Verwijderd
UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT UT
Beste spel aller tijden:
STUNTS!!!!!!!!!!!
Verwijderd
STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS, STUNTS,
Werkt er nog iemand mee aan die remake?
goeie 2e: Red Alert
en op de 3e plaats: Age of Empires 2
Damn, nou lijkt het wel of ik een RTS freak ben
Verwijderd
Wat voor spel is stunts? Kan iemand een link naar een demo ofzo zetten?
ff een linkje zoeken.
ben zo terug
PS. Dit is niet illegaal want stunts ==> abandon-warez (dat betekent dat de auteur er geen geld meer voor hoefd, omdat het te oud is)
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
stunts: http://members.chello.nl/~j.vanhelmond/stunts.exe
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
Mijn zusje zei dat ik mijn password gewoon moet copieen en pasten, maar er gebeurt niks.....?
Let alleen wel: niet dat ik tegen kosteloze software ben he?
* Tuinhark heeft er gewoon zo zijn bedenkingen over.
Verwijderd
Vooral CS speel ik ongelooflijk veel en zelfs na meer dan honderden uren ben ik er nog lang niet zat van...
Verwijderd
Degene die UT leuker vinden, wat vinden jullie er leuker/verslavender aan? Laat ik bij voorbaat zeggen dat ik UT nog niet online heb gespeeld en het is daarom een serieuze vraag en niet cinisch of sarcastisch bedoelt. Anders weet ik al wat voor soort antwoord ik ga krijgen, aangezien de grens tussen Q3players en UTplayers met bloed is uitgelijnd
Verwijderd
Beste spel van nu: Diablo II
Beste spel van de (nabije) toekomst: Warcraft III
Kortom BLIZZARD RULEZ!!!
Warcraft III wordt trouwens naar mijn mening het beste spel wat ooit gemaakt is!!! Dat 'ie maar snel uit mag komen!!!
Verwijderd
Ja lekker van die oude spelletjes
Maar ik denk dat het toch diablo is, maar vergeleken met diablo 2 is dat natuurlijk niks ik dnek dat diablo 2 mijn favoriet aller tijden is al is het heel nieuw.
Maar ik denk dat het toch diablo is, maar vergeleken met diablo 2 is dat natuurlijk niks ik dnek dat diablo 2 mijn favoriet aller tijden is al is het heel nieuw.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Maar STUNTS, KEEN en GP1 waren ook zeer verslavend...
Kicking the darkness 'til it bleeds daylight
Verwijderd
Misschien een clan oprichten voor Stunts? En weet iemand een spel dat ongeveer wel een opvolger genoemd kan worden van Stunts?
en ik ben het helemaal eens met Tuinhark:
Facing Worlds is verslavend! wat een fantastisch CTF level zeg
gauw nog ff inloggen voor een rondje...
Verwijderd
Teamgame all the way. Zelfs voor de modummers onder ons errug goed speelbaar. Onlinegaming only.
Groet Beerke
Verwijderd
Ultima Online
Ken niet echt kiezen ben ik bang.