Theme Hospital Epidemics PLZ HELP!

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi guys,

he ik heb weer eens ff een oud spelletje oud me rek gevist, namelijk Theme Hospital. Ik heb het altijd een cool spel gevonden, maar ben er ook altijd bij ongeveer level8 mee gekapt omdat ik gek werd van die epidemics. Ik weet niet wat ik fout doe, maar op de eerste plaats krijg ik er dus echt om de paar minuten één, erg vervelend. En op de 2e plaats ben er altijd geld en reputatie kwijt, omdat ik die dingen nooit opgelost krijg, omdat de Minister altijd al na een paar seconden op de stoep staat.
Ik heb al geprobeert superveel handymen aan te nemen, maar dat helpt ook niet.
PLZ HELP! Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07 22:25
Ah oude spellen uit de kast halen is echt leuk af en toe!

Je ziekenhuis goed schoonhouden natuurlijk.

Het is de bedoeling dat iedereen die ziek is ge....dingest wordt (woord ff kwijt).

Je moet op dat dingetje boven hun hoofd klikken.

Dan gaan ze zitten totdat ze geholpen kunnen worden, bij een virus is al bekend wat ze hebben, dus is het vaak een kwestie van een drankje slikken.

Je moet ze ff helpen bij de wachtkamer...dat je ze vooraan in de rij zet...erg belangrijk.

En je moet kiezen dat ze de minister aan het lijntje moeten houden ofzo.

Ik hoor wel of het gelukt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Uh..

Dat schoonhouden heb ik dus al uitgesloten, want ik heb gewoon 2x zoveel handymen als doctors (vaak over de 30stuks!). Dus dat vat ik al niet.
En dat vaccineren ofzo ja, dat klopt, als je een epidemic krijgt dan kun je de geïnfecteerde een vaccin geven. Maar in omschrijven staat dat ze dan naar een nurse moeten voor dat spuitje. EN dat ff spuitje en genezen zijn ze klopt niet echt. De meeste zitten gewoon nog in de diagnostic fase en zal je moeten aanklikken dat ze meteen een geneesmiddel krijgen ondanks het nog onafgeronde onderzoek naar hun ziekte, MAAR dit kan soms weer niet omdat hun diagnose nog niet begonnen is :(
DUS ik snap niet hoe jij er zo makkelijk vanaf komt?
Trouwens een paar epidemics, ok... maar ondanks 30+ handymen, krijg ik er nog steeds om de paar min. één :((( PLZ HELP ME!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prullenbakken, stoelen,
handyman's, en genoeg ruimte,(grote paden!!)
en je automaten ver uit elkaar.!!!!!
Trust me, het zal werken.
ik had nooit last van epi's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet veel planten hebben en veel radiatoren. En natuurlijk ook een paar handymen voor te onderhouden. Verder MOET je wc's en drinkautomaten plaatsen en stoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jongens, WAT IS DIT??? :( Ik snap er echt niets van. Ik doe alles wat jullie zeggen! Ik heb zwaar veel handymen, zwaar veel planten, super veel radiatoren en stoelen. Ik heb alles gewoon veel, want ik heb nu (nog) geld genoeg, maar TOCH krijg ik net gewoon weer 2 epidemics van 14000 piek ACHTER elkaar ;( Die adviesgozer rechtsonder zegt ook dat ik iets moet doen aan die besmettelijke ziekte, maar ik weet nu écht niet meer wat :( PLZ HELP AGAIN!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AAAAAARGHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28 EPIDEMICS IN ÉÉN LEVEL!!!!!!!!!!

Op een gegeven moment kreeg ik er gewoon 5 (!!) achter elkaar in een halve minuut(!). Om aan te geven dat alles goed zit, blijkt wel dat ik het level gewoon haal, omdat het ziekenhuis zo goed draait dat ik alle emergencies haal en omdat ik supeveel mensen genees, waardoor me reputatie toch nog een beetje goed blijft en ik toch nog een beetje geld overhoudt.. pffff 43 (!) handymen en nix helpt! :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm... makkelijk zat:

Alle mensen die je niet in je ziekenhuis kan helpen, doorverwijzen naar je tegenstander >:)

Het leuke is dat als je tegenstander ze ook niet kan helpen (wat natuurlijk de bedoeling is) zijn reputatie erg snel achteruit holt >:) >:)

Leuke oplossing he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ghehe :P ook goed idee, maar denk dat ik het nu EINDELIJK wel aardig onder controle heb (afkloppen :P)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik deze oude topic omhoog schop, maar ik ben Theme Hospital weer aan het spelen en ik heb gewoon precies hetzelfde probleem weer.

Ik zit in ongeveer leven 7 dat je voor het eerst epidemiën kunt krijgen, maar alles wat hier weer in de topic staat heb ik al gedaan:

- er staan in elke gang minstens 4/5 planten
- de gangen zijn minstens 2 vakken breed
- overal staan stoelen en radiatoren (mensen hebben het vaak te warm, dan zet ik de radiator lager en de dokter zegt dat niemand hoeft te staan en dat mensen daar wel blij om moeten zijn)
- ik heb in elk deel van het ziekenhuis een wc
- ik heb voor dit level ongehoord veel handymen. zo'n 20. dat is meestal minstens 2 per gang

Er is één oplossing die wel aardig werkt en dat is alle geïnfecteerde mensen meteen vacineren en dan ontslaan uit het ziekenhuis. Alleen zo gauw je dat bij de eerste doet, komt de inspecteur al. Vaak werkt het wel dan en ontdekt hij niets, maar je bent dan variërend van 2 tot 8 à 10 patiënten kwijt.
Als je dan eigenlijk soms (zoals net) continu een epidemie hebt (de één is afgelopen en er is meteen een nieuwe), hou je op die manier geen patiënten over :(

Ik vraag me toch af, waarom ik die domme epidemiën zo ongehoord veel blijf houden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsesje
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Ik had sowieso altijd een aantal extra apotheken in mijn ziekenhuis, maar als er een epidemic was bouwde ik meestal een tijdelijke 'nood'apotheek, nurse erin en iedereen uit de queue halen die niet aan de epidemic leed.

