Op zondag 07 oktober 2001 14:49 schreef _JGC_ het volgende:
Een K6/2-450 met 448MB is al ruim genoeg. Je cache area ligt nml op 256 met 1MB cache (of 512 dus met 2MB), dus je zit er nu al ver overheen. Verder wil windows met de meeste AGP kaarten al vervelend doen met 512MB, net iets teveel
Ik zou eerst gewoon die Geforce2 Pro erin prikken en later je mobo + CPU vervangen door een Abit KT7E + Athlon 1,2GHz ofzow.
Wordt helaas geen AGP. Het gaat hier om een pc met (maar) 2 PCI sloten. Dus het wordt een pci versie in 1 slot en in de andere mijn netwerk kaart voor games en mijn adsl modem

Op zondag 07 oktober 2001 14:10 schreef Tyrian het volgende:
De processor maakt zeker veel uit. Het ligt er vooral aan welke programma's je gebruikt. Voor spelletjes is de GeForce II pro of GTS de beste keuze, voor andere programma's + het spel Flightsimulator is een snellere processor weer beter.
Het is wel zo dat een GeForce II kaart beter presteert naar mate de processor sneller is. Deze schaalt dus met je processor mee.
Ik raad je aan om eerst een GeForce II pro of GTS te kopen, en vervolgens gaat sparen voor een nieuwe processor en moederbord.
Maar je videokaart is harder aan vervanging toe dan je CPU.
Kijk, daar ben ik het mee eens. Eerst mijn 3d-kaart en dan mijn CPU. Maar ik zal het ondanks mijn mobo toch merken dat als ik een geforce 2 pro heb wat sneller af ben dan met een geforce 2 mx
Edit: En het gaat mij ook echt om de games en niet zo zeer om de programma's die ik af en toe gebruik.
Op zondag 07 oktober 2001 14:42 schreef frenkpie het volgende:
2 dingen:
de pro kopen en dan later een nieuwe mobo+proc
fftjes iets meer geld sparen en de mx kopen met een duron en een mobo van 250-300 piek
Weer de Pro die wordt aanbevolen. Alleen zal ik nu met mijn 450MHz het verschil merken tussen de Geforce 2 mx en de Geforce 2 Pro....
( Wil eindelijk een keer lekker snel CS of Quake kunnen spelen zonder haperen

)