Toon posts:

TV-beeld doet raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien dat ik dit ook bij de Megapool kan navragen, maar doe het nu maar even zo:
Mijn tv-beeld doet sinds een tijdje raar. De 2 zijkanten vallen buiten het scherm, en vertikale lijnen op het beeld worden daar ook krom weer gegeven (als ik er harde klappen op geef, 'schiet' het beeld soms weer goed).
Hier heb ik last van sinds ik mijn tv op mijn tv-out heb aangesloten, maar ik neem aan dat dat toeval is.
Iemand enig idee wat er mis is met m'n tv en of dit makkelijk te repareren valt?

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Ik denk dat het een aardlus is. Wat doet ie zonder antennekabel ? Gaat dat goed kan je bijvoorbeeld de mantel los maken van de coax van de antenne.

Murphy was an optimist

Verwijderd

Topicstarter
Aardlus :? Nooit van gehoord.
Mijn tv is via een scart-kabel aangesloten op mijn VCR.
Als ik die kabel losmaak krijg ik sneeuw....

• 23m3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-07 13:02

23m3

Time to change batteries!

Kromme of rechte sneeuw?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Als je nog garantie hebt, breng dan je TV maar terug want er is denk ik iets aan het kapot gaan.
Het is niet moeilijk te repareren maar je moet wel weten wat (is een weerstandje of een diode of gewoon iets wat los is gaan zitten door de hitte).
Ik heb het zelf ook gehad en gelukkig heeft een kennis nog wat verstand van TV's

Senile! Senile Oekaki

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:47

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

De breedbeeld hiero is ook vreemd:

Als er FEL wit komt, valt ie soms uit.

Soms lijkt het beeld overstuurd (dus teveel brightness).

Bij 4/3 weergave trekt het beeld krom, ook weer bij de felle, echt felle kleuren.

Wat is dit?
Pagina: 1