serv-u steeds opnieuw installen!

Pagina: 1
Acties:

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 15:30
Als ik een ftp voor elkaar maak, doet hij het perfect.
Maar als ik nu ga rebooten, doet hij het de volgende keer niet meer! Dan kan ik er wel gewoon een nieuwe install overheen gooien (zonder uninstall, gewoon erover heen) dan doet hij het wel :?

Dus:
Elke keer als ik reboot, en ik wil mijn ftp open zetten, moet ik serv-u opnieuw installen!

Weten jullie wat ik er aan moet doen?

• Dim
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-05 19:58

Dim

Hier heb ik nog nooit last van gehad. Kun je vertellen welke foutmelding je precies krijgt als je Serv-U probeert op te starten na zo'n reboot?

My other computer is your windows box.

• Neejoh
Op zaterdag 06 oktober 2001 19:43 schreef Dim het volgende:
Hier heb ik nog nooit last van gehad. Kun je vertellen welke foutmelding je precies krijgt als je Serv-U probeert op te starten na zo'n reboot?
Het is die melding dat je moet kijken of je het adres wel goed hebt ingetikt, of dat je wel permissie hebt voor die map :'(

• Neejoh
Ik zit hier nu nog steeds mee...

Ik heb serv-u installed op mijn server, en vannacht is er een stroomstoring in de wijk geweest -> server gereboot. Nu doet mijn serv-u het weer niet |:(

Deze melding krijg ik onder 'activity':
code:
1
2
[1] Wed 15Jan03 02:15:04 - Starting FTP Server...
[1] Wed 15Jan03 02:15:19 - SERVER IS NOT LISTENING ON IP 213.10.117.24: Trying to use non-existent IP address?

Aan dit ip is niets veranderd, en hij klopt toch echt wel. Als ik serv-u nu opniew install doet hij het wel weer :? Dan moet ik alleen de gebruikers enz. weer in gaan stellen.

Help?

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Die melding betekend dat het IP waaraan Serv-u gekoppeld is niet beschikbaar is op het moment dat serv-u gestart wordt (logisch, want het is je Planet (adsl?) ip nummer en die is pas beschikbaar als je verbinding gemaakt is)
Een herstart van serv-u is waarschijnlijk al voldoende om de service goed te laten draaien.
Je moet dus op een of andere manier voor elkaar krijgen dat serv-u pas gestart wordt als er internet verbinding is.

bdw, het is niet handig om hier je ip nummer volledig te posten, je weet nooit wat mensen er mee gaan doen...

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Ben eigenlijk pook wel benieuw want ik heb hetzlfde probleem. gebeurd bij mij al als ik op afstand via telnet "net stop serv-u en dan net start serv-u" doe hij geeft aan service started succesfully, nou succesfully my ass.
Pagina: 1