Maxtor Warranty

Pagina: 1
Acties:

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-04 14:48
ik ga mijn maxtor HD opsturen.. defect.
heb een paar vraagjes..

ik moet hem hier naartoe sturen:
Maxtor Ireland Ltd.
Attn: Shipping Dept.
RMA #_________ QTY ____
Bray Business Park
Southern Cross Rd.
Bray,
Co Wicklow,
Ireland
wat is hier QTY???

dan nog een vraag:

er staat je mag geen bubble wrap gebruiken. is dit dat plastic waar je die bolletjes kan laten knappen? of is dit zacht schuim?
wie heeft wat gebruikt als bescherming toen hij zijn maxtor schijf ging opsturen?

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
QTY is quantity, dus hoeveelheid, en bubblewrap is idd dat spul dat je kan laten ploppen enzo. Meestal worden HD's in van die vlokken gedaan (die witte dingen van die 8jes). Dat bubblespul zal wel niet goed zijn vanwege statische electriciteit :?

• sniperz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 17:59
Op de zaak stuur ik za altijd met van die vlokken op maar wist niet dat het niet in dat plastic mocht (de schijf is toch al kapot :)

suc6

P@TRICK

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 08:53
Op zaterdag 06 oktober 2001 21:16 schreef Sniperz het volgende:
Op de zaak stuur ik za altijd met van die vlokken op maar wist niet dat het niet in dat plastic mocht (de schijf is toch al kapot :)

suc6

P@TRICK
Ik bewaar altijd de Seagate dozen die terug komen van RMA, past perfect, lekker goed ingepakt..

en die dozen (met seagate stickers >:) ) stuur ik dan weer naar maxtor enz :)

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-04 14:48
hmm.. ik heb zelf geen goede passenpiepschuimdoos.. en waaar ik dat weer in kan doen. probleempje.
dus QTY is 1 neem ik aan? (1 HD)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:41
Ik heb ooit een Quantum naar Maxtor gestuurd. Ik heb het gewoon in zo'n plastic cover gedaan als Seagate en Samsung ook gebruiken. Daar wat van die bubbeltroep omheen en zo in een normale envelop :)

Kreeg nog geen twee weken later een werkende disk van Maxtor terug in een goedverpakte doos. Die heb ik omgebouwd en daarin 2 seagates gedrukt.

Van Seagate zo'n mooie grote doos terug waar 3 disken inpassen, die gebruik ik nu om achter op mijn fiets harddisks zo'n 5-10km te vervoeren...
Pagina: 1