Begint al te lijken. Is er ook een mogelijkheid dat wij, als subteam, zo'n proxy zelf draaien? Alleen voor onze leden?
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
In princiepe wel, alleen werken dan de stats niet.
Alleen moet ik de code dan wel zo maken dat hij op iedere webserver zal werken.
Alleen moet ik de code dan wel zo maken dat hij op iedere webserver zal werken.
Mmm en ben je wel van plan m zo te maken dat ieder subteam of persoon die dat wilt, m zelf kan draaien? Met stats?
Waar is het trouwens in geprogged?
Waar is het trouwens in geprogged?
Is wel de bedoeling dat mensen hem zelf kunnen gebruiken ja..
95% perl.
95% perl.
Ohw perl snap ik ook wel een beetje.
Das mooi
Geef maar een seintje als het zover is
Je mag m ook nu opsturen als je dat wilt, dat we ermee aan de slag kunnen en heel misschien nog wat kunnen bijdragen aan de ontwikkelingen
Das mooi
uiteraardOp zondag 07 oktober 2001 00:24 schreef Hunter het volgende:
Is het ook mogelijk om de proxy in spaarstand te zetten ?
Verwijderd
Al enig idee wanneer die voor de "gewone" man beschikbaar is?Op zondag 07 oktober 2001 00:28 schreef jeroon het volgende:
[..]
uiteraard
hmm, misschien kan ik in combinatie met de KoW Krunsher op school een paar pc'tjes overzetten
. Nou hopen dat die proxy niet zomaar blokjes verliest
(dat deed de dnet-proxy wel
)
Je kan direct (iedere 15 min) zien of je blokjes er bij zijn gekomen. Er is een utistekende backup beschikbaar en in het extreme geval heb jij je dplist.log ook nog.
Je kan hem nu gebruiken als je wilt, teams moet je even doorgeven zodat ik die kan aanmaken.
Je kan hem nu gebruiken als je wilt, teams moet je even doorgeven zodat ik die kan aanmaken.
Verwijderd
Is het al mogelijk om de proxyssoftware (eventueel zonder stats) ergens te downloaden ?Op zondag 07 oktober 2001 10:45 schreef DukeBox het volgende:
ziet er zeer goed uit Dukebox 
bedankt voor al t werk die je voor ons hebt gedaan!
greetings!
bedankt voor al t werk die je voor ons hebt gedaan!
greetings!
Merkez
Is het ook mogelijk om het met IP-adressen op naam te krijgen van de members? Net zoals bij de perproxy van D.net?
Eventueel wel, maar dat zou veel ingewikkelder zijn dan dat het zo is.Op zondag 07 oktober 2001 13:36 schreef Witlof het volgende:
Is het ook mogelijk om het met IP-adressen op naam te krijgen van de members? Net zoals bij de perproxy van D.net?
Ik denk wel dat veel subteams hier voor zullen zijn doordat het dan allemaal makelijker is te combineren met de andere projecten.
Denk juist niet, modemers enz.. is veel meer werk. Waarom moeilijker maken dan dat het is ?Op zondag 07 oktober 2001 15:32 schreef Witlof het volgende:
Ik denk wel dat veel subteams hier voor zullen zijn doordat het dan allemaal makelijker is te combineren met de andere projecten.
daar heb je die handle toch al voor? om verschillende users per subteam te onderscheiden
Volgens mij is dat helder genoeg hoor
Zo'n ervaring heb ik nog niet met ECCp maar het is dus mogelijk om met 1 e-mailadres verschillende members te kunnen onderscheiden mbv die 'handles'
Yep, ik noemde het de "handle" maar het is eigenlijk de configuratie van je client:
Hij vraagt om de handle, dat is het teamaccount: [DPC]bla_die_bla, vervolgens het emailadres: bla_die_bla@blaat.waardanook en als laatste een identification: hier vul je dus je eigen naam in, waarmee je je dus binnen je team kan onderscheiden
Hij vraagt om de handle, dat is het teamaccount: [DPC]bla_die_bla, vervolgens het emailadres: bla_die_bla@blaat.waardanook en als laatste een identification: hier vul je dus je eigen naam in, waarmee je je dus binnen je team kan onderscheiden
Even voor de duidelijkheid de handle moet je juist NIET veranderen, dat geeft weer inwelk team je zit. Alleen het laatste gedeelte achter het e-mail adres, DAAR moet je je eigen (nick)name plaatsen. Dus: TeamNaam,email@adres.nl,hieroOp maandag 08 oktober 2001 16:28 schreef Blistimo het volgende:
daar heb je die handle toch al voor? om verschillende users per subteam te onderscheidenVolgens mij is dat helder genoeg hoor
Verwijderd
Op zondag 07 oktober 2001 00:31 schreef Hunter het volgende:
Al enig idee wanneer die voor de "gewone" man beschikbaar is?
Heeft er nou niemand een antwoordOp zondag 07 oktober 2001 12:25 schreef Hunter het volgende:
Is het al mogelijk om de proxyssoftware (eventueel zonder stats) ergens te downloaden ?
Het is nu helemaal duidelijk. 
Zoek je nog testers of iets dergelijks voor de software? Ik wil best proberen om het voor Division Eindhoven te draaien.
Zoek je nog testers of iets dergelijks voor de software? Ik wil best proberen om het voor Division Eindhoven te draaien.
1:Op maandag 08 oktober 2001 18:34 schreef Hunter het volgende:
Heeft er nou niemand een antwoord![]()
![]()
Ik moet nog kijken hoe ik het werkend krijg op iedere webserver, op dit moment werkt het alleen op sambar.
2:
Nee dus, maar zal hem binnenkort in eenvoudige (werkende!)versie posten, zodat anderen er iets moois van kunnen maken.. (schrik niet, het zijn maar 5 regeltjes
Testen hoeft niet meer, er zijn nu meerdere teams die hem al gebruiken.. (neem maar eens een kijkje)Op maandag 08 oktober 2001 19:29 schreef Witlof het volgende:
Het is nu helemaal duidelijk.
Dan wachten we maar rustig af tot ik hem kan draaien voor Division Eindhoven. OS is trouwens Win 2k maar ik neem aan dat dat geen probleem moet zijn of wel?
Ben benieuwd of er wat members misschien 1 of 2 PC's over zullen zetten. Hopelijk niet teveel ivm de RC5 wedstrijd want zo hard gaan we daar toch niet
Ben benieuwd of er wat members misschien 1 of 2 PC's over zullen zetten. Hopelijk niet teveel ivm de RC5 wedstrijd want zo hard gaan we daar toch niet
Pagina: 1