Toon posts:

was het beste spel dan :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
well

Verwijderd

snap topic niet, maar las ergens "beste spel"

UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hehe.. die hebben we pas 10 keer gehad maar hij blijft leuk ;)
Beste spel aller tijden:

STUNTS!!!!!!!!!!! ;)

Verwijderd

Oh ja, vergeten

STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS,

Werkt er nog iemand mee aan die remake?

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Combat Flight Simulator

Verwijderd

Warcraft II
Command & Conquer Covert Action

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 10:53
onbetwiste nr 1:Half-Life
goeie 2e: Red Alert
en op de 3e plaats: Age of Empires 2

Damn, nou lijkt het wel of ik een RTS freak ben :). Daaronder komen UT en de rest :).

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Half-life ook voor mij.

Wat voor spel is stunts? Kan iemand een link naar een demo ofzo zetten?

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ik wil ook stunts hebben!

ff een linkje zoeken.
ben zo terug ;)

PS. Dit is niet illegaal want stunts ==> abandon-warez (dat betekent dat de auteur er geen geld meer voor hoefd, omdat het te oud is)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

ga sowieso eens op http://www.trojansoft.com kijken! allemaal abandon-warez... wat dus betekent : legaal free downloaden!

stunts: http://members.chello.nl/~j.vanhelmond/stunts.exe

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

COUNTER STRIKE

Verwijderd

FA Premier League Manager 2000 :P

Verwijderd

ik wil trouwens ook Monkey Island 1 en 2 hebben, want ik heb nr.3 uitgespeeld..wat een super-spel... goeie sfeer, gave puzzels. Omdat er geen adventures meer gemaakt worden zou ik die 2 ook graag willen. Wie weet waar ik ze kan vinden ? :)

Verwijderd

wErgE5
Mijn zusje zei dat ik mijn password gewoon moet copieen en pasten, maar er gebeurt niks.....?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Grim-Fandango

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Ik vind de term 'Abandon Warez' een beetje raar... Dirk-Jan zegt: "dat betekent dat de auteur er geen geld meer voor hoefd, omdat het te oud is". Wie bepaalt of een software (leuke uitdrukking :) ) te oud is? En hoe weet je of de auteur er geen geld meer voor hoeft? Waar staat? Op die sites die deze dingen aanbieden? Hoe weten zij dat?

Let alleen wel: niet dat ik tegen kosteloze software ben he? :)

* Tuinhark heeft er gewoon zo zijn bedenkingen over.

• Flexx
  • Laatst online: 20-02 15:38

Flexx

This side up

Half-Life. en dan met name de Multyplayer mod COUNTER-Strike en de SinglePlayer mod They Hunger.

Verwijderd

Ja, Half-Life (singleplayer) en Counter-strike (multi) roeleren.
Vooral CS speel ik ongelooflijk veel en zelfs na meer dan honderden uren ben ik er nog lang niet zat van...

Verwijderd

Haha :D verrassend dat er nog mensen zijn die 'stunts' ook kennen. Ik heb zelden zo'n verslavend, maar vooral klein spel gespeeld. Uren plezier zonder al die shit van grafische eisen en FF shit. Het was zeker een vd favorieten voor mij, maar op het moment word bij mij de toon toch gezet door Quake 3.... om eerlijk te zijn... pas sinds ik kabel heb, want voor die tijd was het simpelweg klote!
Degene die UT leuker vinden, wat vinden jullie er leuker/verslavender aan? Laat ik bij voorbaat zeggen dat ik UT nog niet online heb gespeeld en het is daarom een serieuze vraag en niet cinisch of sarcastisch bedoelt. Anders weet ik al wat voor soort antwoord ik ga krijgen, aangezien de grens tussen Q3players en UTplayers met bloed is uitgelijnd ;)

• Tuinhark
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

1 woord: CTF Facing Worlds ;)

Verwijderd

Beste spel van de geschiedenis: Warcraft II
Beste spel van nu: Diablo II
Beste spel van de (nabije) toekomst: Warcraft III

Kortom BLIZZARD RULEZ!!!

Warcraft III wordt trouwens naar mijn mening het beste spel wat ooit gemaakt is!!! Dat 'ie maar snel uit mag komen!!!

Verwijderd

Ik vind het erg moeilijk om te zeggen wat het beste spel ooit is, tja eeuhm system shock mischien? Of Doom denk ik.
Ja lekker van die oude spelletjes :)

• StephaN900
  • Niet online
Ik vond duck hunt altijd wel leuk :)
Maar ik denk dat het toch diablo is, maar vergeleken met diablo 2 is dat natuurlijk niks ik dnek dat diablo 2 mijn favoriet aller tijden is al is het heel nieuw.

• StephaN900
  • Niet online
Maar ik denk dat het toch diablo is, maar vergeleken met diablo 2 is dat natuurlijk niks ik dnek dat diablo 2 mijn favoriet aller tijden is al is het heel nieuw.

• StephaN900
  • Niet online

• StephaN900
  • Niet online

• StephaN900
  • Niet online
sorry een beetje te vaak gepost, ik zal ze weghalen

• dgk
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

ff snel mijn top 3:
HL (+OpFor)
SC (+Broodwars)
Zelda DX (GBC)

• Neelon
  • Laatst online: 20-02 12:22

Neelon

FOR PONY!!!

<script>m()</script><h1 size=72>System Shock</h1>

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

Foxz

343 Guilty Spark

OUTCAST, zonder TWIJFEL.

Maar STUNTS, KEEN en GP1 waren ook zeer verslavend...

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

Verwijderd

'k heb net stunts geinstalleerd, ik ken hem inderdaad nog van de tijd dat dat zo'n beetje het enige racespelletje was dat je op een 286/386 kon spelen. Ik vind het eigenlijk nog steeds een onovertroffen spel, in zijn klasse dan. Zoals jullie al zeiden, niks te Geforce dit, Enviromantal Audio dat, DirectX zus, en processor zo.
Misschien een clan oprichten voor Stunts? En weet iemand een spel dat ongeveer wel een opvolger genoemd kan worden van Stunts?

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-02 22:51

Hangloozz

{ @$%&# }

UT is mega! :)
en ik ben het helemaal eens met Tuinhark:
Facing Worlds is verslavend! wat een fantastisch CTF level zeg :9
gauw nog ff inloggen voor een rondje...

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Starsiege Tribes
Teamgame all the way. Zelfs voor de modummers onder ons errug goed speelbaar. Onlinegaming only.

Groet Beerke

Verwijderd

Diablo (en daarmee ook eigenlijk Diablo2) of
Ultima Online

Ken niet echt kiezen ben ik bang. ;) Verslaafd aan beiden.

• Aeon
  • Laatst online: 14-02 16:50
<center><h1>homeworld</h1></center>
Pagina: 1