[topix] Profile page geupdate?

Pagina: 1
Acties:

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Mijn icon vind het niet tof meer sinds 3 minuten.
Na de update naar 1.30 ging het voor de eerste keer fout. Van de week ging het weer goed, en nu kan mijn script de profilepagina niet meer goed openen.

Whats happening?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmmz, geen id. :7.

Keessshhh! :+

Tja.. worden volgens mij wat delen van GoT vanaf een andere server geserveerd...
Heb er totaal geen verstand van.. misschien ligt het daar aan ofzo... ;).

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op zaterdag 06 oktober 2001 20:56 schreef Nielsz het volgende:
Mijn icon vind het niet tof meer sinds 3 minuten.
Na de update naar 1.30 ging het voor de eerste keer fout. Van de week ging het weer goed, en nu kan mijn script de profilepagina niet meer goed openen.
Ehh.. lijkt me eigenlijk dat je dat zelf maar uit moet vogelen als je mbv scriptjes je profile wilt aanpassen. Is niet echt een feature van GoT dan wel Topix waar support op gegeven wordt denk ik. :P

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Tis volgens mij ook maar gewoon een vraag....
Ze mogen zelf kiezen of ze er antwoord op geven....

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op zaterdag 06 oktober 2001 21:56 schreef Onno het volgende:

[..]

Ehh.. lijkt me eigenlijk dat je dat zelf maar uit moet vogelen als je mbv scriptjes je profile wilt aanpassen. Is niet echt een feature van GoT dan wel Topix waar support op gegeven wordt denk ik. :P
* Kaj. agrees. :)

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op zaterdag 06 oktober 2001 21:56 schreef Onno het volgende:

[..]

Zeggeh, een beetje zo'n antwoord geven en dan Kaj. omkopen om hetzelfde te zeggen :( ;)

Maar het is gewoon een vraag of hij is geupdate. Of stel ik opeens vragen die niet beantwoord kunnen worden :?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op zondag 07 oktober 2001 13:44 schreef Nielsz het volgende:
Maar het is gewoon een vraag of hij is geupdate. Of stel ik opeens vragen die niet beantwoord kunnen worden :?
Ja :X :X.
Pagina: 1