Toon posts:

Gekopieerde versie van U T is wel te upgraden naar v4.20

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jij wil het dus gewoon NIET snappen he?

MAG NIET = MAG NIET! vriendelijekr tweakers of niet Tweakers.net is NIET bedoeld om illegale software te verspreiden of het gebruik ervan te promoten. En dan kan het me geen drol schelen of jij dat hypocriet vindt "omdat we dat allemaal toch wel doen"...

de T.N. Redactie heeft een policy in gesteld, al kort na het begin van GoT. na even de teugels te fieren hebben jongens als jij die gewoon geen begrip willen tonen voor onze aansprakenlijkheden en de gevolgen ervan ons gedwongen de maten keihard te hanteren.

En nou begin jij er over dat de tweakers die jou daar op willen wijzen onvriendelijk zijn.

Vergeleken met anderen kom jij er nog genadig van af. Eniewee, als de regels je na alle pogingen nog niet duidelijk zijn en blijft verkondigen dat het kul is, dan denk ik dat het tijd wordt een andere weg te bewandelen.

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 20:48
PHIP3R: ja en...koop het spel man

CLOSEN MAAR

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
closen, mag hier niet PHIP3R !!!!!
en UT is te gaaf om te kopieren !!

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
En anders leen je 'm van de bieb, en kopieer je 'm, dan heb je geen cracks nodig, en het scheelt ook weer schijfruimte

• Elect
  • Niet online
euh, ja .....
dat vind ik ook weer niet erg, want een bieb is voor boeken en niet voor games ...

• elmuerte
laurensl: 1) dat is ook illegaal en niet toegestaan
2) ik dacht het niet....

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist wel dat ik zulke reacties zou krijgen
Ik hoop dat ik met dit topic andere, vriendelijkere TWEAKERS een beetje heb geholpen. Ik zou zeggen over dat gezeur over kopieren en niet kopieren: open een eigen topic en ga daar lekker lopen zeuren over of het wel of niet kan/mag :)

• elmuerte
zonder regels en wetten is het einde zoek...
Hier mag je niet of illegale praktijken hebben. Dat contract heb je ondertekend toe je je aanmelde bij deze forum.
Er staat nergens dat je die praktijken niet mag uitvoeren.. je mag het er alleen niet over hebben op dit forum.

• Speedy
  • Laatst online: 20-02 10:53
Tsja het mag niet, maar ik kan niet geloven dat er hier 1 persoon is met alleen maar legaal spul op zijn pc. Heb zelf een redelijke game collectie legaal, paar OS en legaal, maar ook minder legaal spul ligt hier, kan het gewoon niet allemaal betalen. Dat neemt niet weg dat sommige dingen het gewoon waard zijn om gekocht te worden, zo ruil ik binnenkort mijn blauwe versie van UT maar is om voor een zilveren exemplaar, heb de game na maanden is uit het rek getrokken ivm hoge pings en het beviel me prima dus op naar dynabyte :).

Flickr | Lego collectie

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Om even een zijspoor op te gaan, bij de Topics over DVD en DivX komen deze verwijzigen naar wet en illegaliteit veel minder voor.....

DeCSS niet illegaal?(kan je over twisten), DivX code niet gekraakt van Microsoft? (Zeker weten van wel), geen illegale Frauenhofer codec van Radium bij DivX? (Zeker weten van wel). Een topic plaatser wijzen op illegale praktijken is geen probleem, doe dat dan wel consequent aub..

Verwijderd

Tsja het mag niet, maar ik kan niet geloven dat er hier 1 persoon is met alleen maar legaal spul op zijn pc.
Dat doet er niet toe, geen info of links over/naar warez, keyz, serialz,cracks enz op dit forum.
Een topic plaatser wijzen op illegale praktijken is geen probleem, doe dat dan wel consequent aub..
Dan moet je bij de mensen zijn die dat deel van het forum bezoeken. Het mag niet op dit gehele forum.

• Elect
  • Niet online
hmm, ik heb ook niet het geld om win2k pro aan te schaffen ...

sorry hoor, maar dan denken ze dat de prijzen zakken als meer mensen kopen, maar ik dnek het dus niet omdat iedereen zoveel mogelijk wilt verdienen !

dus zo krijg je een strijd die nooit iemand zal winnen ...
en nu met internet als bron voor alles wat tegen de wet is is dit niet meer tegen te houden ....

• elmuerte
Elect: we hebben het hier over de regels op dit forum... als jij niet genoeg ged hebt voor win2k dan is dat jou problem en niet van M$. Ik heb niet genoeg geld op geheugen te kopen of een mooie Geforce 2.. maar dat betekend toch niet dat ik hier iedereen kan vertellen hoe ik die winkel overvallen heb of wel !?...

Verwijderd

mischien is het beter voor verdere gevechten dat iedereen dit soort info voor zich houdt...

alleen een tip hoor >:)

• Speedy
  • Laatst online: 20-02 10:53
Ik snap de regels ook wel hoor :).

enuh, de gouden tip om goedkoop aan een nieuwe CPU te komen El Muerte --> icq me maar

*bovenstaande met een ;).

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Ik snap jullie niet helemaal, het enige dat deze jongen vertelt is dat je de nocdcrack kunt gebruiken om een kopie (dus misschien wel een backup van je origineel) naar 4.20 te kunnen updaten...

Als ik jullie vertel hoe je het beste een bank kunt beroven, ben ik dan ook illegaal bezig...?

En blijkbaar snappen de moderators het ook, want die hebben de thread nog niet geclosed...

En El_Muerte moet niet zo "verklikkerig" zijn, je bent net een klein kind dat de leraar vertelt wat een ander uitgevreten heeft... omdat je zelf een braaf Hendrikje bent...

En inderdaad... als ik alle software die ik draaide zou moeten kopen, dan was ik al duizenden guldens lichter... het enige dat ik origineel heb is Unreal, omdat die toevallig bij een soundblaster live zat...

• elmuerte
ToezeBroeze: ik weet niet of het hier toegestaan is om over je bank overval je praten (wel misplaatst in de games forum).
En ik ben niet verklikkerig bezig, dit is "ons" (= bezoekers/gebruikers van GoT) forum. En ik help er alleen aan mee om die "schoon" te houden. Ik denk dat de moderators deze topic nog niet gesloten hebben omdat deze discussie misschien toch wel weer ff nodig is.

Sommige software is idd veel te duur. Maar PC spellen blijven toch redelijk goedkoop, vooral als je het vergelijkt met console spellen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.