voor wat is deze afgesloten

Pagina: 1
Acties:

• simenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/285163

waar is de commerciele enquete ???

er is geen enkel financieel belang te halen.
ik verkoop niks en probeer ook niks te verkopen.
ik stel alleen de vraag wat mensen beweegt om naar een zonnestudio te gaan en waar ze op letten.

dus...was daar de bedoeling vannuh ?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:23
waar ze op letten.
Hmmm, dus wel een enquete, want dan kun jij het verbeteren toch ?

• simenon
wie zegt dat de bedoeling is om te verbeteren. Heb ik nooit gesuggereerd.

Als ik wou dat het een commerciele enquete was dan vroeg ik de mensen wel hoe het in mijn zonnestudio was of niet soms.

Dit is een algemene vraag...enigste commentaar wat ik kan bedenken is de link onder bij mij...maar blijkbaar mag een mens ook niet meer linken naar zijn homepage ofzo...

trouwens dennis waarom link jij naar je eigen soft. comp. ? Soms om geld te verdienen ???

Verwijderd

Het spijt me, maar als je ons zo dom inschat dan ben je hier helemaal verkeerd.
Zeg nou niet dat je die vraag 'zomaar' stelt, of 'omdat je het gewoon leuk vind om te weten'...

• simenon
Op zaterdag 06 oktober 2001 15:14 schreef Cheatah het volgende:
Het spijt me, maar als je ons zo dom inschat dan ben je hier helemaal verkeerd.
Zeg nou niet dat je die vraag 'zomaar' stelt, of 'omdat je het gewoon leuk vind om te weten'...
Wie schat wie dom in. Beetje vooroordelen hebben jullie wel he.

Een vraag wordt nooit zomaar gesteld. Geen enkele vraag wordt gesteld zonder reden. Natuurlijk wordt de vraag gesteld wat mensen vinden van een zonnestudio en waarom ze daarheen gaan. |:( Nochtans is dit geen commerciele enquete aangezien ik er geen financieel belang derbij wil halen. Trouwens is het voor mij dus ook ff wel leuk om te weten.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Wij zijn hier -zoals d.com al aangeeft- niet van gisteren. Alles wat neigt naar spam oid. wordt onmiddellijk gesloten. Waarom? Omdat het hier straks anders één groot spam-paradijs is, en dat willen we dus niet.

Je topic neigt naar een enquête met commerciële bedoelingen, gezien je homepage. Als je een enquête wilt houden, mag dat, maar je dient eerst toestemming te vragen aan een GC-modje of HGM.

Linken naar je homepage mag best, ook al is het iets waarmee je in het dagelijks leven geld verdient, maar kom dan niet aan met "topics" die daar heel toevallig betrekking op hebben.

Ik hoop dat ik duidelijk ben, zo niet: meld het me.

Moet me nog één ding van het hart (en dat is flauw van mij): maar het is enige. Er zijn echt veel Tweakers die dat fout doen by the way ;(

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op zaterdag 06 oktober 2001 15:20 schreef simenon het volgende:

[..]

Wie schat wie dom in. Beetje vooroordelen hebben jullie wel he.

Een vraag wordt nooit zomaar gesteld. Geen enkele vraag wordt gesteld zonder reden. Natuurlijk wordt de vraag gesteld wat mensen vinden van een zonnestudio en waarom ze daarheen gaan. |:( Nochtans is dit geen commerciele enquete aangezien ik er geen financieel belang derbij wil halen. Trouwens is het voor mij dus ook ff wel leuk om te weten.
Geef eens antwoord op de vraag die ik niet stelde...
Waarom vraag je het dan?

De enige reden van een enquete is dat iemand belang heeft bij de uitslag van een onderzoek.

• simenon
Op zaterdag 06 oktober 2001 15:22 schreef havana het volgende:
Wij zijn hier -zoals d.com al aangeeft- niet van gisteren. Alles wat neigt naar spam oid. wordt onmiddellijk gesloten. Waarom? Omdat het hier straks anders één groot spam-paradijs is, en dat willen we dus niet.
begrijpelijk
Je topic neigt naar een enquête met commerciële bedoelingen, gezien je homepage. Als je een enquête wilt houden, mag dat, maar je dient eerst toestemming te vragen aan een GC-modje of HGM.
A. Nogmaals geen commerciele bedoeling. Toon dan aan waar
B. Is voor iedereen informatief niet alleen voor mij...
C. Voor mensen die niet weten, en dat zijn er veel, waar ze op moeten letten in een zonnestudio, is het ook interessant.
D. Ben best wel bereid om het topic ff aan te passen of mijn sig te verwijderen.
Linken naar je homepage mag best, ook al is het iets waarmee je in het dagelijks leven geld verdient, maar kom dan niet aan met "topics" die daar heel toevallig betrekking op hebben.
begrijpelijk maar niet altijd onvermijdelijk
Ik hoop dat ik duidelijk ben, zo niet: meld het me.

Moet me nog één ding van het hart (en dat is flauw van mij): maar het is enige. Er zijn echt veel Tweakers die dat fout doen by the way ;(
tenk u

• lester
  • Niet online
als je het volgende keer nou ietsje tactischer neerzet, dan krijg je ook geen slotje.

Iets in de trant van: Wie gaat er wel eens naar de zonnebank en waarom? lokt ook wel een een discussie uit waar andere factoren zoals de prijs ed besproken wordt.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Precies, dit is té obvious.. waardoor je ook rare reacties krijgt en dat mensen gaan schreeuwen om sloten enzo, m.i. ook wel enigszins terecht. Maak gebruik van dit leermoment!

DIT IS MIJN WEBSITE

• simenon
dat was juist de bedoeling...durf trouwens toch te wedden dat niemand goedkoper is dan mij :P ...dat ff terzijde ...

zal in ieder geval wel eens kieken hoe ik het anderser doe... :*
Pagina: 1