Breathairianisme bestaat sinds het begin der tijden. De archieven van het Akasha onthullen dat ooit alle wezens in stand werden gehouden door de pranische krachten. Het is het vermogen om alle voedingstoffen, vitaminen en voeding die men nodig heeft om een gezond fysiek voertuig te behouden, te absorberen van de universele levenskracht of chi-energie (ook wel prana benoemd). Een wezen dat dit beoefent heeft geen nood aan voedsel.
Vrije vertaling: Vroeger leefden alle wezens op licht en mineralen, door middel van fotosynthese en andere chemische processen.
Jammer alleen dat de mens dat niet kan....
Sinds ik het 21-dagen proces heb gedaan, ben ik in een gigantische versnelling terecht gekomen. Door de vreselijke kou die ik ervaarde, inwendig en uitwendig, heb ik na ongeveer 7 weken niets te hebben gegeten en een klein beetje te hebben gedronken, besloten om toch iets te gaan eten, vooral iets wat warm was. Ondanks dat ik me verder wel prettig en goed voelde. Maar die ongelooflijke doordringende kou, was voor mij bijna niet te dragen. Op dit moment ben ik weer zover dat ik bijna niets meer eet. Drinken doe ik nog wel.
Vertaling: Ik probeerde het ook, maar ik kreeg ondervoedingsverschijnselen. Dus toen ben ik maar gestopt. Tegenwoordig volg ik alleen nog maar een streng dieet.
Lieve mensen, neem je eigen volledige verantwoordelijkheid voor jouw leven, prik door alles heen, door alle illusies, ook al je eigen illusies, stap uit alle drama's. Heb een goed onderscheidingsvermogen en leef jouw eigen leven en waarheid in volledige vrijheid op je eigen Unieke, Vreugdevolle en Goddelijke manier. Volg je eigen hart, je eigen gevoel en je eigen intuïtie; doe alles zeer bewust, elke seconde van de dag en wees Meester over jezelf op alle gebied. Doe het allemaal stap voor stap, het heeft zijn eigen tijd nodig. Alles zal gebeuren volgens Goddelijke Timing. Vertrouw erop!! Heb vertrouwen in jezelf!! Vraag de volledige hulp en bescherming voor jou aan het Universum, zeg er dank voor en laat je door niemand of niets belemmeren of begrenzen. Jij alleen weet wat goed voor jou is!!
Elke dag is een cadeau om van te genieten.
Vrij vertaald: Laat je niks wijsmaken door anderen.
Lijkt me een heel goed plan. Zeker niks laten wijsmaken door goeroes, of mediums (media

)
Altijd leuk, die onzin verhalen die op 1 niveau toch heel goed en waar zijn, maar als je het allemaal in z'n verband ziet is het BS....
Verandert z'n sig te weinig.