Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
zal wel een kliksysteem zijn...
maar wordt wel pielen dan hoor, zitten stuk of 6 van die dunne draadjes in die kabel...
maar wordt wel pielen dan hoor, zitten stuk of 6 van die dunne draadjes in die kabel...
//
Onder die grijze "glijdingen" zitten de schroefjes !!!
Ik zat er zelf aan te denken om die rooie LED te vervangen door een blauwe
Is de garantie dan al verlopen???
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
Zorg wel dat je de "glijdingen" niet kwijtraakt, zonder glijvoetjes krast & slipt je muis al snel (ervaring, zucht
).
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
* WFvN is je zeer dankbaar voor het delen van deze informatieOp zaterdag 06 oktober 2001 18:07 schreef DeeJayV het volgende:
Mijn muis was in tegenstelling tot alle andere M$-intelli-eye explorer muizen niet zo lekker fel rood aan de achterkant.... Ik vermoedde eerst dat ik het oudste model had en dat ik daarom een minder felle LED aan de achterkant had (of eigenlijk maar 1 led)
Kep hem net open gemaakt en ben erachter gekomen dat ik er dus WEL een 2e led in heb zitten, maar dat die een slecht contact maakte met de rest van de print (het eilandje was losgeraakt van de printplaat).
Ik heb hem gerepareerd..... gelukkig heb ik nu dus geen lamme muis meer maar ook een muis met een heeeerlijk fel rood neusje
Bedankt. Er zitten inderdaad schroefjes onder de muis.Op zaterdag 06 oktober 2001 18:07 schreef DeeJayV het volgende:
Dat ik daar niet opgekomen was ...
bedankt !!!!
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Interesting..
Nu je het zegt.. Ik had er nooit aan gedacht hoe ik dat ding zou moeten open maken hehe
Nu je het zegt.. Ik had er nooit aan gedacht hoe ik dat ding zou moeten open maken hehe
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Pagina: 1