is no magic.

Verwijderd

Moet je in de ini de naam van de level veranderen.

standaard staat hier entry2 ofzo. In de maps directory staan andere levels en als je die naam entry2 dan in zo'n levelnaam veranderd en dan het spel opstart krijg je standaard die nieuwe leve op het beeld.

Unreal 2 alpha ziet er wel stoer uit overigens! Gaat tof worden bij uiteindelijke release. Ik ga hem als ik hem kan reserveren gelijk reserveren :)

edit:
typfout
Pagina: 1