Toon posts:

wie weet goeie ps2 irc channels

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek goede irc channels voor PS2. thx

Verwijderd

slotje erop
warez request

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
En als hij nou met anderen over zijn ps2 ervaringen wil spreken en helemaal geen software wil hebben? Ik vraag me trouwens af of die kanalen er uberhaupt wel zijn, maar de theoretische mogelijkheid is er dus vind ik het een beetje zwak om deze vraag meteen als warez request af te doen.

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 07:25

Steffie

Opaque

Op zaterdag 06 oktober 2001 13:48 schreef WuKen het volgende:
slotje erop
warez request
Tsk, kortzichtig figuur. Je hebt ook wel IRC channels waar gewoon gediscussieerd wordt hoor.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad, mag ik nog niets meer vragen of hoe zit dat

• Palomar
  • Niet online
Op zaterdag 06 oktober 2001 13:48 schreef WuKen het volgende:
slotje erop
warez request
*zucht*
en al vroeg ie warez, dan hebben we jou daar niet voor nodig, moderators genoeg hier |:( :Z

Verwijderd

ik ben nog nooit een ps2 channel tegengekomen waar geen warez in staan

Verwijderd

Ik ben het met WuKen eens, anders had de topicstarter er maar bij moeten zetten wat voor channels hij bedoelde.

Dit ruikt naar Warez, check zijn profile maar. 2 topics waarvan 1 duidelijk een warez request is. [topic=281870/1/25]

Lmd!

Verwijderd

Topicstarter
jij ruikt naar stront eikel

• UnderFlow
Op zaterdag 06 oktober 2001 14:02 schreef ds het volgende:
Ik ben het met WuKen eens, anders had de topicstarter er maar bij moeten zetten wat voor channels hij bedoelde.

Dit ruikt naar Warez, check zijn profile maar. 2 topics waarvan 1 duidelijk een warez request is. [topic=281870/1/25]

Lmd!
OK maar dan nog moet je niet meteen zo'n snelle conclusie trekken. Plus lees mijn post eens, lijkt me duidelijk hoe ik erover denk :)

• Daan
  • Laatst online: 19:48
Op zaterdag 06 oktober 2001 14:03 schreef cliffsmokeye het volgende:
En jij moet maar es ff een toontje lager gaan zingen.
Hierbij een waarschuwing voor flamen!

Verwijderd

Op zaterdag 06 oktober 2001 14:08 schreef Dannizman het volgende:

[..]

OK maar dan nog moet je niet meteen zo'n snelle conclusie trekken. Plus lees mijn post eens, lijkt me duidelijk hoe ik erover denk :)
Yep, daar heb je gelijk in, maar zijn profile zegt mij genoeg. 1 topic die illegaal is + 1 topic die 'vaag' is. Lijkt mij genoeg redenen om te denken dat dit ook een warez request is. Hij had het anders best kunnen zeggen wat hij precies bedoelde (hij kan zich toch verdedigen?), maar nee. meneertje moet gelijk gaan schelden.

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Op zaterdag 06 oktober 2001 13:59 schreef rick_h het volgende:

[..]

*zucht*
en al vroeg ie warez, dan hebben we jou daar niet voor nodig, moderators genoeg hier |:( :Z
Ja precies dat vind ik nou ook. wij zijn hier om vragen te stellen en om vragen te beantwoorden en niet om te zeggen wat wel en wat niet mag. Daar zijn andere mensen voor.

• UnderFlow
Op zaterdag 06 oktober 2001 14:12 schreef ds het volgende:

[..]

Yep, daar heb je gelijk in, maar zijn profile zegt mij genoeg. 1 topic die illegaal is + 1 topic die 'vaag' is. Lijkt mij genoeg redenen om te denken dat dit ook een warez request is. Hij had het anders best kunnen zeggen wat hij precies bedoelde (hij kan zich toch verdedigen?), maar nee. meneertje moet gelijk gaan schelden.
[..]
Ik had nog niet naar zijn profile gekeken. Maar goed niet meteen het ergste denken, dat is nergens voor nodig. IMHO uiteraard :)

Verwijderd

gewoon sluiten die hap
Pagina: 1