Toon posts:

Compaq ij600 printer inkt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik moet voor iemand uitzoeken of er voor de Compaq ij600 printer ook goedkoper en GOEDE inkt is. Nu hebben ze er inkblokjes van Lexmark 17G0050 inzitten, maar die zijn erg duur. Ze hadden ook goedkopere gehad, maar die waren erg slecht.
Ik heb gekeken op de pelikan site, die ook van die inkt verkoopt, maar daar kon ik nix over compaq printers vinden.

Weet iemand nog goedkope en ook wel goede inkt voor die printer? of hebt iemand tips waar ik moet zoeken ervoor?

alvast bedankt.

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:24
De Compaq printer is gewoon een Lexmark printer met een Compaq merkje erop, je zult dus het equivalent moeten vinden van de Lexmark inktpatroon die ze eerst gebruikten.
Als ik het goed heb slikt de Compaq printer dezelfde cartridges als de Lexmark Z22.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 oktober 2001 19:50 schreef Solarsparc het volgende:
De Compaq printer is gewoon een Lexmark printer met een Compaq merkje erop, je zult dus het equivalent moeten vinden van de Lexmark inktpatroon die ze eerst gebruikten.
Als ik het goed heb slikt de Compaq printer dezelfde cartridges als de Lexmark Z22.
O, dan verander in m'n vraag in:

Wie weet welke inkt Lexmark Z22 nog meer eet dan die van Lexmark, en die goedkoper zijn, en ook wel een aardige kwaliteit hebben. :?

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:24
Volgens mij gebruiken de Z12/Z22/Z32 allemaal dezelfde cartridges, die voor de Z32 staat wel op de Pelikan site, maar om de kwaliteit te zien moet je hem toch uitproberen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 oktober 2001 20:07 schreef Solarsparc het volgende:
Volgens mij gebruiken de Z12/Z22/Z32 allemaal dezelfde cartridges, die voor de Z32 staat wel op de Pelikan site, maar om de kwaliteit te zien moet je hem toch uitproberen.
ik zal wel poep in m'n ogen hebben, maar ik zie ze echt niet. |:(
Ik kom niet verder dan http://pansite.esystems.ch/pelikanhc/De_phc/Produkte_de/frm_cont_produkte_de.htm

trouwens, wat is de kwaliteit dan van pelican dingens. Ja, ik zou het moeten proberen dus, maar hoe zijn ze over het algemeen die dingen? Of is dat verschillend per printer? :?