| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
Die van mij draait probleemloos op 1010 (10x101) als ik m'n FSB veel verder zet start ie niet meer op.
In test als Sisoft Sandra komt ie nu sneller uit als een Athlon 1000
Snel geheugen is ook wel handig.
Kijk in m'n sig maar wat voor hardware ik heb.
Temp idle = ??????? ik draai
Temp Stressed = Nu 46,9
bij een casetemp van 33 (ik heb het graag warm op m'n kamer)
Temp Stressed = Nu 46,9
edit:
M'n
ging van +/- 2,8 naar 3,6 MKeys, best een verbetering dus.
M'n
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!
Ik hem er een op 6.5*150=975MHz wat toch het snelst is wat nu lukt. 1030 lukt ook nog, maar dan is de FSB 112 en dat schiet ook niet op. Optimale verhouding? FSB zo hoog mogelijk zodat je geheugen het snelst is! En dan pas de MP zo hoog mogelijk proberen te krijgen
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
uhm..... dat opblazen van sommige bruggen.. das niet van toepassing op een Via kt133a chipset toch?
ik kan de mp aanpassen met stapjes van 0,5 en de fsb met stapjes van 1 mhz in mn bios
ik kan de mp aanpassen met stapjes van 0,5 en de fsb met stapjes van 1 mhz in mn bios
LOL
zo snel was ik nog nooit
ik las net je sig in een andere post vandaar mijn opblaas vraag
zo snel was ik nog nooit
ik las net je sig in een andere post vandaar mijn opblaas vraag
Voor jou niet. Alleen als je in de BIOS niets kan doen heb je er wat aan. Jij hoeft alleen de L1 bruggen te verbinden om de FSB en MP aan te passenOp zondag 07 oktober 2001 01:32 schreef Cozm0 het volgende:
uhm..... dat opblazen van sommige bruggen.. das niet van toepassing op een Via kt133a chipset toch?
Verwijderd
Ik heb er ook een gehad en kan me meen ik herineren dat als je de L7 bruggen allemaal verbind dat je proc op max volt op start en dat je in je bios vaak hierdoor 0,1 of 0,05 verder in kan stellen bij volt cpu.Op zondag 07 oktober 2001 02:11 schreef Stropdas het volgende:
[..]
Voor jou niet. Alleen als je in de BIOS niets kan doen heb je er wat aan. Jij hoeft alleen de L1 bruggen te verbinden om de FSB en MP aan te passen
*bump*
niemand hier die meer ervaring en/of tips heeft?
Je mobo ken ik niet maar kan je m niet op 6.5*150 zetten? En dan voltage lekker hoog met een beetje redelijke koeler. Moet lukken hoop ik. Bij mij lukt het ookOp zondag 07 oktober 2001 18:18 schreef Cozm0 het volgende:
*bump*
optimale seting lijkt me 180x5,5
Maar aangezien dit een utopie is. Zou ik proberen de FSb zo hoog mogelijk te zetten, en daar een passende MP bij te zoeken.
Maar aangezien dit een utopie is. Zou ik proberen de FSb zo hoog mogelijk te zetten, en daar een passende MP bij te zoeken.
Geen inspiratie
Op zaterdag 06 oktober 2001 23:04 schreef SHADOWCOM het volgende:
Die van mij draait probleemloos op 1010 (10x101) als ik m'n FSB veel verder zet start ie niet meer op.
Temp Stressed = Nu 46,9bij een casetemp van 33 (ik heb het graag warm op m'n kamer)
edit:
je hebt toch een Kt7A. Die moet dus gewoon met een bus van 133 kunnen werken.
M'nging van +/- 2,8 naar 3,6 MKeys, best een verbetering dus.
Geen inspiratie
ik heb standaard pc133 ram van norrod (1x256 + 1x128), hoe ver kan je over die 133 heen gemiddeld?
bij 8x112 post ie niet meer hier 
ik kan echter via de enige jumper op mn mobo
wel alles in één keer op 133 zetten 
ik vraag me af of ie dan boot
nops
post niet
ik kan echter via de enige jumper op mn mobo
ik vraag me af of ie dan boot
nops
Pagina: 1