Naar een lanparty of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022
Ik zou graag naar Shrimpwars: Multiplayer Madness gaan, samen met m'n neef (16 of 17) en mischien m'n andere (9). De tweede is wel te jong denk ik, en gaat daar royaal de zak uithangen denk ik...

Anyway, denk je dat als ik naar een lanparty zou gaan iedereen me gewoon frontaal zou uitlachen (ikke = 12) of hangt ut er enkel van af of je (zeer) goed speelt?

Er is bij de rules van shrimpwars geen agelimit...

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 22:40
En of je veel drinkt :7 :+

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-02 14:39
Gewoon gaan :)

Als je goed bent zeggen ze er nix van

Als je slecht bent, tsja >:) ...

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op zaterdag 06 oktober 2001 14:44 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Ik zou graag naar Shrimpwars: Multiplayer Madness gaan, samen met m'n neef (16 of 17) en mischien m'n andere (9). De tweede is wel te jong denk ik, en gaat daar royaal de zak uithangen denk ik...

Anyway, denk je dat als ik naar een lanparty zou gaan iedereen me gewoon frontaal zou uitlachen (ikke = 12) of hangt ut er enkel van af of je (zeer) goed speelt?

Er is bij de rules van shrimpwars geen agelimit...
Ik ga waarschijnlijk ook >:)
Moehahahaha phear dan mij 1337 ping :P

Weer eens wat anders als een ping van 400/1500 :)

Steam

• Smurf
  • Laatst online: 08:26

Smurf

Detri

Ik moest ook maar weer eens naar een party gaan eigenlijk...

Afbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smilies/bier.gif :)

)

• lvh
Ik drink geen alcohol, (hoogstens een Mazout (bier+cola)) kan dat kwaad?
Op zaterdag 06 oktober 2001 14:45 schreef dennisdotcom het volgende:

• lvh
Neefje zouden jullie iig niet meepakken?

Anders gaat m'n vriend mee... Z'n pa is zo'n boompje van een vent van 2 meter :)

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:45

MAZZA

Barbie is er weer!

Er zijn gastjes van 12 die mij finaal aan stront fraggen en ik ben 20. Game skillz don't depend on age :)

Verwijderd

daar ben ik zeer goed in (b) :P

gewoon gaan en lekker gamen manneke :)

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

Hehe :), ik ben nu 17 en ik zit op het moment te wachten dat mijn broertje eens FPS gaat spelen (9) en mij daarna finaal de grond in beukt met zijn L337 skills :).
Hoe jonger je bent hoe sneller je reactievermogen is en je leert heel snel, en in veel gevallen geld niet drinken = sneller reactievermogen, dus dat is bij jou beetje dubbel.
Ik zou zeggen, waarom zou je op internet wel gewoon kunnen meespelen en op een lan niet.
Mijn enige tip is, neem een oudere mee, die een beetje op jou en je spullen let...
Ik ken genoeg mensen van rond de 12 die gewoon echt goed zijn in fps'en. Ik zou gewoon gaan, Lannen is gewoon supergezellig.

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:32
Mazoet is wel goor... bij die motorclubshit waar ik bij zit drinken ze dat zodat ze niet zo vaak hoeven te pissen..
yeah right...

anyway, je moet gewoon gaan en zorg dat je ouders zich rustig houden! Op een lan waar ik laatst was zaten die ouders zich vet druk te maken tegen de bewaking omdat ze niet mee mochten met opbouwen van de computer...

werd dat ventje er bijna vanaf gekicked |:( .
maar als je gewoon normaal doet en beetje rondloopt en af en toe met iemand praat en geen tikkertje gaat doen dan is het helemaal perfect als je mee doet.

veel plezier!
offtopic:
koele site, maar je poll werkt niet echt lekker :) er zit namelijk geen submit butten bij.

en euhh de pagina is nog langer niet af ;) maar dat wist je zelf ook wel.

