Toon posts:

Is mijn mobo /video -agp oid. stuk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi effe een vraagje, ik had een moederbord enz.. laten inbouwen bij een shop, met een oude vga kaart, nu wou ik mijn nieuwe er in zetten, dus haalde ik de oude eruit. Toen scheurde de achterkant van het agp slot er zo af. Kan dat komen doordat ik die kaart eruit haalde of is het een constructie fout, of wat anders??

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Je moet toch wel 2 linkse handen hebben wil je met het er uithalen van een agp kaart je hele agp slot menemen, dus dat moet wel een constructie fout zijn. |:(

Twitter | Linkedin

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 04:17

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Sommige kaarten zitten heel erg vast, maar er uit scheuren heb ik nog nooit gehad... Dat moet wel een constructie fout wezen.

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:47
Je moet er ook niet als een gek aan gaan trekken he !! |:(

• Flippy|IA
  • Laatst online: 19-01-2022

Flippy|IA

ispmonitor.be

Zeker een constructiefout.
Ik denk dat de meesten onder de tweakers al genoeg videokaarten verstoken hebben om te weten dat zoiets niet gebeurt bij normaal gebruik.

Hopelijk heb je nog garantie...

ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case

Verwijderd

Topicstarter
ik had hem net gekocht, dus ik neem aan van wel, ik heb al een ander type moederbord besteld. Ik vind het wel echt slechte kwaliteit(was ook niet zo duur). Ik heb nu een duurdere besteld

• sjuk425
  • Niet online

sjuk425

blah.

Is het slot echt van je moederbord afgescheurd of de de achterkant van het slot uitgescheurd doordat je de kaart er schuin uit hebt getrokken?

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:19
Je moet eerst het schroefje los draaien voordat je de kaart er uit kan halen :7

Feyenoord!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst vanuit [fourm=ha] naar [forum=7] :).

Verwijderd

Topicstarter
nee, alleen de achterkant is er af, maar ik heb hem er gewoon recht uitgehaald, en ja natuurlijk heb ik het schroefje losgehaald }:O

• smokalot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 22:00

smokalot

titel onder

Veel mobos hebben een mechanisme om de kaart er goed in te houden, omdat AGP kaarten wel eens de neiging hebben om een beetje los te gaan zitten. Veel fabrikanten hebben daarom een mechanisme bedacht om de kaart vast te houden op e.o.a. manier. Hier zou je als je dat niet weet best je mobo mee naar de kloten kunnen helpen als je als een gek gaat trekken :P

It sounds like it could be either bad hardware or software

Pagina: 1