For those about to rock, we salute you!
Verwijderd
Ik zou eerst een goede videokaart halen, want met een tnt2 houd je het niet lang meer uit. En met 666Mhz valt nog wel even mee te leven toch?
Je hebt meer aan een nieuwe videokaart dan aan een CPU, zeker als je een gamer bent.
En dan ff sparen om ook die CPU en die mobo ff up te graden he :-D
Je hebt meer aan een nieuwe videokaart dan aan een CPU, zeker als je een gamer bent.
En dan ff sparen om ook die CPU en die mobo ff up te graden he :-D
precies, ik zou ook eerst voor een nieuwe videokaart gaan. Een TB 1400 heb je als counter-striker nog echt niet nodig op dit moment, het is natuurlijk wel leuk om mee op te scheppen, maar veel nut heeft het niet
Verwijderd
Je kan inderdaad qua processor snelheid nog wel ff voorruit. Ik hem mn P3 500 vorig jaar geupgrade met een GeForce256 (eerst voodoo3) En dat was ook een groot verschil.
Counterstrike heeft zowieso al niet veel nodig. Ik heb het al gedraaid met een P 133 en voodoo2
Je kunt ook ff wachten op de GeForce 2 titanium.. (net als ik)
Counterstrike heeft zowieso al niet veel nodig. Ik heb het al gedraaid met een P 133 en voodoo2
ja, wat ik vergeten te vermelden was
, is dat ik eigelijk een beetje zit te twijfelen of het nu nuttig is om een nieuwe videokaart te kopen. Ik bedoel geforce 3 is al uit en ik wil toch eigenlijk wel zo'n 2 jaar met een videokaart doen.
Ik bedoel hiermee of nu processor, tb1400 +ecs mobo kopen dus en volgend jaar goeie videokaart, of nu videokaart die misschien al binnen een jaar verouderd is? en volgend jaar bijv. amd xp
Ik bedoel hiermee of nu processor, tb1400 +ecs mobo kopen dus en volgend jaar goeie videokaart, of nu videokaart die misschien al binnen een jaar verouderd is? en volgend jaar bijv. amd xp
Dan moet je ff w88 hoe de Radeon 8500 het gaat doen in de benchmarks vergeleken de GeForce 3 Ti 500
Verwijderd
Ik zou zelf een Tb 1.4 en ECS mobo halen want die Pentium 3 en Mobo krijg je nog voor veel verkocht
Hoeveek is veel ongeveer?Op zaterdag 06 oktober 2001 23:41 schreef SiCnEsSs het volgende:
Ik zou zelf een Tb 1.4 en ECS mobo halen want die Pentium 3 en Mobo krijg je nog voor veel verkocht
Verwijderd
Depends, welk mobo? Slot1? Coppermine? Boxed(retail)?Op zaterdag 06 oktober 2001 23:57 schreef Xplosive15 het volgende:
[..]
Hoeveek is veel ongeveer?
mobo= aopen AX6BCOp zondag 07 oktober 2001 00:10 schreef SiCnEsSs het volgende:
[..]
Depends, welk mobo? Slot1? Coppermine? Boxed(retail)?
Koop gewoon een gf2 pro en upgrade later maar's je mobo+cpu
http://www.tweakers.net/pricewatch/14860
http://www.tweakers.net/pricewatch/14860
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
zoals al eerder posten zeiden ga ik ook voor de vid kaart.
een gf2 gts ofzo die kan nog lang mee
of een gf2 pro van leadtek (kost ong. 300-400 piek)
ik had eerst geupgrade van een p3 500 tnt2 m64 naar een p3 500 gf2 mx van herc
en dat was een GROOOT verschil !! echt je merkte het duidelijk.
een gf2 gts ofzo die kan nog lang mee
of een gf2 pro van leadtek (kost ong. 300-400 piek)
ik had eerst geupgrade van een p3 500 tnt2 m64 naar een p3 500 gf2 mx van herc
en dat was een GROOOT verschil !! echt je merkte het duidelijk.
Eerst de vidkaart en dan kijken of je je huidige mobo + proc kan verkopen voor een flink bedrag en van dat geld overgaan op AMD DDR mobo.
Dies er allang al...Of dat zou dan de gf2 ultra voorstellenOp zaterdag 06 oktober 2001 22:47 schreef BeForce256 het volgende:
Je kan inderdaad qua processor snelheid nog wel ff voorruit. Ik hem mn P3 500 vorig jaar geupgrade met een GeForce256 (eerst voodoo3) En dat was ook een groot verschil.
Je bedoelt Gf3 Ti 500 ofzo zeker
This message was sent from a galaxy far, far away.
Verwijderd
ik heb hier een pentium3 500 met een ati radeon
en ik kan de dronezmark gewoon afspelen zonder stoten of schokken
en met max payne 1024\768 alles aan en op 32bit kleueren ook spelen zonder schokken of stoten
een pentium3 is erg krachtig met spellen
dus ik zal gewoon een ati kaart nemen
heb je gewoon meer aan .
en ik kan de dronezmark gewoon afspelen zonder stoten of schokken
en met max payne 1024\768 alles aan en op 32bit kleueren ook spelen zonder schokken of stoten
een pentium3 is erg krachtig met spellen
dus ik zal gewoon een ati kaart nemen
heb je gewoon meer aan .
ik kan op mijn p3 450 met tnt2 alles spelen wat ik maar wil: Laten we zeggen, niets heeft tot nu toe geweigerd, op H&D na. Ik kan zelfs Max Payne spelen.. Niet 32bit, maar op 16 biit op 1024x768 doetie het prima...
Als ik jouw was zou ik nog even doorsparen en een leuke budget-radeon in je ecs mobo met tb 1400 + stoppen
Als ik jouw was zou ik nog even doorsparen en een leuke budget-radeon in je ecs mobo met tb 1400 + stoppen
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Pagina: 1