diablo 2 sucks, Welcome to Vampire: The Masquerade roeleert

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Diablo 2 loopt achter !!
ik speel veeel liever Vampire: The Masquerade omdat die gewoon
compleet 3d is en (en alles is gejat van diablo, whahah)
maar het de HUD is gewoon hetzelfde als diablo en de grafix zijn gewoon
stukken beter !!

Als je ze beiden gespeelt hebt zul je het verschil merken ....

zo, ik heb gesproken ... nu jullie mening

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

het is zoals je zelf al zegt, een mening
en nee, ik deel jouw mening niet.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-09 17:36

VorteX

held

Ik vin vampire ook vet spel, maar als je 2 ventjes bestuurd word het nogal irri....gaat andere ventje telkens allemaal nutteloze spells doen die al zijn bloed opmaken en dan gaat ie zeiken dat ie bloed wil...dus ga je met hem spelen om ff bij iemand bloed te zuigen...maar dan gaat het andere ventje irri doen en alle ventjes slopen waar jij bloed uit wilt zuigen..... :(

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

• Elect
  • Niet online
Das inderdaad het enigste nadeel in het spel
(heeft diablo2 ook meerdere ventjes ipv in deel 1 maar 1tje ??)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Neelon
  • Laatst online: 29-10 15:04

Neelon

FOR PONY!!!

Ja, je kunt in Diablo II mercenaries inhuren. Is een vet spel trouwens. Ben nu ergens halverwege act 2.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

Ik zit al diep in act 4 het spel roeleert!
Echt cool!

Verwijderd

De enige reden dat ik stop is omdat ik moet werken maar ik ga dadelijk weer lekker verder met act 3 quest 4. (ik ben nu een lev. 24 necromancer en die rulen big time heb een leger van 11 man als ik alles oproep want meer is niet goed te houden ben ze nu aan het upgraden zodat ik dadelijk een kicken revive heb.

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-11 15:23

Foxz

343 Guilty Spark

Ik heb DIABLO II ff gespeeld maar ik vond het er echt NIET UIT ZIEN! Het spel zal echt wel erg cool zijn, en nee het gaat niet alleen om de graphics, maar toch. Als je dan naar PLANESCAPE TORMENT kijkt zie je dat het ook met wat betere graphics kan (zijn ook niet super maar beter dan DII). Vampire heb ik jammergenoeg nog niet kunnen spelen, maar dat komt nog wel....

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

• Neelon
  • Laatst online: 29-10 15:04

Neelon

FOR PONY!!!

De graphics in Planescape Torment niet super? Wat noem je wel super dan, want Planescape Torment ziet er dus echt wel super uit (spel is ook goed trouwens). Hadden ze bij Diablo II natuurlijk ook kunnen doen maar daar is het dus echt wel een stuk drukker (5 of 6 keer zoveel tegenstanders tegelijk of zo).

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Het is net wat -=BoKKiE=- zegt JOUW mening en ik ben het er niet mee eens!!

Zo een NEWBIE heeft gesproken ;)

When does the hurding stop?

Verwijderd

ik weet niet hoe het met de gameplay zit, maar vempire: The Masquerade ziet er echt super VET uit. vooral de characters zijn mooooi!!!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
grafics zijn toch alleen maar even leuk daarna ben eraan gewend, de levensduur van spel hankt nauwelijks van de grafics af en diablo2 expension is geoon zo uitgebreid, en hoe zit het met online spelen van Vampire?

Verwijderd

Diablo2 ownt die vampire shit :)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Vampire roelt zoooo zwaar, de graphs, de muziek, de sound, de verhaallijn, de gameplay, ALLES!
En het loopt ook nog eens lekker op een redelijk oud systeem ook! (lees: p300, 128ram, geforce)

Euh, alleen 2 dingen zuigen, nl de multiplayer (storyteller sux0rz :r ) en de AI.

Maar het sp compensteert het helemaal, aangezien het zo lang herspeelbaar is. (beter nog, ik heb hem nog nooit uitgespeeld, dit is de 5e keer dat ik overnieuw ben begonnen omdat ik telkens mijn saves kwijtraakt in format :'( , was trouwens wel al in new york gekomen)

Pink roelt btw :) "oi, lickstick!" :)

Steam

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-10 15:55

Dizzy

Where am I?

vampire heeft naar mijn mening een wat matige besturing (de besturing van D2 roeleert hard).

Verder vind ik het verhaal bij vampire beter (veel uitgebreider, en duidelijker verteld, en je leeft mee in het verhaal) bij diablo2 is dit toch duidelijk wat minder.

Verder ben ik niet zo gek op first person rpg's, mijn voorkeur gaat dus idd meer naar isometrisch (like D2)

En heb je ooit die ventjes in vampire zien lopen? sorry hoor, dat ziet er niet uit. Verder grafisch perfect in elkaar gezet, mooie omgevingen e.d. maar die ventjes zijn crap.

Diablo2 vind ik wat duidelijker in het spel qua items en maps, bij vamppire heb ik altijd een zooi items waarvan ik niet weet wat ze doen, en je hebt geen duidelijke map.

Al met al gaat mijn voorkeur uit naar d2 (speel ik nu ook teveel act4 q4 in nightmare)

En vampire heb ik eigenlijk al een tijdje niet meer gespeeld, maar wil ik misschien binnenkort nog wel weer een keer mee aan de gang (d2x begint al te vervelen)

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:08

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Vampire ken ik helemaal niet dus ik heb zonet ff de website op activision bekeken. Het ziet er allemaal wel verzorgd uit maar ik heb niet veel zin om weer tegen die overbekende 'getextuurde polygonen' -kermis (ja, ik weet het: dat heet 3D ;) )aan te kijken. Diablo heeft zo'n heerlijk eigen look die ik bij andere spellen niet (vaak) tegenkom.