Verwijderd

Ik zelf zit niet echt te wachten op pubers op een LAN, helemaal niet als ze in groepen komen. 9 lijkt me helemaal te jong. Die moet om 8 uur in bed liggen. :P

Zolang je met wat ouderen gaat zal het wel meevallen. Drinken doet niet iedereen hoor, het is niet verlicht (mag ik toch hopen).

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19
en as je gaat pas goed op je spullen!! er zijn altijd etters die dingen gaan jatten

hoi

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op zaterdag 06 oktober 2001 20:25 schreef Kr44nVogel het volgende:
en as je gaat pas goed op je spullen!! er zijn altijd etters die dingen gaan jatten
Onzin, ik heb er nog nooit 1 gezien, en ik ga al 1,5 jaar intensief naar lanparties.

Steam

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik was op pzz en daar zaten 2 kereltjes van een jaar of 10, waarom zou het niet kunnen?

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19
ok jij toevallijg niet maar naar de `grotere` parties moet je gewoon goed opletten. heus er echt wel eikels die het op je muis voorzien hebben :P

hoi

Verwijderd

Op zaterdag 06 oktober 2001 14:44 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
het hangt er vanaf of je een beetje toffe gast ben...
je kunt nog zo goed zijn, als je een eikel bent word je toch niet ge-accepteerd...

Verwijderd

Op zaterdag 06 oktober 2001 20:19 schreef Tweaker het volgende:
Ik zelf zit niet echt te wachten op pubers op een LAN
veel van die grote smoelen pubers zijn irl inene een stuk vriendelijker, leeftijd maakt niet zoveel uit IMHO je houding tegenover anderen is belangrijker.

• lvh
Yupz, maar toch, zitten mischien lusers tussen die niet redeneren als jij...

Q3DM17 1on1 aughta shut 'em up >:)
Op zaterdag 06 oktober 2001 17:28 schreef MAZZA het volgende:
Er zijn gastjes van 12 die mij finaal aan stront fraggen en ik ben 20. Game skillz don't depend on age :)

Verwijderd

Kenne we met zijn allen niet een leuke lan organiseren ??

lijkt me opzich wel lache

maar dan moeten we het wel in de vakantie doen

• lvh
Dus, als ik me een beetje gedraag en de hersenen van alle noobs de verpulverende kracht van RL+QUAD (>:) >:) >:))laat voelen dan is het goed ;)
Op zaterdag 06 oktober 2001 21:44 schreef AngryPope het volgende:

[..]

het hangt er vanaf of je een beetje toffe gast ben...
je kunt nog zo goed zijn, als je een eikel bent word je toch niet ge-accepteerd...

• lvh
Ik woon in Belgie...
Op zaterdag 06 oktober 2001 21:47 schreef M3tal_kool4 het volgende:
Kenne we met zijn allen niet een leuke lan organiseren ??

lijkt me opzich wel lache

maar dan moeten we het wel in de vakantie doen

• lvh
Dus, gewoon gaan en als iemand iets zegt kunnen ze de pot op ;)

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 21:30
LAN's roelen, en gewoon gaan, wedden dat je nooit meer wat anders wilt?!

Als jij je tolerant opstelt en respect voor anderen toont, krijg je automatisch zelf respect...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• lvh
Je bent een ding vergeten... ;)

Naja, dus als ze iets zeggen kunnen ze de pot op

* lvh steekt middenvinger in de lucht >:)
Op zondag 07 oktober 2001 10:06 schreef Escobar het volgende:

Als jij je tolerant opstelt, respect voor anderen toonten iedereen daar met je roelerende RL+QUAD finaal aan stront fragged en alle muren versieren met de binnenste ingewanden van n00bs, krijg je automatisch zelf respect...

• lvh
Die neef van 16 wil dus NIET gaan, hij denkt dat hij te veel newbie is om daar te spelen en denkt datie afgemaakt gaat worden...

Ik probeer hem uit te leggen dat als je op zo'n LAN iemand echt UITlacht (lol typen als iemand zichzelf ff opblaast met een granaat mag, da's gewoon humor ;)) dat je zo'n beetje "verstoten" wordt en zelf uitgelachen wordt...

