GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Verwijderd
Ik dremel met van die kleine schijfjes .. 409 is het nummer
denk dat je die beter kan gebruiken ..
die met glasvezel erin zijn heel goed, 2 120mm holes gemaakt en nog over van 1 schijfje
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Verwijderd
Diamant- en wolframslijpschijven zijn ook niet bedoeld voor metaal, maar meer voor harde materialen zoals glas, steen en keramiek. Voor metaal moet je de gewone slijpschijfjes hebben. Persoonlijk vind ik die glasvezelversterkte schijfjes niet zo fijn werken: ze halen nogal veel materiaal wel, en bij 80mm gaten kom ik in de knoei met de radius van die dingen. Ik vind de onversterkte schijfjes fijner werken, en ik heb er nog net niet 1 nodig voor een 80mm gat. Je moet de Dremel gewoon op 3-4 zetten ipv 5, dan slijten je schijfjes een factor 10 minder hard.
Verwijderd
idd gewoon de normale slijpschijfjes en dan op 10.000 RPM ivp 30.000.
Gaat prima.
Overigens is voor blowholes een zgn. 7-gaten zaag een stuk beter. Kost je ca. 3 tientjes bij een ijzerhandel maar dan heb je onbeperkt gaten zagen.
(7-gaten-zaag = ronde zaag voor op de boormachine, in verschillende maten (oorspr 7))
Gaat prima.
Overigens is voor blowholes een zgn. 7-gaten zaag een stuk beter. Kost je ca. 3 tientjes bij een ijzerhandel maar dan heb je onbeperkt gaten zagen.
(7-gaten-zaag = ronde zaag voor op de boormachine, in verschillende maten (oorspr 7))
mmm die diamand schijven werken wel goed om een sleutelhanger van je cpu te maken, 486's zijn daar goed voor want die zijn niet zo groot
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Verwijderd
Nou ik ben vanmiddag ook begonnen met mn kast te verbouwen, maar wat een klote werk zeg!! volgens mij had ik totaal de verkeerde schijf erop (gewoon metaal ding), dat schijfje was maar n halve milimeter dik ofzo.
welke kan ik er het beste op doen? (die niet al te duur zijn
)
welke kan ik er het beste op doen? (die niet al te duur zijn
juist, deze dingen zijn ideaal om je kast mee te bewerken, zelf gebruik ik deze ook.Op zaterdag 06 oktober 2001 17:30 schreef n0va^ het volgende:
Ik dremel met van die kleine schijfjes .. 409 is het nummer
39
Verwijderd
passen die alleen op een dremel of ook andere merken ? (ik heb dat geval van praxis, hebben zie die 409 daaro ook?)Op zaterdag 06 oktober 2001 19:37 schreef Homedisc het volgende:
[..]
juist, deze dingen zijn ideaal om je kast mee te bewerken, zelf gebruik ik deze ook.
Verwijderd
Kunnen jullie in plaats van die dremel een handknabbelaar nemen (weet niet hoe nauwkeurig die dremel is)
Verwijderd
Ja in elke fatsoenlijke bouwmarkt is die wel te vinden .. en of die ook te gebruiken zijn voor andere merken hangt af van de bevestigings methode ..Op zaterdag 06 oktober 2001 19:42 schreef tHa_KiLLa het volgende:
[..]
passen die alleen op een dremel of ook andere merken ? (ik heb dat geval van praxis, hebben zie die 409 daaro ook?)
ik heb voor me mod ook de met glasvezel versterkte gebruikt, en gaat toch goed, ook met bochten enzo
kijk in me sig, logo is met die glasvezeldingen gedaan
kijk in me sig, logo is met die glasvezeldingen gedaan
Die diamond cutting wheel deed het bij mijn logo ook niet al te best.. kwam er amper doorheen
heb toen de reinforced cutting wheels gebruikt en dat ging VEEEEEL beter..
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Pagina: 1