Toon posts:

Now _That_ is hacking |-)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kennen jullie het spelletje Lines95? Vast niet... maar het is zwaar verslavend...

Je hebt een vierkant veld, met allemaal balletjes erop. Je moet zorgen dat je, door balletjes te verplaatsen een rijen krijgt van 5 of meer balletjes van dezelfde kleur. (Horizontaal, verticaal of diagonaal)
Zodra je een lijn hebt, gaat hij natuurlijk weg...

Ik heb dit spelletje ff gehackt, omdat ik die balletjes een beetje saai vond... Dit is tot nu toe de uitkomst.. Maar mijn plan is om _echt_ alles te gaan veranderen... Tot op de geluidjes aan toe..

Hoe vinduh jullie em??

Verwijderd

Zeker alleen een bitmapje vervangen .. pfff ..

Dat deed ik 10 jaar geleden al.

Verwijderd

Topicstarter
Euh... heb je gekeken wat ik gedaan heb??? NEE DUS!

En idd... het zal niet veel meer worden dan wat bitmappies en geluidjes/textstrings vervangen, maar het gaat om de uitdaging :)

(de Source code is namelijk ook beschikbaar van dat proggy... maar dit is veel leuker >:))

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 16:08

Theeboon

theebonen bestaan!

Razor_Blade heeft tijd teveel.....

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Topicstarter
:)

Vakantie roelt :P

Verwijderd

Hebbut niet gezien nee.

Vertel FF wat je 'gehackt' hebt dan?

Ik heb het niet zo op allemaal spul onnodig te installen.

Als je toch zoveel tijd hebt, waarom maak je dan geen GoT FPS? :)

• Arjan B
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12-2023
Bij "hacken"denk ik toch meer aan het grotere werk, maar dit s wel leuk zo met die :) :) :) :) :)

Loeibaar.nl

Verwijderd

Topicstarter
Hpldesk :

Ik heb die balletjes allemaal veranderd in de GOT Smiley (deze dus :) ) (in verschillende kleurtjes) en met de 'build' die op me HD staat, ben ik ook bezig een paar controls van hun plaats te veranderen, font sizes/colors/attributes anders... Hiet ziet er nu _veel_ mooier uit Afbeeldingslocatie: http://www.weirdsoft.domainvalet.com/coool.gif

Kijk nou maar gewoon... het zijn bestandjes van 250 kb :P
GoT FPS?
Wabedoel je daarmee??

enneeh... je hoeft het niet te installeren.. het is een zip met 1 exe erin.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk nu nog maar eens... Ik ben het 'Player' login scherm aan het veranderen >:)
Pagina: 1