It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
"Maar ik wil dat de proxy alleen poort 80 proxy en de rest van de poorten mogen van mij gewoon open blijven staan."
Wat bedoel je hier precies mee? Want als je deze zin in nederlands vertaalt kan ik je misschien wel helpen (:
Wat bedoel je hier precies mee? Want als je deze zin in nederlands vertaalt kan ik je misschien wel helpen (:
Laat maar allemaal, ik heb het al gevonden.
Ik zal het heleverhaal erom heen besparen.
Maar wat ik nu heb is dat alles van intern naar extern word gemasqet (???) door die regel boven.
Wat ik wil is dat dit gewoon doorgaat voor alle poorten, maar behalve voor poort 80 (deze moet ie blokken)
Dit omdat ik wil dat de mensen gebruiken moeten!! maken van de proxy.
Dit doe je door de regel
voor de regel van het MASQ te zetten.
Eerst had ik deze er na staan.
Ik zal het heleverhaal erom heen besparen.
Maar wat ik nu heb is dat alles van intern naar extern word gemasqet (???) door die regel boven.
Wat ik wil is dat dit gewoon doorgaat voor alle poorten, maar behalve voor poort 80 (deze moet ie blokken)
Dit omdat ik wil dat de mensen gebruiken moeten!! maken van de proxy.
Dit doe je door de regel
code:
1
| ipchains -A forward -p tcp --dport 80 -j DENY |
voor de regel van het MASQ te zetten.
Eerst had ik deze er na staan.
It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.