Ik ga eind november verhuizen van A'dam (waar ik Mxstream heb) naar Amstelveen. Het verhuizen van Mxstream geeft zoveel problemen dat Xs4all zelfs aangeeft dat ik straks een maand zonder ADSL zal komen te zitten. Ik overweeg daarom mijn contract op te zeggen en Casema (Wanadoo) internet te proberen. Heeft iemand hier ervaring mee. Ik heb Casema internet eens 'werkend' gezien in Scheveningen met 5 kb p/s dus ik ben een beetje huiverig.
Hey dude,
Ik woon in Amstelveen. Ik weet niet waar je in Amstelveen gaat wonen maar als je in westwijk gaat wonen kan je geen MxStream nemen. Je kan wel Casema nemen. Dan haal je ongeveer 9kb/s downstream en 2kb/s upstream (wat voor Casema begrippen heel snel is
) Als je slim bent haal je die ellende niet in huis en wacht je gewoon op ADSL anders moet je ook weer aansluit kosten betalen etc. Ik heb zelf ADSL in Amstelveen en mijn download snelheid is zo rond de 55~60kb/s dus dat gaat veel beter! 
Suc6..
Ik woon in Amstelveen. Ik weet niet waar je in Amstelveen gaat wonen maar als je in westwijk gaat wonen kan je geen MxStream nemen. Je kan wel Casema nemen. Dan haal je ongeveer 9kb/s downstream en 2kb/s upstream (wat voor Casema begrippen heel snel is
Suc6..
De snelheden die jullie noemen zijn waarschijnlijk gehaald met het "oude" demos-systeem. Volgens mij levert Casema in Amstelveen alleen de nieuwe, snelle Broadband abbo's. Voor meer info over deze abbo's, zie o.a. [topic=283285/1/50]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ja maar weet je wat ik denk als ik zijn post zie....dat hij "tijdelijk" casema wil in afwachting van z'n ADSL. Nou lijkt het me niet de moeite (qua kosten) om het Premium Abbo te nemen. Ik weet dat die snelheid rond de 60 ligt en de 12 up. Het enige wat nog steeds kl*te is, dat is het datalimiet!Op zaterdag 06 oktober 2001 21:46 schreef Tourniquet het volgende:
De snelheden die jullie noemen zijn waarschijnlijk gehaald met het "oude" demos-systeem. Volgens mij levert Casema in Amstelveen alleen de nieuwe, snelle Broadband abbo's. Voor meer info over deze abbo's, zie o.a. [topic=283285/1/50]
Ja kijk het verhuizen van ADSL betekent gewoon voor mij 1 maand zonder en ik zie me echt niet meer inbellen met mijn 56kb modem. Ik zag ook dat je BabyXL ADSL kan krijgen in Amstelveen zuid, maar entreekosten zijn erg hoog 360,00 en je zit er een jaar aan vast. Met Casema kan ik gewoon voor 150,00 entreekosten drie maanden de boel aankijken en als het echt niet bevalt een aanvraag doen voor ADSL (ergens een aanbieding opzoeken), dat duurt dan toch nog wel een maand.
Verwijderd
Ik zou niet te lang wachten want in "Het Parool" van stond een artikel dat ASDL "op" gaat raken omdat de wijkcentrales niet meer gegevens aankunnen als een bepaald maximum..
Pagina: 1