Site previewen in bepaalde browser via site

Pagina: 1
Acties:

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Hallo mensen,

Ik heb een keer in een vaag verleden ooit een site hier zien langs komen waar je een website kan checken in verschillende browsers via een website.
Dat zorgt er dan voor dat je niet zelf alle beschikbare browsers moet installen om je site te checken. Weet iemand nog de URL van die site (als die nog bestaat) :?

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

• Oefening
  • Niet online
lijkt me niet dat die bestaat (niet op die manier iig, wel een codecheck ofzo (zie hieronder :) )) maar pleeg eens een search zou ik zeggen

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 09:34
http://validator.w3.org/

kan je ff proberen... dan weet je wel dattie het over het algemeen goed gaat doen...

//

• Oefening
  • Niet online
damn, quote ipv edit :(

• pjonk
  • Laatst online: 29-12-2025
Op zaterdag 06 oktober 2001 16:26 schreef nelis het volgende:
lijkt me niet dat die bestaat (niet op die manier iig, wel een codecheck ofzo (zie hieronder :) )) maar pleeg eens een search zou ik zeggen
Ik kon 'm helaas niet meer vinden met de search :'(

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-05 14:52

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Op zaterdag 06 oktober 2001 16:19 schreef JonkieXL het volgende:
Hallo mensen,

Ik heb een keer in een vaag verleden ooit een site hier zien langs komen waar je een website kan checken in verschillende browsers via een website.
Dat zorgt er dan voor dat je niet zelf alle beschikbare browsers moet installen om je site te checken. Weet iemand nog de URL van die site (als die nog bestaat) :?
Ik denk dat je idd het beste de validator kan gebruiken die hierboven al genoemd is, want als er een site is die doet wat jij wilt, zou er in Java of Javascript een complete browser geemuleerd moeten worden en dan lijkt me toch erg veel onnodig werk :)

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Pagina: 1