Toon posts:

Wie van jullie heeft hier al Red Faction gebrand??

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er al eigenlijk iemand Red Faction kunnen branden? Jullie hoeven niet meteen te roepen hoe, want dat mag niet, maar ik ben al uren aan het sukkelen en ik vraag me af of het wel iemand op het planeetje Aarde is gelukt.

PS: Dit is niet illegaal volgens de FAQ, want ik heb het niet over fikken maar OF HET IEMAND is gelukt.

Verwijderd

yep...

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Ja hoor, het is me gelukt. En ik weet zeker dat meer mensen dit hier zijn gelukt.

Een cd'tje branden is niet illegaal, alleen hoe je aan de image file ervoor bent gekomen. Vertel dus maar wat je probleem is en dan kunnen we je vast wel verder helpen.

Algemeen: een BIN/CUE iso kun je het beste branden met CDRWIN of FireBurner.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik ben hem dus aan het kopieren naar mijn HD, want ik ga hem met de fikfunctie in WinXP fikken, maar data2.cab kan ik niet kopieren, OK, ik weet dat het bestandje _ en die CD.IDX zware neppobestanden zijn, maar anders is de CD maar 100 MB en dat is een beetje TE klein, dus HOE kan je die nou in hemelsnaam naar je HD krijgen???

• wacko
Ah, het gaat om een kopie. Er is een site genaamd "Spelletjeskopieerwereld" (Engelse naam, linkje mag niet) die een heleboel tips, cracks, e.d. bevat die het kopieren van beveiligde cd's mogelijk maakt.

In het algemeen kom je met CloneCD een heel eind met kopieren door de beveiliging heen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 oktober 2001 21:44 schreef BasjeBanaantje het volgende:
maar anders is de CD maar 100 MB en dat is een beetje TE klein,
363 MB om percies te zijn

• wacko
Op een cd kan meer dan alleen files staan; zoals audio tracks. Ik zou het spel gewoon kopieren met een goed kopieerprogramma en niet handmatig directories kopieren/branden. CloneCD of CDRWIN zijn aanraders voor 1:1 kopies.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:05
Op zaterdag 06 oktober 2001 21:44 schreef BasjeBanaantje het volgende:
Nou, ik ben hem dus aan het kopieren naar mijn HD, want ik ga hem met de fikfunctie in WinXP fikken, maar data2.cab kan ik niet kopieren, OK, ik weet dat het bestandje _ en die CD.IDX zware neppobestanden zijn, maar anders is de CD maar 100 MB en dat is een beetje TE klein, dus HOE kan je die nou in hemelsnaam naar je HD krijgen???
Ah, je probeert het ongekraakte origineel te copieren? Ik heb geen flauw idee welke beveiliging red faction heeft (staat helaas ook niet in de info-file van fairlight), maar ik denk dat je de meeste kans maakt met clonecd. Dit burnprogje is van elaborate bytes.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar dan moet ik toch een krek hebbuh?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al een crack gehaald van 30K ofzo, jeweetwel, zo'n patchertje. Maar ik wil hem bestandje voor bestandje branden, want ik wil er ook een cover bijfikken en nog wat andere brute shit.

Verwijderd

Topicstarter
Stel dat ik het eerst met een proggie zoals CloneCD op een RW fik en dan de cab naar mijn HD kopieer, wil die hem dan wel kopieren?

• sewer
  • Laatst online: 21:05
Op zaterdag 06 oktober 2001 21:52 schreef BasjeBanaantje het volgende:
ik heb al een crack gehaald van 30K ofzo, jeweetwel, zo'n patchertje. Maar ik wil hem bestandje voor bestandje branden, want ik wil er ook een cover bijfikken en nog wat andere brute shit.
Hhhm, eerst de cd copieren zonder hem af te sluiten, en de rest als 2e sessie branden?

Verwijderd

Topicstarter
Da kan nie in CloneCD, die maakt een 1:1 kopie.

Verwijderd

Topicstarter
niemand??? overfikken met clonecd werkt ook niet. kapt op 79% inreaden.

Verwijderd

Topicstarter
Is iedereen opeens weg ofzo???

Verwijderd

Topicstarter
Wat zou er gebeuren als ik een proggietje zou hebben waarmee ik toch de CAB kan openen op de CD, alles zou uitpakken en dan een nieuwe CAB zou maken waarin die fout niet zou zitten? Weet iemand toevallig waar ik dan zo'n programma kan downen?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:44
Met Nero kun je toch multi-session cd's maken?

ff gecheckt - Ja het kan (Nero is als gratiz te downen btw - niet illegaal)

[ff offtopic]
En Banaan, waarom post jij zoveel na elkaar, als je nou gewoon ff de edit knop gebruikt.
[/ff offtopic]

Edit: FF als toevoeging op je vraag: Is iedereen weg ofzo?

