Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Halo

Pagina: 1
Acties:

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:50
Dit lijkt me dus echt een super heftig spel! (voor diegene die het nog niet kennen: http://halo.bungie.com ) Ik heb de film gedownload (ja die van 160mb) en het ziet er echt super gelikt uit! Ben alleen benieuwd naar de specs die het spel zal vragen.....iemand die daar wat meer over weet ?

Ik ben toch malle pietje niet!

• asmoday
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Ik kan me eigenlijk zo weinig voorstellen van het spel als ik die film zie, het kan toch bijna niet zo mooi zijn als in die film?

Heb je de wapens al gezien?? Zien er leuk uit!!

Maar van specs weet ik ook nog niks.

Asmoday

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-11 09:21
Dat is gewoon ingame gemaakt volgens mij, en het gaat er echt zo uit zien ( of zijn al die screenshots nep?

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Tuurlijk niet, dit word het spel van het millennium. Al die filmpjes zijn dus vet echt.

• Elect
  • Niet online
ff hopen dat ik mijn athlon binnenheb voor die tijd .....
want mijn AMD k6-3 400@450 trekt dat dus noooooooooooooooit

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
De demo op een of andere beurs draaide op een p3-450 met een TNT2

• The Legend
  • Laatst online: 22:50
Hmmm dat worden dus behoorlijke specs.....mijn Celeron 500 mag ik dan wel o'clocken naar 1,5 gigaherz :)

Ik ben toch malle pietje niet!

• Tim
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

These screenshots were all taken in-engine. They have not been enhanced or retouched.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-11 09:21
Shit koop ik voor niks een GF2 in mijn P3 450 :D.

Flickr | Lego collectie

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

De pczone heeft al een paar artikelen over halo geschreven en er komen er nog meer in de komende maanden. Daar hebben ze het vooral over het design en dergelijke (tenminste tot nu toe), maar misschien vertellen ze straks ook nog wel wat over de specs

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• Sogree
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 25-10 01:16

Sogree

..::te huur::..

Op het duitse gamesblad PC-games van vorige maand stond een filmpje van halo. De man die het insprak zij dat het filmneelden waren van de E3. Het waren dus beelden van de 160mb grootte film die nu te downloaden is. Hij zegt in het filmpje dat het draait op een PIII 550 met een TNT2 videokaart.

Als dat kan (en is) ben ik heel gelukkig, maar ik moet wel bekennen dat het haast ongeloofelijk klinkt. Het enigste moment waar het filmpje stotterd is het moment waarbij de soldaat achteruit de heuvel afrent al schietend op een meegelokte tank, maar verder loopt alles vloeiend, echt wonderbaarlijk.

Maar zoals altijd: AFWACHTEN

Verwijderd

Nee, die filmpje draaide op een Pentium III 450. Met een (ik weet niet) wat voor 3d kaart.
Pagina: 1