Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Gekopieerde versie van UT is wel te upgraden naar V4.20 2.0

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
UT is het beste spel ooit, en daarom heb ik de moeite gedaan om het te kopieeren, up te graden en te cracken! helaas geen clone-cd, dan HOEF je niet te cracken, en we weten allemaal wel dat je de crack op:
www.ikgahetlekkernietvertellen.com staat (LOL) maar ja op www.ikzeghetechtniet.com is ook helemaal geen ILLEGALE site, dus dat admins klagen snap ik niet, want je MAG 1 reservekopie maken, dus doe ik dat lekker, ik bewaar iemand anders zijn reservekopie gewoon want die ligt hier veiliger, weet je ECHT niet welke link er moet staan? nee, dan ben je deze wereld niet waard...

waarom zou je een goed spel kopen?

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
IP-ban request...

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ja aub, ik wordt echt gek van deze gozer ...

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
Bloody-Titan: een back-up voor jezelf ja, niet voor een ander. Maar dan nog... Je koopt een goed spel omdat je er voor wilt zorgen dat er een vervolg op komt en dat er achter af support is.

Verwijderd

Laten we even zeggen dat hij idd UT heeft. Wat is er dan zo moeilijk aan een gekraakte versie (CD-patch versta ik hier onder) upgraden naar 4.20? Je hebt de CD toch? Nou dan..gewoon ff nieuwe NO-CD patch erover en alles werkt weer. (En je UT cd blijft perfect voor verder gebruik, zoals patches, herinstalleren etc)

WAAROM POST JE ZO'N TOPIC DAN?

lekker boeiend dat je een "manier" hebt gevonden om het te doen!!

(Uiteraard heb ik wel het orgineel van UT..het is gewoon een machtig mooi spel en ik speel het al 3/4 jaar (Dus ben ik blij dat er nog practies geen krassen op het orgineel zitten)

En nou mag ie van mij ook geclosed worden :p

Dit topic is gesloten.