Op zaterdag 06 oktober 2001 17:48 schreef AirHead het volgende:
Ik vind t toch een pietsie maf waarom topics als:
[topic=176970/1/30]
Heb je die wel gelezen? Ik ben geen brainless robot die alle topics over de Sblive! dicht gaat gooien. Alleen de (100000ste keer) "help m'n surround doet het niet in XP" achtige topics gaan dicht.
Deze vraag was vrij simpel en vrij "zoek maar op de website" achtig, dat geef ik zo toe... Maar dit topic leverde zowaar een leuke discussie op over het gebruik van 5.1 geluid in Games. Dat is niet iets dat elke week langskomt en dat was/is dus een leuke disussie. Conclusie: niet op slot.
[topic=284961/1/30]
Omdat dit niet een topic is met
weer zo'n standaard SBlive! vraag.
"Welk type 5.1 speakerset raden jullie aan?"
Day zegt de topicstarter... Lijkt me duidelijk (ook al is die discussie al vaak gevoerd, d'r blijven nieuwe sets bijkomen, dus naar de search verwijzen heeft hier niet zo'n zin.
etc
wel open blijven en mijn topic:
[topic=285149/1/30] niet.
Daar verwijs je me naar het grote SB topic: [topic=222919/1/100] .
Waarom bij die anderen dan niet......Zie je de logica

Ik niet. Ik hoopte dat je me ff kunt helpen om me de logica hiervan te laten inzien

Ik hoop dat mijn antwoord je heefr laten inzien dat ik niet
alles, altijd direct kan zien, dat ik ook nog weleens offline ben en dat ik niet klakkeloos alle topics sluit, waarin het woordje Sblive voorkomt, als er al een nette discussie aan de gang is.
Verder is een slotje absoluut geen persoonlijk verwijt (zoals veel mensen wel denken) maar gewoon een manier om te proberen consequent te blijven. Ik vond jouw vraag redelijk 'handleidingwerk'; "Welke uitgang doet wat op de sblive!"... Sja, niets aan te doen. In dat grote topic kan je je ei prima kwijt hoor...
Ik hoop je hiermee geholpen/verduidelijkt te hebben. Wil als laatste nog dit kwijt. Het feit dat andere topics open staan wil niet zeggen dat jouwe onterecht gesloten is, en ik zet geen slotjes "om het slotjes zetten". Die maatregel over de SBlive is genomen omdat ik van een aantal vaste bezoekers van [forum=9] signalen kreeg dat ik wel
erg veel vrij kansloze SBlive! topics had... Vandaar even alles in een centraal topic.
Verder doe ik het inderdaad niet 100,000% consequent, maar dat lijkt me ook niet nodig. Het forum is er vooral om leuk én interessant te zijn voor zoveel mogelijk mensen en niet om op alle slakken zout te leggen/superprincipieel of consequent te doen.. Het blijft een van m'n hobby's
Zow, deze reply kostte me 25 minuten, hoop dat je er tevreden mee bent