Toon posts:

Philips PCRW404K heeft problemen met branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou, het zit zo, het is een 4x4x32x brander van philips, ik wil branden met nero, wat normaal zonder probs ging (5.5.40) en als ie dan het eerste liedje heeft gebrand en de buffer moet bijvullen, dan spuugt ie de CD uit en geeft een burn error, terwijl gewoon de eerste track klaar is, en deze in de CD-speler gelezen wordt, nu heb ik op deze manier al 6 CD's half verneukt, is er ook een manier om de reseterende tracks erachter aan te branden. Als ik gewoon traks wil bij branden zoals dat vroeger bij CD creator 4.0 deluxe ofziets van adaptec, dan starte ik gewoon wat nieuwe tracks, maar bij de nero zegt ie dan dat het geen schrijfbaar medium is in de CD burner, kan iemand me helpen

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-04 12:26
Ik heb met philips brander en nero ook probs gehad met track at once branden.
Probeer het eens in disc at once, dat werkte bij mij wel prima..

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat hier om het branden van MP3tjes die ik bij 1 CD ook nog eerst naar WAV heb gedecodeerd, sorry dat ik et vergeten was te vermelden

Verwijderd

Je hebt (uiteraard) de laatste firmware 1.4B?

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

Op zaterdag 06 oktober 2001 14:02 schreef G1itch het volgende:
Ik heb met philips brander en nero ook probs gehad met track at once branden.
Probeer het eens in disc at once, dat werkte bij mij wel prima..
disc @ once is zowiezo het beste voor een audio-cd... dat geeft nero ook duidelijk aan als je ff help doet bij dat item waar je dat aanvinkt :9

Hoi

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik deze CD's nou kan herstellen, vroeger met Easy CD audio creator, toen kon ik gewoon de tracks erachter aanbranden, maar nero zegt dan dat de CD niet writable is
Pagina: 1