Adserver.tweakers.net

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Worden de ads nu gehost op tweakers zelf ofzo?
Want op de frontpage zag ik net deze voorbij komen. En daar stond (in statusbalk) dat ie op adserver.tweakers.net/adclick.php?bannerid=7 stond, wel goed trouwens je verdient er aan (IPV van die uitwissel dingen) en je ziet ze tenminste (WebAds, 99v/d100 kruisjes).

edit: Zie nu dat het alleen bij de pricewatch is, als test ofzo?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De banners in de pricewatch gaan onze eigen adserver. De Crucial banners leveren trouwens pas iets op als er wat bij Crucial wordt besteld.

• BlauweFles
  • Niet online
Ik had ook nog een vraagje mbt banners op tnet.

gisteren was er heel eventjes een verticale banner in het zwart/grijze gedeelte rechts.

Hij was er 5 minuten ofzo en toen was ie weer weg? Het was een motorola banner.

Komt die nou wel of niet, met die ruimte wordt nu toch niks gedaan dus kan je er net zo goed geld mee verdienen of niet? :)

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12 21:32
Op zaterdag 06 oktober 2001 16:00 schreef Femme het volgende:
De banners in de pricewatch gaan onze eigen adserver. De Crucial banners leveren trouwens pas iets op als er wat bij Crucial wordt besteld.
Hmm, ik zoek eigenlijk nog geheugen. Als ik m'n vader zo gek kan krijgen dat ik de creditcard mag lenen, bestel ik het misschien daar wel, via die banner van jullie :)

Verwijderd

Ben je dan lekker laat mee. Ik heb al iets van 4 of 5 GB aan Crucial DIMMetjes gekocht het laatste jaar. :{

Was leuk geweest.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Komt die nou wel of niet, met die ruimte wordt nu toch niks gedaan dus kan je er net zo goed geld mee verdienen of niet?
Er worden een x aantal banners verkocht op die positie. Als er meer pageviews zijn dan bannerviews voor de skyscraper dan krijg je niet altijd die banner te zien op die positie.

Meestal is er ook een frequency cap van bijv. 3 keer dezelfde banner per unieke bezoeker. Daarmee wordt voorkomen dat één bezoeker bijv. 100 keer dezelfde banner krijgt te zien.

• BlauweFles
  • Niet online
Op zaterdag 06 oktober 2001 18:05 schreef Femme het volgende:

[..]

Er worden een x aantal banners verkocht op die positie. Als er meer pageviews zijn dan bannerviews voor de skyscraper dan krijg je niet altijd die banner te zien op die positie.

Meestal is er ook een frequency cap van bijv. 3 keer dezelfde banner per unieke bezoeker. Daarmee wordt voorkomen dat één bezoeker bijv. 100 keer dezelfde banner krijgt te zien.
Juist!
Na het drie keer gelezen te hebben begrijp ik hem :)

• tricktrac
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-01 22:49

tricktrac

PPro smp

Op zaterdag 06 oktober 2001 18:05 schreef Femme het volgende:

[..]

Het probleem met die (verticale) baner is dat hij bij mij aan de linkerkant verschijnt, dwars over de update tracker heen. De enige manier om hem dan weg te krijgen is met een reload. Aangezien dat ik allen opera (5.12 Engels) gebruik weet ik niet of dat het een algemeen probleem is of dat het aan opera ligt.

Volgens mij begrijp ik je vraag niet, of begrijp jij niet wat je vraagt.

Pagina: 1