Toon posts:

cable of adsl

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik vraag hier je mening over wat ik het beste kan kiezen en ook de verschillende soorten abbonementen want dna kan ik ook lekker de hele dag online zijn!!!!

1 wanadoo cable basic
2 email adressen
maximum snelheid downstream = geen indicatie
maximum snelheid upstream = geen indicatie

2 wanadoo cable plus
2 email adressen
maximum snelheid downstream = 64kb/s
maximum snelheid upstream = 32kb/s

3 wanadoo cable premium
4 email adressen
maximum snelheid downstream = 256kb/s
maximum snelheid upstream = 96 kb/s

4 of adsl van mxstream
wat kost dat zo ongeveer om te laten instaleren???

en ik heb ook een internet sharing probleempje wat dus niet wil lukken ik ik niet weet waardoor dat komt dus als jullie daar antwoord op weten graag.

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:55
kijk eens in je portemenee.. Weet niet wat Wanadoo qua realtime snelheid biedt.. is toch samen met Casema???

In dat geval zou ik dus voor Adsl kiezen..

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

Verwijderd

Topicstarter
ja is samen met casema en dat ging niet zo goed had ik gehoord vandaar en weet iemand ook de begin prijzen die ik dan moet betalen???

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

kijk is op de sites van mxstream aanbieders :)
xs4all
planet
en dan nog een paar :)
maar je kan ook op de site kijken van mxstream :)
http://www.mxstream.nl/prive/enter.html

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Je moet natuurlijk zelf weten wat je doet, maar ik raad je alles dat met casema-internet te maken heeft af. Ik heb er bijzonder slechte ervaringen mee (traag, onbetrouwbaar). Daar komt nog bij dat je hier maximumsnelheden geeft. De minimumsnelheid is nul komma niks en dat heb ik al vaak gezien bij mijn verbinding.

(Ik ben blij als ik over een paar weken over ben op ADSL)

• SWINX
  • Laatst online: 02-06 23:18
kabel blijft nog steeds sneller (download iig, upload meestal niet, maar 15kb is ook om te doen) dan adsl.

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:02

OgWok

U.N.C.L.E.

Kijk ook eens of je bij Demon een account kan nemen. Krijg je voor ADSL een apparte lijn :9~
Downl. 512 Kb Upl. 256 Kb. Ook werkt het niet via MXStream wat een voordeel is ben je gelijk van PPTP (Point To Point Tunneling Protocol) af en kan je veel makkelijker meerdere systemen op het internet aansluiten >:)

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• ShadowBumble
  • Laatst online: 18:03

ShadowBumble

Professioneel Prutser

UTFS |:( |:(

Dit is echt nou al 40 keer voorbij gekomen

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 00:32 schreef SWINX het volgende:
kabel blijft nog steeds sneller (download iig, upload meestal niet, maar 15kb is ook om te doen) dan adsl.
kabel is sneller als mxstream ja, maar niet sneller als ADSL zonder domme begrenzers van kpn. Helaas wordt dat nog lang niet overal aangeboden. Maar ik heb het lekker wel en ik zou als je de kans krijgt het zeker nemen.

Verwijderd

Dit is inderdaad al vele malen voorbijgekomen.
Kijk bijvoorbeeld eens in het stukje in de FAQ of
  • [search=adsl kabel]
  • [search=welke adsl provider]<li>[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find"]Verzin iets leuks en zoek erop[/url] :)
</li>
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.