Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
als het met de modem wel werkt met precies dezelfde instellingen.... dan zal het wel aan de kabel exploiter liggen
Dit is voor het opzetten van een server toch? Dit is mij met ICS ook niet gelukt, het lijkt wel alsof ICS die poorten blokkeert voor inkomend verkeer.
het is met quicknet van sonera in rotterdam.
Maar als iemand je ip pingt dan heb je toch ook gewoon inkomend verkeer?
Maar als iemand je ip pingt dan heb je toch ook gewoon inkomend verkeer?
Yup, maar niet alles werd geblocked. Misschien dat alleen de poorten boven de 5000 dicht zitten, die hebben een andere functie dan onder de 5000 (hmm, klok .. klepel
)
Ik kon wel een www en ftp server runnen maar een UT server werkte niet. Toen ik ICS uitzetten en Sygate gebruikte ging het wel. Het gaat hier over 98SE, in windows 2000 werkt ICS weer wel...
Ik kon wel een www en ftp server runnen maar een UT server werkte niet. Toen ik ICS uitzetten en Sygate gebruikte ging het wel. Het gaat hier over 98SE, in windows 2000 werkt ICS weer wel...
Dit ligt aan de internet deling. Vraag niet hoe maar ik ken het probleem. Heb je een upload hoger als 30 ofzo ?
Ander kun je niet echt leuk een server draaien ben ik bang.
*`k had numlock niet aan*
Ander kun je niet echt leuk een server draaien ben ik bang.
*`k had numlock niet aan*
Dus met win2000 kan ik wel uplinken? En met de pc achter de internet connection sharing lukt het ook niet terwijl die maar 1 netwerkkaart heeft. Wat is ICS precies? Kan ik ergens een programmaatje downloaden om het te fixen (de uplink)?
Sygate 
ICS = Internet Connection Sharing, ik neem aan dat je dat gebruikt. Anders heb ik 2 posts niet nuttige info zitten posten
Met win2k werkte dit wel met een ut server, met win98se niet. Het gaat hier over het OS dat op de server draait. Het nadeel van win2k is alleen dat UT daar niet super in werkt, zeker als server niet omdat er na een tijdje een niet te herleiden lag ontstaat van +/- 20000ms (en nee, het is niet mijn upload die te weinig is...)
ICS = Internet Connection Sharing, ik neem aan dat je dat gebruikt. Anders heb ik 2 posts niet nuttige info zitten posten
Met win2k werkte dit wel met een ut server, met win98se niet. Het gaat hier over het OS dat op de server draait. Het nadeel van win2k is alleen dat UT daar niet super in werkt, zeker als server niet omdat er na een tijdje een niet te herleiden lag ontstaat van +/- 20000ms (en nee, het is niet mijn upload die te weinig is...)
die sygate is shareware, of kan je hem ook ergens als freeware downloaden? Ik heb wel windows 2000 en gelukkig doe ik geen unreal tournament maar gewoon unreal, die loopt veel soepeler. Werkt dit server draaien ook met linux? Kan ik ook wingate i.p.v sygate gebruiken? Kan de server met ICS van win98se zien dat er meerdere computers aan de verbinding hangen?
Pagina: 1