ik was donderdag blij: me vader had een netgear rp114 router uit amerika meegenomen.
probleempje was dat de adapter amerikaans was dus ik moest ff een nieuwe halen.
zo gezegt zo gedaan.
thuis gekomen sluit ik het geheel aan op het stroomnet en dan gebeurd het:
kzzzzz
prrrttt
klik
tok
al deze geluidjes kwamen uit mijn router, dus ik snel de stekker er weer uit.. alles weer eens nagekeken: adapter stond op 12v en dat moest ook..
later bleek het probleem: ik had per ongeluk de + en de - omgedraaid bij de adapter. ik heb dit weleens vaker gehad maar dan deed het apparaat het gewoon niet en na het omkeren wel weer gewoon.. nou deze router is dus naar de klote want die kon het niet aan
daar gaat dus 130 dollar in rook op
dus voor iedereen die een netgear produkt heeft en een keer een nieuwe adapter nodig heeft: CHECK DE - en de + 10 KEER!!!
probleempje was dat de adapter amerikaans was dus ik moest ff een nieuwe halen.
zo gezegt zo gedaan.
thuis gekomen sluit ik het geheel aan op het stroomnet en dan gebeurd het:
kzzzzz
prrrttt
klik
tok
al deze geluidjes kwamen uit mijn router, dus ik snel de stekker er weer uit.. alles weer eens nagekeken: adapter stond op 12v en dat moest ook..
later bleek het probleem: ik had per ongeluk de + en de - omgedraaid bij de adapter. ik heb dit weleens vaker gehad maar dan deed het apparaat het gewoon niet en na het omkeren wel weer gewoon.. nou deze router is dus naar de klote want die kon het niet aan
daar gaat dus 130 dollar in rook op
dus voor iedereen die een netgear produkt heeft en een keer een nieuwe adapter nodig heeft: CHECK DE - en de + 10 KEER!!!