Niet iedereen zit 24/7 op GoT en degene die dat wel doen zullen niet de hele tijd in Spielerij zitten.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik daar TE lui voor ben, een luie AAP!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-12-2025

Engineer

Software

Op zaterdag 06 oktober 2001 23:05 schreef BasjeBanaantje het volgende:
Omdat ik daar TE lui voor ben, een luie AAP!
Doe even rustig man, of ben je aan het soliciteren naar een ban :?
Kun je ook zo zeggen..

Verwijderd

Topicstarter
Maar eigenlijk gaat heel de topic hier niet meer om, het gaat erom dat er OP de CD (ORIGINELE) een "beschadigde" Cab staat, ik MOET die cab hebben anders kan je nix, wat moet ik nu doen? Moet ik met een programme de CAB uitpakken en daarna weer opnieuw inpakken zodat hij die beveiliging eruit dondert of wat??? Met wat voor programma kan je da dan???

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:44
Als je nou gewoon CloneCD neemt (lees: download) maar dan wel geregistreed *kuch* gecracked *kuch* want anders kun je niet alle functies gebruiken. En dan doe je "read to image file" en dan staat ie opeens op je HD en daarna doe je "read from image file" en dan staat ie op een andere CD.

Of je denkt ik doe het lekker snel en je brand um on the fly ff naar een ander cd'tje, ook met CloneCD.

sim-pel

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
HEBBIKALGEDAAN!!! Allen bij de 79% readen kaptie!!! Dan kapt de CD met spinnen, moet ik de complete stekker uit het stopcontact halen want dan werkt de cd-drive niet meer, heb het ook al geprobeerd op te halen in de brander, werkt ook niet!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Red Faction is toch twee CD's ???

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar op de 2e cd staan alleen van die klote Bink video's, die zijn niet compressed en er zitten geen fouten in! Dus FF voor de duidelijkheid alles op een rijtje:
- Red Faction heeft 2 CD's
- CD 2 kan je zo branden zonder beveiliging
- Voor CD 1 heb je een crack nodig
- Daarnaast hebben ze de 1e CD op een heel gemene manier beveiligd, ze hebben een fout in het einde van Data2.cab gemaakt waardoor je na 600MB kopieerwerk een foutmelding krijgt.
- Deze fout krijg je er denk ik alleen maar uit als je die cab kan uitpakken en dan weer in gaat pakken, maar dat kan niet, want die cab is beveiligd dat je hem niet kan openen
- Met CloneCD kan je niet branden, want na 79% readen verneukt heel je PC waardoor je de stekker uit het stopcontact moet trekken en daarna weer erin zodat je PC weer wil werken

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Nou ik weet niet welke releases jij download maar met de mijne was niks mis mee..

Ik vind alleen het einde wat vaag van Red Faction.. stelt niet veel voor..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Ikzelf vind Red Faction het kopieeren niet waard.

Ik bedoel je installeert hem gewoon en je hebt hem binnen 1 a 2 dagen uitgespeeld. Mijn totaal gesavde tijd is 4 uur en 32 minz (in medium difficulty).

Dus waarom eerst 3 dagen klooien om hem te kopieeren en daarna in 2 dagen uitspelen? :)

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Kheb hem hiero ook op cd liggen (home-made) :)

Verwijderd

Op zaterdag 06 oktober 2001 23:59 schreef aXe het volgende:
Nou ik weet niet welke releases jij download maar met de mijne was niks mis mee..

Ik vind alleen het einde wat vaag van Red Faction.. stelt niet veel voor..
Ik denk niet dat hij hem heeft gedownload, maar heeft gekocht. Gelukkig zijn er ook nog van die Tweakers!

Verwijderd

Op zaterdag 06 oktober 2001 23:16 schreef BasjeBanaantje het volgende:
HEBBIKALGEDAAN!!! Allen bij de 79% readen kaptie!!! Dan kapt de CD met spinnen, moet ik de complete stekker uit het stopcontact halen want dan werkt de cd-drive niet meer, heb het ook al geprobeerd op te halen in de brander, werkt ook niet!
Ik heb je een mailtje gestuurd hoe wat te doen om Red Faction te kopieren!

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

he goddammit, waar blijft dat slotje?

zout op met je warez rotzooi... lees de faq

met papier mache kun je alles maken!!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
[topic=285649/1/100]