"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Verwijderd
Ik zou voor de RIMM gaan en 512 MB lijkt me wel genoegOp zaterdag 06 oktober 2001 14:07 schreef tomsworld het volgende:
Ik wil me deze namiddag een P4 gaan halen.
Wat levert nu de beste prestaties.
P4 1.7
met 2* 256 MB = 512 MB Rimm
of 1024 MB Sd-ram pc133
Rimm was mijn eerste idee.
Maar ik vroeg me af wat belangrijkst is voor de prestaies 1024 of sneller ram = rimm
en ja ik kan er nog es 2*256 MB bijsteken later
Maar ik vroeg me af wat belangrijkst is voor de prestaies 1024 of sneller ram = rimm
en ja ik kan er nog es 2*256 MB bijsteken later
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
In het geval v.d. P4 is sneller overduidelijk beter dan meer (of het moet héél weinig zijn). Gewoon voor RDRAM gaan dus.Op zaterdag 06 oktober 2001 14:20 schreef tomsworld het volgende:
Rimm was mijn eerste idee.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
RDRAM is veel sneller.
Je kunt eventueel ook de nieuwe VIA DDR chipset nmen, deze is bijna even snel als de i850 met RDRAM
Je kunt eventueel ook de nieuwe VIA DDR chipset nmen, deze is bijna even snel als de i850 met RDRAM
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Met de nieuwe xp misschien wel aangezien deze aan hardware prefetch doet, bij de oude core maakt het zeer weinig verschil.
AMD met RIMMOp zaterdag 06 oktober 2001 14:44 schreef Stevie_S het volgende:
En mag ik hierop doorgaan eventjes?
Ik neem aan dat dit ook voor AMD geld??
-Stevie
Euh, dan bedoel je zeker DDR-SDRAMOp zaterdag 06 oktober 2001 14:44 schreef Stevie_S het volgende:
En mag ik hierop doorgaan eventjes?
Ik neem aan dat dit ook voor AMD geld??
-Stevie
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Met de Palomino's is DDR 'n aanrader vooral in samewerking met de KT266A of nForce data prefetch weet je.
voor de P4 RDRAM als optie ViA& DDR en minimaal 'n p4 1,7 als je wat overall performance wilt.
voor de P4 RDRAM als optie ViA& DDR en minimaal 'n p4 1,7 als je wat overall performance wilt.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Verwijderd
Ja, dat is een goed idee voor AMd!Op zaterdag 06 oktober 2001 19:53 schreef Jake Blues het volgende:
[..]
AMD met RIMM
Pagina: 1