Hallo! steeds als ik een spel opstart krijg ik deze gare fout: bestandsnaam:VMM (01) + 0000DC99 fout: oe:0028: C000EC99 HELP ME HIER MEE! ALSJEBLIEFT!
Verwijderd
Het spijt me, maar hier kunnen we gewoon niks mee.
Geef eerst maar eens een zooi gegevens over je comp en je OS, en alles wat van belang kan zijn...
Geef eerst maar eens een zooi gegevens over je comp en je OS, en alles wat van belang kan zijn...
In SU was je anders supersnelOp zaterdag 06 oktober 2001 14:28 schreef Devil_2000 het volgende:
Ik moet sneller typen
Verwijderd
Op zaterdag 06 oktober 2001 14:29 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
In SU was je anders supersnel
Tuurlijk!
P III 933mhz
128 mbRAM
DirectX 8.0a
win ME
Het begon trouwens zo: mijn compu deed gaar dus ik doe (voor de eerste keer) systeem herstellen. het programma liep vast dus ik start de computer opnieuw op en hij geeft allemaal fouten aan, dus ik denk: formatte die hap! en dat deed ik, toen wisten we niet dat win ME op de recovery CD stond dus ik leen '98 van een vriend, nog steeds gaf hij fouten aan toen ik spelle startte en toen wisten we pas dat een andere windows van iemand anders illegaal was dus ik formatteer en installeeer win ME van de recovery, en zo was het gegaan en komen we bij die fout an
P III 933mhz
128 mbRAM
DirectX 8.0a
win ME
Het begon trouwens zo: mijn compu deed gaar dus ik doe (voor de eerste keer) systeem herstellen. het programma liep vast dus ik start de computer opnieuw op en hij geeft allemaal fouten aan, dus ik denk: formatte die hap! en dat deed ik, toen wisten we niet dat win ME op de recovery CD stond dus ik leen '98 van een vriend, nog steeds gaf hij fouten aan toen ik spelle startte en toen wisten we pas dat een andere windows van iemand anders illegaal was dus ik formatteer en installeeer win ME van de recovery, en zo was het gegaan en komen we bij die fout an
Verwijderd
Als je nu eens iemand helpt in plaats van te verbeteren. Als je inhoudelijk niets kunt melden, zever dan ook niet over de vorm!
Heb je al in de knowledge base van Microsoft gekeken of je Videokaart fabricant?
Heb je al in de knowledge base van Microsoft gekeken of je Videokaart fabricant?
video kaart: Nvidea Riva TNT2
enn what the f##k is een knowledge base, sorry maar ik ben pas een 13 jaar oude n00b
enn what the f##k is een knowledge base, sorry maar ik ben pas een 13 jaar oude n00b
Ga dan eens uitzoeken wat dat isOp zaterdag 06 oktober 2001 14:39 schreef mortalmichael het volgende:
overgeklokt? Zet de geheugentimings in je bios eens wat rustiger/langzamer en probeer 't nog eens...
ach...in een volgend leven lach je er om!
Verwijderd
Knowledge Base SearchOp zaterdag 06 oktober 2001 14:39 schreef mortalmichael het volgende:
video kaart: Nvidea Riva TNT2
Knal daar in de search je foutmelding en je komt al een heel eind
Hallo, dit is het eerste draadje waar mortalmichael post. 
Het is mij nu al duidelijk dat deze jongen van 13 nog niet bekend is met de Frequently Asked Questions.
Ik denk dat meneer de topicstarter dit eerst maar eens moest lezen.
Het is mij nu al duidelijk dat deze jongen van 13 nog niet bekend is met de Frequently Asked Questions.
Ik denk dat meneer de topicstarter dit eerst maar eens moest lezen.
kwoot:
----------------------------------------------
BIOS resetje al gedaan
sux6
--------------------------------------------------
hoe doe je dat?
----------------------------------------------
BIOS resetje al gedaan
sux6
--------------------------------------------------
hoe doe je dat?
Verwijderd
Als je pc opstart dan kun je op een gegeven moment, meestal na de geheugen test, delete indrukken om het BIOS in te komen. Daar kan je dan met een functie toets, bijv. F5, je BIOS setup naar default terugzetten. Als je dat gedaan hebt, moet je het BIOS saven en afsluiten (save and restart). Je pc start gewoon weer opnieuw op, en hopelijk is je probleem dan verholpen.Op zaterdag 06 oktober 2001 15:55 schreef mortalmichael het volgende:
hoe doe je dat?
sux6
nee, al geprobeertOp zaterdag 06 oktober 2001 16:04 schreef Oracle het volgende:
[..]
Als je pc opstart dan kun je op een gegeven moment, meestal na de geheugen test, delete indrukken om het BIOS in te komen. Daar kan je dan met een functie toets, bijv. F5, je BIOS setup naar default terugzetten. Als je dat gedaan hebt, moet je het BIOS saven en afsluiten (save and restart). Je pc start gewoon weer opnieuw op, en hopelijk is je probleem dan verholpen.
sux6
trouwens, ik heb het probje verholpen met iets te downen nu heb ik weer een nieuwe fout! (sjit)
Pagina: 1
Wil je voortaan niet zo schreeuwen, bedankt