If nothing is written below, I was the last to reply...
Verwijderd
werkt bij mij perfect
ik heb nummer van iemand gekregen we kunnen allebei van af verschillende pc's online spelen
en als ik hier thuis over 1 kabel modem ga spelen met allebei het zelfde nummer gaat het ook goed
ik heb nummer van iemand gekregen we kunnen allebei van af verschillende pc's online spelen
en als ik hier thuis over 1 kabel modem ga spelen met allebei het zelfde nummer gaat het ook goed
Het gaat al via een NT4 server met MS Proxy 2... zou er dan iets verkeerd staan in de proxy? Denk het eigenlijk niet, maar ik zla een controleren...
julie hebben de zelfde CD-Key en je kan niet 2* met de zelfde cd key zijn ingelogd!!!!!!
Greetz Animal_X
P.S. de cd-keys die je op internet vind en met key-generator's kan maken werken niet multiplayer, er zijn net zo veel multiplayer keys als dat err spellen zijn VERKOCHT!!!
Greetz Animal_X
P.S. de cd-keys die je op internet vind en met key-generator's kan maken werken niet multiplayer, er zijn net zo veel multiplayer keys als dat err spellen zijn VERKOCHT!!!
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Wij hebben niet dezelfde cd-key wij doen hier niet aan illegale dingen
. Maar daar lag het niet aan.
Het lag aan het feit dat we dezelfde port gebruikte daarom konden we niet samen.
Het lag aan het feit dat we dezelfde port gebruikte daarom konden we niet samen.
Jullie connecten beide op dezelfde WON server (er is een East en West). Nou was ik een paar weken geleden zo vriendelijk om er een handige tool voor te schrijven 
hier staat ie: http://wheeler.explosive.nu/HLKeyChanger.zip
Key invullen, server kiezen en hopla, ik had nl. ook dat probleem hier en is nu OK.
Report bugfixes trouwens wel even aan mij, is altijd leuk als softwaredeveloper feedback krijgt.
hier staat ie: http://wheeler.explosive.nu/HLKeyChanger.zip
Key invullen, server kiezen en hopla, ik had nl. ook dat probleem hier en is nu OK.
Report bugfixes trouwens wel even aan mij, is altijd leuk als softwaredeveloper feedback krijgt.
...........o..........ok......
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
Over CS gesproken. Me gaat maar eens weer een potje doen. 
Moet lukken om met zijn tweeen tegelijk te gamen.
Moet lukken om met zijn tweeen tegelijk te gamen.
Hey, Wheeler, nog bedankt voor het linkje...
Nou kunnen we zelfs met z'n 3en tegelijk on-line gamen... (en da's leuk!!
)
Oh, voor diegene die graag ooit tegen mij of mijn broer(s) wil spelen: Wij zitten meestal in een van de jolt.co.uk servers en zijn allemaal in de [DPA] clan.
Nou kunnen we zelfs met z'n 3en tegelijk on-line gamen... (en da's leuk!!
Oh, voor diegene die graag ooit tegen mij of mijn broer(s) wil spelen: Wij zitten meestal in een van de jolt.co.uk servers en zijn allemaal in de [DPA] clan.
Ik ben blij dat mijn software wat voor deze wereld kan betekenen
Ik heb CS wel met z'n 2en online gespeeld met allebei dezelfde cd key!!!
Wel vaag dat ie het wel deed bij mij
Wel vaag dat ie het wel deed bij mij
hmmz, eerst kon ik via mijn kabelmodem met 2 pc's tegelijk inloggen op won (met 1 legale key dus), maar volgens mij na 1.1.0.0 update kan dat niet meer
$1CkB0y: HL pakt random een server, je hebt dus geluk als ie de 'goede' pakt.
In HL 1.1.0.0 is niks verandert wat betreft de cd-code vs. IP. moet dus nog werken.
ps. Ik vind het niet illegaal om met 1 gekochte key 2 keer te mogen spelen.. maar aan de andere kant, Half Life kost nog maar 5 tientjes en dat is Counter Strike dik waard
In HL 1.1.0.0 is niks verandert wat betreft de cd-code vs. IP. moet dus nog werken.
ps. Ik vind het niet illegaal om met 1 gekochte key 2 keer te mogen spelen.. maar aan de andere kant, Half Life kost nog maar 5 tientjes en dat is Counter Strike dik waard
Verwijderd
Het schijnt dat je met 1 key 5 lui kan laten spelen...
Als je key in gebruik is moet je gewoon ff een andere invullen, dan weer proberen. Dan je oude weer en hij werkt...
Als je key in gebruik is moet je gewoon ff een andere invullen, dan weer proberen. Dan je oude weer en hij werkt...
Snake: da's zelfde idee, HL switched van WON server. Dat doet het programmaatje ook...
Pagina: 1