They made me do it.
aphrodite.tweakers.net:8088 serveert de plaatjes voor GoT en omstreken
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
en waarom krijg ik dan deze meldingOp zaterdag 06 oktober 2001 23:03 schreef Kees het volgende:
aphrodite.tweakers.net:8088 serveert de plaatjes voor GoT en omstreken
They made me do it.
Verwijderd
[flame]Op zaterdag 06 oktober 2001 23:04 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
en waarom krijg ik dan deze melding
Omdat NPF suckt
[/flame]
All your ports are belong to us 
Je krijgt die melding gewoon door een configfoutje in NPF.
Dus gewoon ffkes op permit zetten en je hebt er geen last meer van.
omdat jou IE probeert dat adres te bereiken, en dat vuurmuurtje van jou denkt dat een of andere hypermodern trojan contact probeert te zoeken met de grote boze buitenwereld.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dat had ik al gedaan, want ik vertrouw www.tweakers.net natuurlijk altijdOp zaterdag 06 oktober 2001 23:05 schreef DSmarty het volgende:
All your ports are belong to us
They made me do it.
Ik zeg altijd maar zo: Norton Utilities is erg mooi, maar van Personal Firewall en AntiVirus moet je afblijven
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Hmmz 
Ik vind juist NU bagger na het dos/win3x tijdperk.
NAV is wel redelijk
NPF is ook niet slecht, gezien het feit dat het simpelweg de opgeleukte versie is van @Guard 3.22 (die toch altijd prima werkte)
Ik vind juist NU bagger na het dos/win3x tijdperk.
NAV is wel redelijk
NPF is ook niet slecht, gezien het feit dat het simpelweg de opgeleukte versie is van @Guard 3.22 (die toch altijd prima werkte)
Pagina: 1