Toon posts:

Een goed rallyspel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hierzo een echt goed rallyspel? Hij moet wel kunnen draaien op mijn klotepc (een Celeron 266, met een Riva TnT2 M64 en 64 MB RAM) :(. Ik heb namelijk geen idee.
En dan nog een vraagje, heeft iemand hierzo Airport Inc.? Ik wil dat spel namelijk kopen :7, maar ik weet niet echt of het een tof spel is. Vandaar.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 10:53
Colin McRae Rally 1, draait prima op jouw systeem. Misschien wel Rally Championship 2000 ook wel, maar daar zou ik eerst ff de demo van neerhalen.

Flickr | Lego collectie

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 10:03
Rally Masters moet denk ik ook net werken... je hebt wel redelijke videokaart, alleen processor is de factor.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Stunts

Verwijderd

Topicstarter
Dank je, Rick_H. En de rest ook bedankt. Zien die spellen er ook nog een beetje uit of niet? Ik bedoel, zien ze er dus niet uit als Stunts?

Verwijderd

Rally2000 is een vet gaaf rally spel.... Het enige probleem is dat het op een P3 850 met GeForce nog niet eens vloeiend op 1280-1024 te spelen is...

Airport Inc. is best een lache spelletje. De graphics zijn alleen zwaar klote, en het verveeld redelijk snel (bij mij). Als ik jou was zou ik em niet (in de winkel :) ) kopen...

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 17:44

MysterX

Memleak 4 ever

Helemaal mee eens sn@ke !!!

Het is echt een gaaf spel, maar over multiplayer valt het wat tegen.

When does the hurding stop?

Verwijderd

Colin mcrea rally 2.0 ,dus de opvolger dit spel gaat vet roeleren, effe wachten dus dit gaat alle rally overtreffen.

Hoi

Verwijderd

heeft weinig met rally te maken, TOCA 2 is 't beste racespel tot nu toe :)

• Speedy
  • Laatst online: 20-02 10:53
Sn@ke, dan schroef je de res. toch terug? Hier liep hij perfect op een P3 450 met TNT2u, weet niet meer welke res. maar het zag er prima uit!

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Wat heeft weinig met rally te maken???
Toca2 is trouwens helemaal geen RALLY spel maarja, wel mooi.
Colin mcrea rally 2.0 rules big time wordt de alltime favourite

Verwijderd

Rally Masters !!!!

Dit spel roeleert zwaar... en je hebt er niet zo'n hele snelle processor voor nodig in verhouding met Rally Championship 2000 en Need for Speed 5 : Porsche Unleashed.

Verwijderd

Topicstarter
Denk je niet dat die Collin mcCrae alleen op een vette P3/Athlon gaat lopen? Dat zit er namelijk wel erg aan te komen :(.

Verwijderd

Maar hij gaat roeleren op mijn p3 550@766mhz :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoe oud is die Collin MC Crae rally eigenlijk? Kan ik hem missschien nog voor een schijntje op de kop tikken (legaal wel te verstaan)

Verwijderd

De graphics in Pole Position II zijn ook niet om te versmaden :7

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:17
Colin McRae Rally 1 is een jaartje of anderhalf a twee oud denk ik. Moet je wel ergens als budget-spel op de kop kunnen tikken. Het vreemde is dat ze in de US deze versie een paar maanden geleden pas hebben uitgebracht...

Versie 2 voor de Playstation is al uit. Voor de PC komt 'ie pas op 10 oktober als ik het goed heb... (zucht)

Nou ja, Rally Masters is ook niet slecht :-)

Verwijderd

quote:
Maar hij gaat roeleren op mijn p3 550@766mhz.
---------
Als Rally2000 op een P3 600@850 met GeForce al niet vloeiend loopt op 1024-768 waarom dan wel op jouwe??

Verwijderd

Raly Racing Simulation van Ubisoft komt er ook aan .

Verwijderd

Ik weet niet wat jij doet maar bij loopt ie als een trein op 1296-1024 dus je zult zelf wel iets verkeerd doen.
Ik weet zeker dat er meerdere mensen zijn waar ie gewoon goed loopt maarja, eigenwijs is ook iets!!
Een maat van mij heeft een p2450mhz en een tnt1 en daar loopt ie zelfs vloeiend in 1024-768, dus ga iets doen en zorg gewoon dat het werkt ga niet meteen veronderstellen dat jij alles goed hebt en als het bij jou niet werkt het nergens werkt OOK

Hoi, En nog steeds Colin mrcea rally 2.0 GAAT ROELEREN :)

• Wiggie
  • Laatst online: 14-04-2025
Rally2000!!!

Absoluut het coolste rally spel op dit moment. Je moet er wel een behoorlijke PC voor hebben geloof ik. Heb zelf een Athlon 500@600 128MB Asus V6800. Het draait hierop soepel op 1024*768 (30-45 fps afh. van welk parcours).

Netwerkplay zuigt wel een beetje omdat de wagens van je medespelers in jou beeld soms heen en weer jumpen. Kan zwaar irritant zijn bij inhaalacties, maar je went eraan...

Tag User In

Pagina: 1