Toon posts:

Unreal Tournament bij hoge detail levels?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb sinds kort het spel unreal tournament maar wat bleek telkens als ik het spel op het hoogste detail wil zetten wordt mijn spelermodel transparant gewoon bijna onzichtbaar en is lava, water etc. gewoon zwart! Heb de laatste patch drivers ook die d3dll shit gedownload maar niks helpt!

Heeft dit misschien met mijn systeem te maken? P.s voor systeem zie ondertitel..

Help! :'(

Verwijderd

Met dat systeem zou ik hem sowieso niet op het hoogste detail zetten.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:36
Op zaterdag 06 oktober 2001 16:53 schreef maarten_verweij het volgende:
Hallo ik heb sinds kort het spel unreal tournament maar wat bleek telkens als ik het spel op het hoogste detail wil zetten wordt mijn spelermodel transparant gewoon bijna onzichtbaar en is lava, water etc. gewoon zwart! Heb de laatste patch drivers ook die d3dll shit gedownload maar niks helpt!

Heeft dit misschien met mijn systeem te maken? P.s voor systeem zie ondertitel..

Help! :'(
misschien moet je eens in Glide gaan draaien? :? :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Nee want hij doet het echt wel harstikke goed! zelfs als ik FSAA gebruik x4! dus daar ligt het echt niet aan!Heb ook glide etc geprobeerd niks helpt!

Verwijderd

In welke resolutie?

ik heb dat probleem ook bij sommige spellen met m'n voodoo 3 3000 (16 mb)
als het videomem op is worden de niet geladen textures soms zwart :(

maar jah, of je 64 mb vol krijgt van jouw voodoo?

Verwijderd

Topicstarter
precies en heb ook 312 mb ram dus?

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon de hoogste resolutie.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-11 21:35
Heeft te maken met 't feit dat jij een slechte rip (twilight crazy bytes) hebt van unreal tournament, het is nl bekend dat de high detail textures daar niet in zitten.
Is een probleem wat ik hier al minstens 5x ben tegen gekomen op got.

Als een illegaal spel niet goed werkt moet je niet klagen vind ik.

• Primal
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:06
Op zaterdag 06 oktober 2001 16:59 schreef maarten_verweij het volgende:
precies en heb ook 312 mb ram dus?
Eh ... ja. Alleen heb jij de pech dat je Voodoo 5 een leuke PCI videokaart is en dus geen textures in het systeemgeheugen (die 312mb van jou dus) kan benaderen. Wat met een AGP videokaart dus wel kan (en ja daar valt ook heel veel over te zeggen, maar daar ga ik maar niet aan beginnen :) ). Met andere woorden al had je er 1Gig ram in zitten, als het videogeheugen van jouw Voodoo vol zit, dan heb je gewoon pech. ;)

Maar voor UT is 64Mb videogeheugen wel voldoende denk ik voor de 'normale' textures.

En inderdaad als je videogeheugen vol zit en er is geen ruimte meer voor andere textures, kan je wel eens rare effecten krijgen (wat programmeer-technisch eigenlijk ook niet zou mogen :) ).

Of het daar aan ligt ... :?

"The fastest code, is the code that is never called."

Verwijderd

Op zaterdag 06 oktober 2001 17:21 schreef salvador4 het volgende:
Heeft te maken met 't feit dat jij een slechte rip (twilight crazy bytes) hebt van unreal tournament, het is nl bekend dat de high detail textures daar niet in zitten.
Is een probleem wat ik hier al minstens 5x ben tegen gekomen op got.

Als een illegaal spel niet goed werkt moet je niet klagen vind ik.
Leuk bedacht, helaas klopt dat niet. Bijna niemand gebruikt de high res textures van cd 2 (standaard install doet alleen de normale textures). De meeste mensen spelen met de gewone textures, en die werken altijd wel. De normale textures kan je ook van detail veranderen, maar dat heeft niets te maken met extra textures.

Als er een of andere loze rip verkrijgbaar is die ervoor zorgt dat je textures verrot raken vraag ik me toch af hoe mensen dan ermee kunnen spelen, het spel moet dan om de paar seconden crashen ofzo :)
Pagina: 1