Verder: een gigantische hoeveelheid nurses, om iedereen direct te vaccineren. De patienten met een complete diagnose voorrang geven bij behandelingskamers, en die met onvolledige diagnose voorrang geven bij diagnostische kamers.

(Hmmz, spel ligt ook al drie jaar te rotten...toch maar weer eens opgraven :) )

Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 08:07 schreef prinsesje het volgende:
Ik had sowieso altijd een aantal extra apotheken in mijn ziekenhuis, maar als er een epidemic was bouwde ik meestal een tijdelijke 'nood'apotheek, nurse erin en iedereen uit de queue halen die niet aan de epidemic leed.

Verder: een gigantische hoeveelheid nurses, om iedereen direct te vaccineren. De patienten met een complete diagnose voorrang geven bij behandelingskamers, en die met onvolledige diagnose voorrang geven bij diagnostische kamers.

(Hmmz, spel ligt ook al drie jaar te rotten...toch maar weer eens opgraven :) )
Het oplossen van een al bestaande epidemie heeft eigenlijk geen zin bij mij. Hiervoor een paar redenen:

1. zo gauw een patiënt alleen al naar buiten loopt om naar een ander gebouw te gaan voor bijvoorbeeld de apotheek/pharmacy, dan komt de inspecteur meteen al langs
2. de geïnfecteerde patiënten steken andere niet-geïnfecteerde patiënten aan als het (zoals meestal) druk is in de gangen (gangen zijn paar blokjes breed). voor je het weet, heb je ipv 2, ongeveer 10 geïnfecteerden rondlopen O-)
3. meestal zijn de geïnfecteerde nog niet klaar met hun onderzoeksfase. ik kan ze wel meteen doorverwijzen naar de pharmacy/psychiater, maar vaak gaan ze dan alsnog dood, omdat de kans op een werkende genezing minder dan 100% is :(

Dat vacccineren, hoe gaat dat eigenlijk, doen nurses dat vanzelf in de gang, of wat :?

Ik ben dus opzoek naar voorkomen, niet genezen, maar alle tips van de mensen waarbij het wel werkt, helpen niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even iets heel anders... Theme Hospital is nu toch freeware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even uit mijn hoofd:

Vaccineren doe je met het spuitje linksonder. Zet het spel op zeer langzaam en klik iedereen aan die zo'n raar groen kwabje boven zijn hoofd heeft. Betreffende persoon gaat naar de pharmacie en wordt daar genezen. Het gaat sneller als je hem vooraan in de queue zet. (dit wisten jullie wellicht al, maar het was even een samenvatting).

Wat ik graag zou willen weten:
Degene die hier extreem veel last van hebben, gebruiken jullie een cheat?
Bij sommige spelletjes word je weleens "bestraft" als je een cheat gebruikt.
Ik heb hier zelf namelijk niet extreem last van, maar gebruik ook geen cheat (nee, ik ben niet heilig, in veel -single player- spelletjes wil ik wel eens "hulp" nodig hebben ;) )

Leuk, dat er dus meer mensen zijn die niet alleen het [UT] [CS] of [QTA3] evangelie aanhangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:26

heuveltje

KoelkastFilosoof

klinkt eigenlijk of de innerlijke klok van het spel wat te snel loopt :)
heb ik met themepark ook. de ijsjes zijn sneller uitverkocht dan ik ze kan bestellen :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 08:49 schreef Joenerino het volgende:
Even iets heel anders... Theme Hospital is nu toch freeware?
Ik denk het niet :o
Op donderdag 18 juli 2002 09:17 schreef SigSec het volgende:
Even uit mijn hoofd:

Vaccineren doe je met het spuitje linksonder. Zet het spel op zeer langzaam en klik iedereen aan die zo'n raar groen kwabje boven zijn hoofd heeft. Betreffende persoon gaat naar de pharmacie en wordt daar genezen. Het gaat sneller als je hem vooraan in de queue zet. (dit wisten jullie wellicht al, maar het was even een samenvatting).

Wat ik graag zou willen weten:
Degene die hier extreem veel last van hebben, gebruiken jullie een cheat?
Bij sommige spelletjes word je weleens "bestraft" als je een cheat gebruikt.
Ik heb hier zelf namelijk niet extreem last van, maar gebruik ook geen cheat (nee, ik ben niet heilig, in veel -single player- spelletjes wil ik wel eens "hulp" nodig hebben ;) )

Leuk, dat er dus meer mensen zijn die niet alleen het [UT] [CS] of [QTA3] evangelie aanhangen :P
Weer een oplossing die allang is voorgedragen. Dat vaccineren doe ik ook altijd meteen (tijd op 1), maar daar worden ze echt niet van genezen. Als je een epidemie van Infectious Laughter hebt, dan moeten ze gewoon naar de psychiater hoor :(

Verder gebruik ik geen enkele cheat whatsoever. Ik heb wel een patch proberen te installeren, maar die deed het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^schop^^
Pagina: 1