Ik kan voor 110,00 een TnT2 Ultra met tv-out kopen van een vriend van mij. Zou ik dit doen? Het is een Hercules Dynamate?
Uhhm, wat van systeem en videokaart heb je nu dan 
Vind et zelf eigenlijk ook aan de dure kant, check de pricewatch maar
Vind et zelf eigenlijk ook aan de dure kant, check de pricewatch maar
Feyenoord!
die tv-out is ook wel grappig voor dat geld enzow...
Ikzelf heb een Asus V6800 Geforce 256 DDR Deluxe, maar deze kaart wil ik namelijk graag plaatsen in een P2 @466MHz 128Mb @133MHz 5,1Gb 5400rpm ect... Zit nu een Diamond TnT1 16Mb AGp in, Q3A moet er een beetje mee te spelen zijn.
dan doen, maar hoe zit het met die video kaart? nog een beetje goed en nieuw? of je moet voor klein beetje geld meer een nieuwe kopen... als die 2dehandse bijna brak isOp zaterdag 06 oktober 2001 19:05 schreef ExiRana het volgende:
Ikzelf heb een Asus V6800 Geforce 256 DDR Deluxe, maar deze kaart wil ik namelijk graag plaatsen in een P2 @466MHz 128Mb @133MHz 5,1Gb 5400rpm ect... Zit nu een Diamond TnT1 16Mb AGp in, Q3A moet er een beetje mee te spelen zijn.
Die kaart komt van Ibazar.nl een kennis van mij heeft er 100,00 op geboden en ik wil die wel graag hebben voor mijn 2de pc.Op zaterdag 06 oktober 2001 19:07 schreef _MRT_ het volgende:
[..]
dan doen, maar hoe zit het met die video kaart? nog een beetje goed en nieuw? of je moet voor klein beetje geld meer een nieuwe kopen... als die 2dehandse bijna brak is
een TNT 2 Ultra 2e hands (zoals ik het begrijp) voor 110 is aardig duur. Een nieuwe kost iets van 150,-
The devil is in the details.
Verwijderd
probeer hem voor goedkoper te krijgen.
Voor deze prijs in ieder geval niet. Anders is het wel leuk lijkt me!
Voor deze prijs in ieder geval niet. Anders is het wel leuk lijkt me!
Ik heb even gebeld en hij zij: "Ik heb er 100,00 voor betaald, daar kwamen nog 25,00 remboers kosten bij, en als je die wil hebben moet ik er 150,00 voor hebben." Dus veels te duur!
niet doen dus! ach jongen kijk even in de tweakers.net pricewatch en je bent voor 150,- klaar met een nieuweOp zaterdag 06 oktober 2001 21:19 schreef ExiRana het volgende:
Ik heb even gebeld en hij zij: "Ik heb er 100,00 voor betaald, daar kwamen nog 25,00 remboers kosten bij, en als je die wil hebben moet ik er 150,00 voor hebben." Dus veels te duur!
Oke, bedankt ik zal eens kijken.Op zaterdag 06 oktober 2001 21:25 schreef _MRT_ het volgende:
oh trouwens was ff iets vergeten...
S3 Savage4 Pro 32MB (Retail) in de pricewatch voor FL 89,-
die kaart had ik voor mijn Geforce2, en ik heb een celly 500 en met deze kaart liep q3 vloeiend
Da's nie waar, ok in veel gevallen wel iets sneller (door het DDR-geheugen dus) maar de G2MX heeft wel een aantal nieuwe features, zodat ie in sommige gevallen sneller is dan welke Geforce 1 dan ook.Op zaterdag 06 oktober 2001 19:10 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Haha, dat nooit een Geforce 256 DDR is veel sneller dan een Geforce II MX!
Als ik een Geforce II MX in mijn systeem zou zetten zou ik er heel erg op achteruit gaan. Maar mag het even on-topic blijfen?Op zaterdag 06 oktober 2001 21:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Da's nie waar, ok in veel gevallen wel iets sneller (door het DDR-geheugen dus) maar de G2MX heeft wel een aantal nieuwe features, zodat ie in sommige gevallen sneller is dan welke Geforce 1 dan ook.
[kwootje of topic]
De singnature van ExiRana wordt niet door uw "brouwser" ondersteund, neem contact op met uw provider.
[/kwootje of topic]
Tis browser ipv brouwser. (no flame ofzo)
De singnature van ExiRana wordt niet door uw "brouwser" ondersteund, neem contact op met uw provider.
[/kwootje of topic]
Tis browser ipv brouwser. (no flame ofzo)
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!
Verwijderd
voor 140piek heb je ook een geforce2 mx 200tv oud (net zo snel als een 770ultra) maar met meer 3d opties
Pagina: 1