Quick reminder: GoT 1 on 1

Pagina: 1
Acties:

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
'k D8 ik zal even voor kletsende agenda spelen en iedereen hier er aan herinneren dat a.s. zondag om 13:00 het GoT 1 on 1 UT Tournament begint. Voor alle info en poule indeling fiets je hier naartoe. MOcht je nog niet op de lijst staan en toch mee willen doen kom dan gewoon even naar het irc kanaal, mijn gevoel zegt dat er nog wel wat plekjes open zullen zijn :o

Nou, ik hoop iedereen zondag te zien, anders is het snel afgelopen...

Verwijderd

Kzou graag meedoen, maar kheb de hardware er niet voor :'(

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

kzou graag meedoen, maar kheb er de software niet voor >:))

tijd voor verandering.

Verwijderd

euhm, ja ik zou het in het vervolg graag weten als ik meedoe :( krijg ik net een IZQ bericht dat het alweer bijna voorbij is :( kom net m'n bed uit na een veel te late nacht. Maargoed, volgende keer beter.....

• Storm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:18
je zou ook op Gert zijn website kunnen kijken (tip). Ik vind het zowiezo lullig dat er in totaal 4 mensen opdagen van de 16. maar dat maakt toch nix meer uit :(.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
'k Heb een paar keer de lijst gepost met spelers, ik heb zoveel mogelijk de vooruitgang hier gepost, speeltijden, maps...

Ik vind het vrij bagger dat er zo weinig mensen zijn gekomen. Ik heb 1 e-mailtje gekregen dat iemand niet kon (thnx), daar had ik dan ook een vervanger voor gezocht, die was er wel. Als ik wist dat er zoveel niet kwamen dan had ik het wel kunnen verplaatsen ofzo.

Ik wil graag: clan MFR ;) , SoCreTas en Phalanx bedanken voor hun komst, helaas was er maar 1 goeie, en 1 magere server doordat degene die de andere servers zou regelen er ook niet was...
De, wat je finale kan noemen, gaat nu tussen Storm en Rexomnium, maar het betekend weinig omdat dit op 1 map gebasseerd, zonder opwarmen, slechte server voor sommige, ...

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
F#ck

Ik wist helemaal niet dat het vandaag was, das pas K*T!! :(

Nou ja, pech gehad, volgende keer beter

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ook niet .....
nou ja, heb ut toch niet meer

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-02 21:05
Kut, dacht dat het de 10e was
nouja, schijt... :)

• foser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-01 11:31
Tja, ik was jammergenoeg verhinderd (zoals ik gemaild had), volgende keer beter. Als we het nou eens midden in de nacht doen ;) Leuke pings :)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
mijn ping was zoiezo wel goed, 80 ofzo... :)

Verwijderd

aaaahhhh daaaammmnnnnn hoe kon ik nou weer weten wanneer het was? Had het druk met school. maaaaaaaaarrr bij de volgende ben ik van de partij. vertel vertel wanneer is ie? Zal ik gelijk opschrijven.
Pagina: 1