Console probleempje CS

Pagina: 1
Acties:

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-11 21:08
dag mensjes en Cs spelers. nou zit ik met het probleempie dat ik geen console meer kent krijgen tijdens het spelen!!!...snapt er geen darm van. sinds ik die 1.3 hebt geinstalleerd kent ik geen console meer krijgen. is der een optie voor (key).... zo ja kent iemand mij dit dan uitleggen in huisvrouwen taal!!

Alvast bedankt O+

hoi

Verwijderd

-console in je short-cut doen als extra commando

• Kr44nVogel
ja heb ik gedaan.... Maar tijdens het spelen zelf kan ik de console niet krijgen. dat is zo vaag... voorheen had ik ` toets als console maar nu niet meer. terwijl ik niets veranderd heb

hoi

Verwijderd

ook nog bind "`" "toggleconsole" in je autoexec.bat zetten.. had hetzelfde probleem

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:43

Klippy

Still Game

Op zondag 07 oktober 2001 00:47 schreef KloePoek het volgende:
ook nog bind "`" "toggleconsole" in je autoexec.bat zetten.. had hetzelfde probleem
In je autoexec.bat :? :?

En trouwens eerst de search gebruiken. Heb hier 2 weken geleden ook al antwoord op gegeven. Staat ergens een config.cfg voor de keys, daar ff regeltje toevoegen is zo gebeurd. Gewoon overnemn van een regel erboven. Als je 't niet begrijpt: Search

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Tiz geen autoexec.bat maar config.cfg :)

Verwijderd

Hij bedoeld autoexec.cfg :Z

• Kr44nVogel
nou dames het is ongeloofeloos maar hij doet het hoor :) thknx voor de wijze raad

hoi

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Hehehe, bijna ;) .

Steam

Verwijderd

Als je hem in je .bat zet krijg je de Windows console :D
Pagina: 1