q3a+cheaten=@#$@#@#@$#

Pagina: 1
Acties:

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
of het ligt aan mij, of hij was aan het cheaten

ik was q3a op internet aan het spelen, 1on1 op q3dm17 ik railde hem 4 x achter elkaar raak, en hij was niet dood,

Dit SNAP ik niet, of hoe kan dat nou ???
is het mogelijk zo veel armor+health op te bouwe, dat je 4 rails kunt hebben??? dat KAn volgens mij niet ;( hij heette trojan horse die gast... waaaaaaazig :(

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

kan ook aan je ping liggen
Ik had een keer bij UT, iemand met een sniperrifle drie keer door zijn kop geschoten, maar uiteindelijk schoot hij mij dood met een enforcer. Toen ik nog eens naar ping keek, bleek die rond de 1000 te liggen

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Verwijderd

Als je zeker bent dat je hem 4x geraakt hebt kan hij niet meer leven , per schot gaan er 100 punten af dus onmogenlijk .

Verwijderd

Tenzij het zijn eigen server was is het onmogelijk on online te cheaten.
De server moet namelijk cheat enabled hebben staan en dat heeft geeneen server, of zoals ik al zei het mot zijn eigenste zijn

hoi

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
het ligt er ook aan wat voor een skin die gast gebruikt, en hoe ver je er vanaf stond. In singleplay stond ik eerst heel ver weg van Sorlag af, en zelfs toen ik heb 12 keer raakte met de railgun van veraf was hij nog niet dood, maar toen ik hem van een stuk dichterbij raakte wel. Sorlag ging van die afstand niet dood, maar die andere gasten (doom, major) wel.

Verwijderd

Het is zeker niet waar dat elke rail 100 health eraf pakt, er zijn namelijk ook schoten waarbij er +- 12 health vanaf gaat, deze zijn dus net raak ofzo....en mocht die gozer net 200armor/health hebben dan overleeft hij dat wel hoor, ookal zijn er daarvan 2-3 echt vol raak...

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 12:07
Ik heb zels gehad dat ie pas na 5 schoten dood was en het was met een LAN dus hij cheate niet!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02 15:38

Flexx

This side up

Kijk naar Counter-Strike daar doen ze er ook alles aan om het cheaten tegen te gaan maar er zijn altijd van die lozers die niet kunnen winnen zonder en die gaan dan cheats zitten zoeken. en 9 van de 10 x vinden ze die ook.

• Shi'ngoth
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
heel simpel.... YA, RA en 100% kun je wel 4keer rail in je arm overleven, gaat maar iets van 12 health af namelijk, mischien moet je eens leren reelen ;) Of pro mode spelen, dat roelt HARD!

}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;:r<P><BR>

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-12-2025

VorteX

held

ja, promode tegen shi'ngoth dan he :) is helemaal lagge, vooral als hij de reel heeft en jij niet...je begint namelijk met 100 health en rg doet altijd 100 pijn.......

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

Euhm...soms 12..altijd 100...wat is het nou?
Ben UT speler :P!

Verwijderd

PROMODE zuigt dus hard....
1. 100% respawnen is niet leuk, zeker niet als iemand anders de rail heeft
2. De rocket-splash is echt belachelijk groot geworden, echt ontzettend lame. Een rocket op 5km afstand laat je al helemaal naar de andere kant van het level vliegen
3. er zijn nog meer punten maar ik ga nu ff weg

Verwijderd

Hmm dan moet hij ondertussen nog een keer de MegaHealth pakken en wellicht mega-armor. Hmm ik kan me niet voorstellen dat het door de ping komt want je hoort als je je tegenstander raakt, bovendien wordt hij door de railstripe naar achteren gedonderd... dus je kunt het ook zien.. je kunt wel cheaten ja... moet je wel op een niet-pure-server spelen.

• Shi'ngoth
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
HAHAHAHA, tja, er zijn mensen die gewoon niet van snel spelen houden zoals NeO, ik dus wel, daarom roelt pro mode in mijn optiek... trouwens VorteX: de reel doet ook wel eens 12 damage in pro mode hoor, hij is namelijk onveranderd...

Als je vol raakt 100
Als je zijkant raakt 12

That's it...

En wat de +punten van Pro Mode betreft:

- minder MG damage
- minder splash damage (RJ doet minder pijn)
- meer knockback, zodat je niet eeuwig op T4 kan campen
- De SHAFT!!!! wat een geil wpaen... love QW
- wapenswisselen is sneller
- grenades gaan 2x zo snel (= tactiek)
- armor blijft
- niet meer dan 100 YA
- 100% Respawn in 35 sec. (betekend meer controle nodig)

Ik stop maar, want het wordt te lang...

Pro Mode roelt gewoon in DUEL... in TP denk ik dat het iets TE wordt...

}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;:r<P><BR>

Pagina: 1