Dus, iedereen hier (eerlijk) op reageren, met een beetje geluk kan ik hem overtuigen :+

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
Ikz it nu zelf op een LAN, en ik kom aaridg mee in games, maar op zich boeit het niet zo veel, gaat het gamen nie zo lekker, ga je zitten leechen/IRC'en/i-netten...
Je houdt je echt wel leuk bezig ;)

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 10:39 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Die neef van 16 wil dus NIET gaan, hij denkt dat hij te veel newbie is om daar te spelen en denkt datie afgemaakt gaat worden...
m'n zussie gaat naar lanparty's, speelt behoorlijk kut en word niet uitgelachen...

maar ja dat is ook een meisje, iedereen zit alleen maar: "wow een meisje!" en verder komen ze niet...

Verwijderd

LAN parties zijn echt voor iedereen cool hoor.
gamen is echt niet het eenigste wat daar gedaan word.
idd net als die andere gozer zij leachen enzo en i-netten maar ook coden, films kijken, zoeken waar de linux guru's zitten en zorgen dat je een custame made linux bak krijgt :)

of als het zo'n LAN is waar echt alleen maar word ge gamed gewoon zorgen dat je stoned en dronken bent dan kun je echt heel veel lol hebben met b.v. 2 uur lang met messjes op elkaar inhakken als je in hetzelvde team zit in CS (true story)

Verwijderd

een vriend van mij heeft een broertje van 7 en die kan ook CS'en hij kan al wapens kopen enzo >:) als ik mes neem en hij wapens schiet ie me gewoon neer :D dat wordt nog leuk over een paar jaar >:)

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 15:11 schreef StratoS_V2.0 het volgende:

of als het zo'n LAN is waar echt alleen maar word ge gamed gewoon zorgen dat je stoned en dronken bent dan kun je echt heel veel lol hebben met b.v. 2 uur lang met messjes op elkaar inhakken als je in hetzelvde team zit in CS (true story)
hou je d'r rekening mee dattie 12 is? Trouwens.. iedereen die op zo'n lan denkt even de beest uit te hangen omdat ie 2 dagen zonder ouders zit is IMHO nogal zielig. Ze verpesten over het algemeen de ook nogal de sfeer. Beetje drinken & blowen mag best, maar ga je niet helemaal lam zuipen/blowen.

• lvh
Heey, tof, kan ik zelf ook de linux guru spelen ;)

I have mastered all forms of ls, rm (especially rm -rf /, right after you type su) and shutdown :+
Op zondag 07 oktober 2001 15:11 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
LAN parties zijn echt voor iedereen cool hoor.
gamen is echt niet het eenigste wat daar gedaan word.
idd net als die andere gozer zij leachen enzo en i-netten maar ook coden, films kijken, zoeken waar de linux guru's zitten en zorgen dat je een custame made linux bak krijgt :)

• lvh
Ow, dus in real life niet de eikel uithangen...

Maar in het midden van Q3A natuurlijk je vinger niet meer als 2 mm van je linkermuisknop houden :)
Op zondag 07 oktober 2001 10:06 schreef Escobar het volgende:

Als jij je tolerant opstelt en respect voor anderen toont, krijg je automatisch zelf respect...

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025

• lvh
Ow, ja, dat ga ik echt doen hoor :r
Yuck, echt bedankt :r

Ik heb al es in de vakantie 48uur (naja 45uur) aan een stuk aan een COBOL proggie bezig geweest (:> maar ik DENK dat ik nog leef :)
Op zondag 07 oktober 2001 18:46 schreef Moon het volgende:
Jongen overleden op lanparty

• Mirickle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:23
Ik ben een tijd terug ook voor het eerst naar een 'echte' LAN geweest (Collision #4). Dat was bij ons op school, en we waren met een man of 6 uit de klas gegaan, was echt vet.

* Mirickle is niet echt goed FPSer maar heeft er wel 20+ DivX aan overgehouden :7
Pagina: 1