Wat je mooi vindt is natuurlijk helemaal een kwestie van smaak...

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Die gassies bewegen idd een beetje vreemd :) vooral in die danceclub :)
Maar als je van vampire zegt dat de mannetjes raar lopen, wat moet ik dat zeggen van de diablo 2 mannetjes? Dat ze schaatsten ofzo?

Steam

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10 00:59

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ik heb beiden in huis.
Here comes the verdict:

Gameplay:
Diablo 9
Vampire 7

Graphics:
Diablo 7 (800x600)
Vampire 9

Tussenfilmpjes:
Diablo 10
Vampire 7

Music/Sound:
Diablo 8
Vampire 7

Hack&Slash:
Diablo 10
Vampire 8

Ik speel dus veel liever met Diablo II (LOD) dan met Vampire, hoewel Vampire er veel gelikter uitziet.

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-11 12:57

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik hou niet van appels, doe mij maar een AMD.

Dat is ongeveer een even goede vergelijking als tussen Diablo 2 en Vampire: The masquerade - Redemption, lijkt mij. Het ene is een hack&slash-spel, het ander een RPG.

Ik moet zeggen dat Vampire mij nogal tegenviel. Het saven is afschuwelijk (alleen op bepaalde plaatsen...), de besturing is niet al te goed, de AI verschrikkelijk, de multiplayer zuigt echt abnormaal, het spel is ontzettend lineair en de moeilijkheidsgraad is nogal hoog, met 'eindbazen' die nauwelijks te doen zijn.

Dit alles zorgde ervoor dat ik niet vind dat V: TM - R de hoogte bereikt van zeg Baldur's Gate 2 of het eeuwige en heilige Planescape: Torment. (Een hoogte waarvan ik goede hoop heb dat Arcanum hem gaat evenaren... ook al zien de graphics er niet uit :) ).

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Dat is ongeveer een even goede vergelijking als tussen Diablo 2 en Vampire: The masquerade - Redemption, lijkt mij. Het ene is een hack&slash-spel, het ander een RPG.
V:TM een RPG? Het staat op de doos ja, maar verder :'( Net als Diablo, ouderwets hack & slash. Zelfs in de modern age, wie heeft zo'n flutspistooltje/geweer nodig als je zo'n mega-zwaard hebt :)
. Het saven is afschuwelijk (alleen op bepaalde plaatsen...)
Daar heb je een officiele patch voor.
de besturing is niet al te goed, de AI verschrikkelijk, het spel is ontzettend lineair en de moeilijkheidsgraad is nogal hoog, met 'eindbazen' die nauwelijks te doen zijn.
De besturing is ff wennen, maar na een paar uur toch aardig mee te werken, toch? En de rest heb je wel gelijk aan.
de multiplayer zuigt echt abnormaal
De standaard multiplayer maps zijn idd niet wat en er zijn ook weinig mooie te vinden. Als je goed multiplayer wilt spelen moet je een goede DM zien te vinden met z'n eigen map. Maar dan duren die sessies wel mega-lang (niet zomaar een uurtje of 2,3).
Dit alles zorgde ervoor dat ik niet vind dat V:TM de hoogte bereikt van zeg Baldur's Gate 2 of Planescape: Torment.
Yup, V:TM ligt stof te verzamelen in de kast gelukkig als budgettitel gekocht...

Ik denk dat V:TM het beste is voor echte V:TM spelers die niet bij elkaar op locatie kunnen komen :)

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-11 12:57

Lord Daemon

Die Seele die liebt

De standaard multiplayer maps zijn idd niet wat en er zijn ook weinig mooie te vinden. Als je goed multiplayer wilt spelen moet je een goede DM zien te vinden met z'n eigen map. Maar dan duren die sessies wel mega-lang (niet zomaar een uurtje of 2,3).
Het spel was nog niet zo lang uit, toen heb ik het in MP gespeeld. Er zaten welgeteld 2 (twee) MP-maps bij, waarvan we de eerste al snel hadden uitgespeeld. De tweede was voor een veel hogere level karakters, dus wij op internet zoeken naar nieuwe maps... niets gevonden, hoewel we wel allerlei V: TM - R sites hadden gevonden. Ok, dan maar met de storyteller aan de slag... wat een ziekelijk slechte editor was dat, echt niet zinnig meer. Allerlei tutorials gelezen, maar het lukte ons niet eens om een karakter iets te laten zeggen. Volgens mij was hij gewoon niet af of zo, dat ze hem met een halve story-teller uitgebracht hebben, ik weet het anders ook niet.
V:TM een RPG? Het staat op de doos ja, maar verder
Nou ja, je kan tenminste in een gesprek kiezen wat je zegt. :P

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 19:38
Vampire was inderdaad wel een goede game...maar verloor mijn intresse nogal...
en ook omdat ik mijn save games kwijt raakte door een formatje ;(

Maar ik vond de camera standen in Vampire zwaar irritant en soms niet overzichtelijk.
Dat soort problemen heb je gelukkig niet in D2.
En ik denk dat D2 met replay value ook veel beter is.

Verwijderd

Hmmmmzz ik vind diablo 2 echt een heel goed spel op de graphics na dan, maar als vamrpire ook zo cool is moet ik dat maar eens een keer proberen >:)

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 19:20 schreef DioNySuS2k het volgende:
Hmmmmzz ik vind diablo 2 echt een heel goed spel op de graphics na dan, maar als vamrpire ook zo cool is moet ik dat maar eens een keer proberen >:)
moet je daarom dit oude topic omhooghalen ? >:)

kvind vampire overgens geen hol aan :Z

Verwijderd

Om een goede user te quoten: Ouwe Koe :)
Dicht.
En Reverend: hoort in SU ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.