Toon posts:

[GoT] Topix maar weer eens

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Halloa,

Ik heb een vraag die al langer speelt en JA ik heb gezocht (en veel gevonden maar niet wat ik zocht) en JA ik heb rond gemaild naar de mensen in kwestie (geen reactie gekregen, vind ik :?).

Vraag: gaat topix nog verkocht worden?
zoja: hoeveel gaat het kosten en is er een feature list? het bedrag maakt me niet echt veel uit, maar dan heb ik een beetje en idee.
zonee: reageer alstublief met waarom niet, of gewoon DAT het niet verkocht gaat worden....

voor de niet Adjes: reageer aub niet met 'als je zonodig een goed board wil, schrijf je hem toch lekker zelf!' reacties. Ik zou Topix graag willen omdat het a: naambekendheid heeft :Y) en b: omdat het gewoon het beste funktioneert van alle boards die ik ken (ja, ook de grotere betaalde boards zoals UBB/vBulletin).

Nou, dat was het wel zo'n beetje. *D
/Atar

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 16:02

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Op zaterdag 06 oktober 2001 17:45 schreef Atar het volgende:
omdat het gewoon het beste funktioneert van alle boards die ik ken (ja, ook de grotere betaalde boards zoals UBB/vBulletin).
Heb jij 't wel over hetzelfde Topix als hier op GoT draait :?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
komkom Aargh, niet zo negatief :)
Android, de producent en verkoper heeft een mailadres: info@android.nl
Daar kun je mailen, mocht het zo zijn dat je geen antwoord terugkrijgt, dan staan wij ook machteloos, wij kunnen het niet verkopen als android dat zelf niet wil.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Topicstarter
ja? jij vinden van niet dan?

/me snapt dat niet helemaal....

Verwijderd

Op zaterdag 06 oktober 2001 17:49 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Heb jij 't wel over hetzelfde Topix als hier op GoT draait :?
Volgens mij niet :P

Verwijderd

Topicstarter
kees, had ik dus gedaan (en geen reactie), maar ik hoopte dat ik hier een antwoord kan/kon krijgen.

• Bart Coppens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik weet niet of je de screenshots van het Topix admin gedeelte vergeleken hebt met die van vBB 2. vBB2 is véél eenvoudiger, althans zo zie ik het. Modjes/adjes/beheerders die de lay-out niet mogen/kunnen updaten, omdat Arjen liever zelf de db aanpast,...

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar ik heb geen probleem met ingewikelde admin centers :p maar, waar kan ik die screenshots vinden? die schijn ik dan weer net gemist te hebben :(

Verwijderd

Topicstarter
hmmmm, toffe ondertitel heb je! >:) Gotta love him ;)

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Tenzij je een bedrag van 4 cijfers (ex decimalen) wilt betalen, denk ik niet dat ze antwoord geven :P

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:14
Lijkt mij nou typisch een crontab geval.

Verwijderd

Topicstarter
maar jullie weten ook niet of het ooit verkocht wordt/is?

• Paul_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11-2021
Op zaterdag 06 oktober 2001 19:37 schreef Atar het volgende:
maar jullie weten ook niet of het ooit verkocht wordt/is?
Als zo op zoiets simpels al niet snel kunnen reageren. Hoe zullen ze het danbij problems doen?

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Tja... :X

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op zaterdag 06 oktober 2001 17:57 schreef Atar het volgende:
ja, maar ik heb geen probleem met ingewikelde admin centers :p maar, waar kan ik die screenshots vinden? die schijn ik dan weer net gemist te hebben :(
Helemaal onderaan

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, ik denk dat dit wel lekker zou werken hoor, maar ik zal androids maar weer eens mailen.
Pagina: 1