Counterstrike niet met 2 man tegenlijk online??

Pagina: 1
Acties:

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-01 22:01

Rashann

Zoek de hond...

Topicstarter
Ik en mijn broer delen hier een Chello account, en dat zou genoeg meoten zijn om Counterstrike met 2 man tegelijk online te kunnen spelen. Maar ondanks dat we beide een legale kopie hebben van Half-Life, wil de 2e PC die in wil loggen, niet door de WON authentification heen komen. Ze doen het wel als er geen andere PC is ingelogd, maar als er 1 van de 2 is ingelogd, kan de 2e niet meer voorbij WON komen...

Hoe los ik dit op zodat ik WEL met 2 man tegelijk online kan spelen? (En zeg niet: Gooi je modem weer in de PC :))

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

werkt bij mij perfect

ik heb nummer van iemand gekregen we kunnen allebei van af verschillende pc's online spelen
en als ik hier thuis over 1 kabel modem ga spelen met allebei het zelfde nummer gaat het ook goed

Verwijderd

zet een servertje neer thuis

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

Topicstarter
Het gaat al via een NT4 server met MS Proxy 2... zou er dan iets verkeerd staan in de proxy? Denk het eigenlijk niet, maar ik zla een controleren...

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

Topicstarter
OK, ik zie hier nou de preciese fout niet in:

Wat gaat er fout (dit is dus de 2e PC):

Afbeeldingslocatie: http://www.geurts.org/images/cs.gif

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:33

Animal_X

Rodin

julie hebben de zelfde CD-Key en je kan niet 2* met de zelfde cd key zijn ingelogd!!!!!!

Greetz Animal_X

P.S. de cd-keys die je op internet vind en met key-generator's kan maken werken niet multiplayer, er zijn net zo veel multiplayer keys als dat err spellen zijn VERKOCHT!!!

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

Topicstarter
Wij hebben niet dezelfde cd-key wij doen hier niet aan illegale dingen :). Maar daar lag het niet aan.

Het lag aan het feit dat we dezelfde port gebruikte daarom konden we niet samen.

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 10:03
Jullie connecten beide op dezelfde WON server (er is een East en West). Nou was ik een paar weken geleden zo vriendelijk om er een handige tool voor te schrijven :)

hier staat ie: http://wheeler.explosive.nu/HLKeyChanger.zip

Key invullen, server kiezen en hopla, ik had nl. ook dat probleem hier en is nu OK.
Report bugfixes trouwens wel even aan mij, is altijd leuk als softwaredeveloper feedback krijgt.

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:33

Animal_X

Rodin

...........o..........ok......
:)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Over CS gesproken. Me gaat maar eens weer een potje doen. :)

Moet lukken om met zijn tweeen tegelijk te gamen.

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

Topicstarter
Hey, Wheeler, nog bedankt voor het linkje...

Nou kunnen we zelfs met z'n 3en tegelijk on-line gamen... (en da's leuk!! ;))

Oh, voor diegene die graag ooit tegen mij of mijn broer(s) wil spelen: Wij zitten meestal in een van de jolt.co.uk servers en zijn allemaal in de [DPA] clan.

• wheeler
Ik ben blij dat mijn software wat voor deze wereld kan betekenen :)

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 12:07
Ik heb CS wel met z'n 2en online gespeeld met allebei dezelfde cd key!!!
Wel vaag dat ie het wel deed bij mij :)

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

hmmz, eerst kon ik via mijn kabelmodem met 2 pc's tegelijk inloggen op won (met 1 legale key dus), maar volgens mij na 1.1.0.0 update kan dat niet meer :(

DPC Team ColdFusion

• wheeler
$1CkB0y: HL pakt random een server, je hebt dus geluk als ie de 'goede' pakt.
In HL 1.1.0.0 is niks verandert wat betreft de cd-code vs. IP. moet dus nog werken.

ps. Ik vind het niet illegaal om met 1 gekochte key 2 keer te mogen spelen.. maar aan de andere kant, Half Life kost nog maar 5 tientjes en dat is Counter Strike dik waard :) :) :)

Verwijderd

Het schijnt dat je met 1 key 5 lui kan laten spelen...
Als je key in gebruik is moet je gewoon ff een andere invullen, dan weer proberen. Dan je oude weer en hij werkt...

• wheeler
Snake: da's zelfde idee, HL switched van WON server. Dat doet het programmaatje ook...
Pagina: 1